Ja, als we zo gaan beginnenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Koop je ze beide. Zo duur kunnen ze niet zijn.
2 of 20... op het totaal aantal tasjes dat je al hebt maakt het niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen
Maar het verschil is heel klein, dus dat zou zonde zijn.
Het is echt verschrikkelijk. Als je hier binnenkomt moet je je eerst door een stapel tasjes en sjaaltjes heen worstelen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 of 20... op het totaal aantal tasjes dat je al hebt maakt het niet zoveel uit toch?
Daar hangt voor een gemiddeld jaarsalaris?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. Als je hier binnenkomt moet je je eerst door een stapel tasjes en sjaaltjes heen worstelen.
Dat ook weer niet, het komt allemaal van marktplaatsquote:Op woensdag 2 september 2015 19:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hangt voor een gemiddeld jaarsalaris?
Hardroze dan. Geesh, make up your mindquote:Op woensdag 2 september 2015 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh ze hebben alleen hardroze.
Discriminatie!quote:Op woensdag 2 september 2015 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh ze hebben alleen hardroze.
quote:Op donderdag 3 september 2015 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
CL, er komt waarschijnlijk een rozegouden iPhone 6s uit!
[ afbeelding ]
Zoiets.
Wel kopen hè?
Wáuwquote:Op donderdag 3 september 2015 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Wel kopen hè?
OMFG!quote:Op donderdag 3 september 2015 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Wel kopen hè?
En geen iOs en als die zonder camera wasquote:Op donderdag 3 september 2015 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou hem kopen. Als hij goedkoper was en niet zo groot.
Nee, wel iOSquote:Op donderdag 3 september 2015 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En geen iOs en als die zonder camera was
iOS.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wel iOSAnders had ik allang Android gehad.
Motorola maakt ook prima spul. Met stock Android.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Al ziet de Moto X met die houten achterkant er ook wel tof uit
Hij was alleen net te groot voor me en ik heb niet eens stompjes als vingers ofzoquote:Op donderdag 3 september 2015 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Motorola maakt ook prima spul. Met stock Android.
Dan welke? Die met truffel? Nee, dat niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:25 schreef stbabylon het volgende:
CL je vind die witte chocopepernoten toch niet echt lekkerder dan de andere?
Ik ben een gekke chocola eter.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeMaar op zich wel lekker.
Chocola met rode peperquote:Op donderdag 3 september 2015 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een gekke chocola eter.
Wit niet lekker![]()
Te puur niet lekker![]()
MelkMet hazelnoot of tony met zeezout of gewoon MM
Dirty mind.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net het woord kettingrukker staan maar het duurde echt te lang voor ik doorhad wat er nou precies mee bedoeld werd
Als er maar geen kokos, kersen of likeur in zit. Verderquote:Op donderdag 3 september 2015 11:03 schreef Tally het volgende:
Melk en wit vind ik heerlijk. Puur vind ik soms ook lekker maar vooral verwerkt in cake of bij de thee.
Maar die Milka dingen zoals Daimler of met Oreo die vind ik ook heerlijk.
Ik lust eigenlijk best veel chocolade. Maar niet met pindakaas!
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:07 schreef Q. het volgende:
Kunnen we weer gewoon over iPhones praten?
Ja dat!quote:Op donderdag 3 september 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er maar geen kokos, kersen of likeur in zit. Verder
En de LG G4 met leren achterkant dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Al ziet de Moto X met die houten achterkant er ook wel tof uit
Je kan de Moto X ook met leren achterkant uitrusten. Maar dat lijkt mij echt niets, leer wordt er niet beter op na verloop van tijd.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de LG G4 met leren achterkant dan?
Hout vind ik mooierquote:Op donderdag 3 september 2015 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de LG G4 met leren achterkant dan?
Nog niets gevonden?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit te azen op die G4 met goedkope achterkant. Maar ik vind het een beetje raar om 500 euro aan een gadget uit te geven terwijl ik geen werk heb
Wij zoeken nog programmeurs. Interesse?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit te azen op die G4 met goedkope achterkant. Maar ik vind het een beetje raar om 500 euro aan een gadget uit te geven terwijl ik geen werk heb
Ja wij ook, maar hij wou niet verhuizenquote:Op donderdag 3 september 2015 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zoeken nog programmeurs. Interesse?
Tsk. Nou ja, niet dat het zo moeilijk is in zijn woonplaats werk te vinden.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja wij ook, maar hij wou niet verhuizen
`quote:Op donderdag 3 september 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, wil gewoon even lekker nuchter blijven de komende dagen
Ja hoor, ook zonder drank kan ik mezelf goed vermaken. Al is een sloot bier zo nu en dan toch ook wel fijn om even los te gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
`
Lekker? Alsof je leven leuk is zonder drank!
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
`
Lekker? Alsof je leven leuk is zonder drank!
Ik tot de 25ste zelfs. Met een uitzondering op de 12de. Even een maandje de lever rust gevenquote:Op donderdag 3 september 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, wil gewoon even lekker nuchter blijven de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |