Dus? Jij kunt ook naar hem gaan, jij hebt een autoquote:Op donderdag 3 september 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Hij vindt het toch allemaal te ver lopen
Ik heb ook wel redelijk de knoll'n op, maar duurt nog wel ff voor ik weer kan snurkenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:51 schreef MissMSX het volgende:
Is het al bedtijd? Ik ben zoooooooooooo moe
Red bull!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:51 schreef MissMSX het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:51 schreef MissMSX het volgende:
Tasjequote:
Ik drink ook bijna alleen water. Of alcohol. Altijd leuk met visite, ik heb nooit frisdrank in huis en drink geen cafeïne, dus keuze uit water, groene thee of wodka.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh en ik drink ook niks anders er voor in de plaats. Nou ja, water dus. Alleen maar water.
Als ik m'n verjaardag vier ben ik wel zo'n tut dat ik speciaal voor de gasten het koffiezetapparaat afstof en koffie haalquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik drink ook bijna alleen water. Of alcohol. Altijd leuk met visite, ik heb nooit frisdrank in huis en drink geen cafeïne, dus keuze uit water, groene thee of wodka.
Huidige mist te veel features en is ook niet bekend of deze wat features krijgt van de nieuwe.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Bijna 9 september, eens zien wat de nieuwe Apple TV gaat kosten en anders de huidige halen
Ligt er helemaal aan wat je er mee wil doen. Voor mij is hij prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Huidige mist te veel features en is ook niet bekend of deze wat features krijgt van de nieuwe.
Ik heb oploskoffie. Gaan ze heel verward van kijken. Zo van 'ik lust het eigenlijk niet, maar ik moet cafeïne! Wat nu? Help!'quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n verjaardag vier ben ik wel zo'n tut dat ik speciaal voor de gasten het koffiezetapparaat afstof en koffie haalEn zorg dat ik allerlei sapjes in huis heb
Als er iets nieuws uitkomt wil ik de nieuwequote:Op vrijdag 4 september 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je er mee wil doen. Voor mij is hij prima.
Meeste kan mijn tv zelf al, dus daarom niet direct de AppleTV nodig behalve voor wat extra features die de huidige mist.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je er mee wil doen. Voor mij is hij prima.
Ja maar ik heb de Senseo weggegeven omdat mensen dan toch liever thee haddenquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb oploskoffie. Gaan ze heel verward van kijken. Zo van 'ik lust het eigenlijk niet, maar ik moet cafeïne! Wat nu? Help!'
Uiteindelijk zijn het toch gewoon junkies die ja zeggen tegen alles wat op koffie lijkt.
Mijne niet, ik heb een dumb tv.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:36 schreef Solique het volgende:
Meeste kan mijn tv zelf al, dus daarom niet direct de AppleTV nodig behalve voor wat extra features die de huidige mist.
Dan is de appletv relaxt.quote:
Remote app voor de Apple TV!quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een chromecast maar ik wil een afstandsbediening
En ik heb alles van Apple. Macbook Pro, iMac, iPhone, iPad. Dus geloof me. Dan wil je er echt wel een Apple TV bij.quote:
Eerder die losse die er gewoon bij zit, ik loop nu al zo ontzettend te kloten met netflix en de ipad. Die app is zo traag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |