Ga klagen bij Danny, die wil niks doen aan dat z'n voorkant (FP) alleen nog maar over die kutgelukszoekers gaat.quote:Op maandag 7 september 2015 10:00 schreef Murmeli het volgende:
Ohhhhh wat moet ik zonder het hardlooptopic
Ik ook. Maar nu eerst bij de klant uitbrakkenquote:Op maandag 7 september 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n zin om m'n nest weer in te duiken
Ik kom er aan.quote:Op maandag 7 september 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n zin om m'n nest weer in te duiken
Danny.quote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga klagen bij Danny, die wil niks doen aan dat z'n voorkant (FP) alleen nog maar over die kutgelukszoekers gaat.
Als we mijn 15 jarige FOK! jubileum maar halen. Nog 4 weken. Dat moet lukken!quote:Op maandag 7 september 2015 10:23 schreef stbabylon het volgende:
This place is going to shit VERY fast.
Ja, dat lukt nog welquote:Op maandag 7 september 2015 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Als we mijn 15 jarige FOK! jubileum maar halen. Nog 4 weken. Dat moet lukken!
Die haal ik niet meerquote:Op maandag 7 september 2015 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaaldquote:Op maandag 7 september 2015 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je krijgt lang niet iedereen mee helaas.quote:Op maandag 7 september 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we even aan ons fallback plan werken.
Zo gaat het op heel veel plekken. De commentaren bij artikelen van Elsevier zijn wel 'grappig' in dat verband. Waar het artikel ook over gaat, de EU en de islam worden er meteen aan de haren bij gesleeptquote:Op maandag 7 september 2015 10:23 schreef stbabylon het volgende:
topic over dat de koopkracht groeit, 2de post gaat alweer over vluchtelingen. En als je er iets van zegt in de FB, zeggen ze dat het niet echt offtopic is.
This place is going to shit VERY fast.
Helaas, helaas.quote:Op maandag 7 september 2015 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je krijgt lang niet iedereen mee helaas.
Alleen de leuke zijn goed genoeg!quote:
Dus eigenlijk maken de vluchtelingen fok! kapot!quote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga klagen bij Danny, die wil niks doen aan dat z'n voorkant (FP) alleen nog maar over die kutgelukszoekers gaat.
En ze slopen Europa ook al.quote:Op maandag 7 september 2015 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maken de vluchtelingen fok! kapot!
En daardoor gaat fok dood?quote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Adverteerders worden daar niet blij van. Wie quote de post van Danny even? Momenteel moet er 6000 per maand bij FOK! bij. Dat is niet vol te houden. Zo groot is de spaarpot van Danny niet.quote:
Ja! Door de gelukszoekers en de EU!!11!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |