Maar, wat dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou gewoon nog even een uurtje wat anders gaan doen.
Dit soort zware etappes hebben dan ook geen enkele zin. Ze worden er niet leuker op met 3,4,5 zware cols. Spektakel gebeurt pas op de eennalaatste of laatste klim.quote:
De wielen zijn rond, t kan raar lopen, een wedstrijd duurt 2x 45 minuten.quote:
Die rijdt hier niet, we gaan hem weer zien in Kaanada.quote:
Nou ja, de renners maken de koers. Maar met een profiel als dit weet je bijna zeker dat het zoiets gaat worden inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit soort zware etappes hebben dan ook geen enkele zin. Ze worden er niet leuker op met 3,4,5 zware cols. Spektakel gebeurt pas op de eennalaatste of laatste klim.
Dat heb je weer goed gezien wim.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, de renners maken de koers. Maar met een profiel als dit weet je bijna zeker dat het zoiets gaat worden inderdaad.
Wederom demonstreren in Canada.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die rijdt hier niet, we gaan hem weer zien in Kaanada.
#flopshowtwitter:MRasmussen1974 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 15:46:3075kg @ImanolErviti chased by 81kg @ChristianKnees in the high mountains. So much for firework until now! #LV2015 #lavuelta2015 #LaVuelta reageer retweet
Is een levendige discussie over: SPT / [SPT] Feedback. Met de held Arcee voor de cijfers.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja voelde mij wel dom met deze vraag ja
Landa is een eikel.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef wimderon het volgende:
Heeft Sjors even een Cup-a-Soup momentje? Het is ook wel bijna vier uur natuurlijk.
Die Knees weegt gewoon twee keer Rasmussen, dat waardeert deze natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef Spies het volgende:
#flopshowtwitter:MRasmussen1974 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 15:46:3075kg @ImanolErviti chased by 81kg @ChristianKnees in the high mountains. So much for firework until now! #LV2015 #lavuelta2015 #LaVuelta reageer retweet
Nairo heeft net als Van Gaal ook bijna chronisch last van een verstopte neus.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Quintana dus ziek geweest.. Al was hij vorig jaar in de Giro ook "ziek", maar reed hij gewoon iedereen op een hoopje.
Daphe, die had ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 2 september 2015 15:49 schreef opreis het volgende:
Na het succes van Daphe Schippers neem ik geen genoegen met minder dan de 2de plek voor Tom.
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is een levendige discussie over: SPT / [SPT] Feedback. Met de held Arcee voor de cijfers.
Nee, waardeloos team voor klimwerk.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft DeMolen knechten die n beetje mee kunnen?
Misschien kan degenkolb wat doen. Heeft ie eindelijk een rol in een rittenkoers waar ie wel van waarde is.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, waardeloos team voor klimwerk.
Valt nog wel mee vergeleken met Barguil in de Tour.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, waardeloos team voor klimwerk.
Heb Wuyts deze ronde al 20x "Froome is Froome" horen zeggenquote:Op woensdag 2 september 2015 15:50 schreef Szura het volgende:
'De koers is zoals die is' - Ducrot, 2 september 2015
Wuyts is senielquote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb Wuyts deze ronde al 20x "Froome is Froome" horen zeggen
Ik vind de laatste klim ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef showtimer het volgende:
Volgende klim gaat beslissend zijn voor Tom zijn kansen.
Zijn allemaal finales.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de laatste klim ook wel belangrijk.
Dat ligt in zijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de laatste klim ook wel belangrijk.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:01:52Dumoulin volgt vandaag de Casper Het Spookje-tactiek. Hij doet alsof hij onzichtbaar is. Werkt voorlopig prima. #vuelta reageer retweet
en maar soppenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:01:52Dumoulin volgt vandaag de Casper Het Spookje-tactiek. Hij doet alsof hij onzichtbaar is. Werkt voorlopig prima. #vuelta reageer retweet
Jussi is al gelostquote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Blik het volgende:
bleh, alleen Finse Eurosport in het hotel. internet te langzaam om te streamen...
Briljante tactiek. Daarbij doet Casper Het Spookje niet alsof. Vreemde tweet.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Bedankt voor de duiding.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee alweerquote:Op woensdag 2 september 2015 16:06 schreef Sked het volgende:
Ik zap naar Sporza en de commentaarlijn is nog steeds onderbroken
Volgde Thijs die tactiek maar eens online.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Beltegoed was weer ff opquote:Op woensdag 2 september 2015 16:06 schreef Sked het volgende:
Ik zap naar Sporza en de commentaarlijn is nog steeds onderbroken
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:08 schreef tong80 het volgende:
Verbinding weer weg. Vreselijk dat eurosport. Wie zijn die cpmmentatoren ?
Ligt niet aan de commentatoren, commentaar op Sporza was ook verbroken.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:08 schreef tong80 het volgende:
Verbinding weer weg. Vreselijk dat eurosport. Wie zijn die cpmmentatoren ?
José en Bobbie zitten gewoon in Amsterdam, is niks aan de hand daarquote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt niet aan de commentatoren, commentaar op Sporza was ook verbroken.
Ik kijk n eurosport. Wie zijn die twee Nederlandrs ?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt niet aan de commentatoren, commentaar op Sporza was ook verbroken.
Mooi, ga ik weer terug.quote:
Bobbie Traksel natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk n eurosport. Wie zijn die twee Nederlandrs ?
Nee, maar wel kuurne-brussel-kuurne gewonnenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft die ooit een grote ronde gereden?
Het is wat. Zelfs Dirk B heeft grote ronde ervaring.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar wel kuurne-brussel-kuurne gewonnen
twitter:EquipeFDJ twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:12:58Abandon de @jussiveikkanen #LV2015 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef showtimer het volgende:
twitter:EquipeFDJ twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:12:58Abandon de @jussiveikkanen #LV2015 reageer retweet
Al breaking news?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Blik het volgende:
bleh, alleen Finse Eurosport in het hotel. internet te langzaam om te streamen...
Mijn Eurosport is in rouwquote:Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef showtimer het volgende:
Ammattipyöräily vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef showtimer het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:18:43Oh Dumoulin opgehouden door val. #LV2015 reageer retweet
Ik snap niet waarom Astana niet gewoon volle bak gaatquote:Op woensdag 2 september 2015 16:23 schreef TheArt het volgende:
Als Knees op kop blijft rijden in het peloton, gaat er natuurlijk niet veel gebeuren
Froome gaat er kei-hard af als er gas gegeven gaat worden. De 1-tempo-dat-Froome-aan-kan-houden-tactiek begint een beetje doorzichtig te worden.quote:
nietquote:Op woensdag 2 september 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
Tommeke is hoe dan ook zijn rood wel kwijt nu
Ja, je lacht nu wel, maar dat is zo makkelijk nog niet, met die oortjes tegenwoordig zit er meteen een ploegleider in je oor te schreeuwen dat je bij moet blijven, want anders krijg je geen eten vanavond. Nou, dan fiets je wel weer door.quote:
Niet echt slim dit inderdaad. Maarja, Movistar doet altijd alleen maar domme dingen. Blijkbaar hebben ze Katusha en Astana besmet.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:31 schreef Max23 het volgende:
Movistar/Katusha/Astana laten zich zo door Froome naar de slachtbank rijden
Het is eigenlijk wat de verwachting was.quote:
De renners maken de koers blijkt maar weer. Parcours kan zo episch zijn als wat maar het legt de boel eerder lam dan dat er vuurwerk komt.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:39 schreef TLC het volgende:
De trainingen met Dafne betalen zich nu mooi uit
Het moet vaker regenen in de Tour.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Regen en gelijk exit Froome
Kan Nibali weer een leuke tweet sturen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome gaat dadelijk weer aan motoren hangen.
Zit nog op zijn fiets.quote:
Die dondert de top 10 nog wel uit.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Froome in de natte afdaling wordt ook genot
364, hij had een slechte dag in de tour, toen kwam hij op 20 minuten binnenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Geraint Thomas, 365 dagen in topvorm.
Da's waar. Excuus.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
364, hij had een slechte dag in de tour, toen kwam hij op 20 minuten binnen
En Lotto Soudalquote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cofidis, Lotto-Soudal en BMC uit peloton graag
Of in dienst rijden van Tom.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cofidis, Lotto-Soudal en BMC uit peloton graag
Ik had gisteren iets gelezen maar ik weet niet meer watquote:
De gebruiksaanwijzing van je stofzuiger?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets gelezen maar ik weet niet meer wat
Bobbie zei dat hij waarschijnlijk in de afdaling van de vorige klim is weggereden, en nu dus weer werd ingelopenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Waar kwam Terpstra vandaan? Ik snap dit niet
Zolang het maar niet Valverde wordquote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Wie zijn er nu nog favorieten voor de rode trui?
Quintana en Aru?
Tom demolenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Quintana en Aru?
Tomquote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Quintana en Aru?
Rodriguezquote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Quintana en Aru?
Rodriguez en Valverde ook maar niet afschrijven.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Quintana en Aru?
Die stond daar gewoon omdat er nog geen serieuze bergen zijn geweest. Roche is de laatste jaren n beperkte klimmerquote:
Wat mij betreft Aru. Majka misschien ook nog wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef opreis het volgende:
Quintana en Aru?
Ten opzichte van Dumoulin moet ie toch zeker wel zo'n 2 minuten voorgift hebben voor de tijdrit aanvangt.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft Aru. Majka misschien ook nog wel.
Wuyts zegt dat Aru slecht is in de tijdrit, maar dat valt toch wel mee?
Gebeurt. Sorry ben meestal niet zo'n taalnazi, maar dit zijn ergerlijke fouten.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind dit al indrukwekkend van Tom dat hij er nu nog bij zit. Wat er ook verder gebeurd vandaag
Mart Smeets was vandaag vol lof over Tomquote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind dit al indrukwekkend van Tom dat hij er nu nog bij zit. Wat er ook verder gebeurd vandaag
Irritant bedoel je.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gebeurt. Sorry ben meestal niet zo'n taalnazi, maar dit zijn ergerlijke fouten.
Daar reed Contador ook wel echt een dijk van een tijdrit hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is in Aru voordeel dat de tijdrit met 40km wat korter is dan de 60km van Giro, daar verloor hij 3 minuten op Contador.
Wel juist joh. EPO in aanloop van Tour, tijdens de Tour je lichaam naar de vernieling rijden en dan is de koek op. Transfusie hier of daar helpen dan misschien ook niet afdoende meer.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Opnieuw een aanwijzing dat Froome geen EPO gebruikt tijdens een grote ronde trouwens. Als goede prestaties duiden op doping, dan duidt zijn vormcurve in dit seizoen en binnen grote ronden in het algemeen op gebrek aan EPO-gebruik.
Ja goed, dat kan Tom ook gaan doen hier. Tijdrit hier was volgens mij een van de doelen van Tom voorafgaand WK tijdrijdenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar reed Contador ook wel echt een dijk van een tijdrit hoor
Kan me dat nog wel herinneren, hij stierf daar echt drie keer. Meer dan een minuut sowieso.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is in Aru voordeel dat de tijdrit met 40km wat korter is dan de 60km van Giro, daar verloor hij 3 minuten op Contador.
Het tempo van Astana ligt veel hoger dan van Skyquote:Op woensdag 2 september 2015 16:53 schreef opreis het volgende:
eigenlijk dubbel gunstig ook dat Froome dr door heen zakt voor Tom, concurrent minder en geen sky trein die een zwaar tempo aanhoud
Zo zwaar was het tempo van Sky deze etappe niet, als je kijkt naar de grootte van het peloton toen zij op kop reden.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:53 schreef opreis het volgende:
eigenlijk dubbel gunstig ook dat Froome dr door heen zakt voor Tom, concurrent minder en geen sky trein die een zwaar tempo aanhoud
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:53:54Froome die demarreert is al geen mooi gezicht, maar Froome die lost is echt oogbollen-in-de-Glorix-werk. reageer retweet
Stop eens met deze teringtroep postenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:53:54Froome die demarreert is al geen mooi gezicht, maar Froome die lost is echt oogbollen-in-de-Glorix-werk. reageer retweet
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop eens met deze teringtroep posten
Jij mag Thijs niet zo hequote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop eens met deze teringtroep posten
Hoe vaak heeft hij die oogbollengrap al gemaakt?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Demonstratief bij de dokter om zo in de bus te stappen.quote:
Hij viel wel hard in het begin van de etappe, dat zag er al niet goed uit, toen die langzaam terugreed naar het pelotonquote:Op woensdag 2 september 2015 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Hongerklop oid, gaat wel erg langzaam.
Komt vast wel op Youtube, dan kun je het zien wanneer je wilt.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dit wil ik volgend jaar graag in de tour zien.
Ter compensatie eet hij dit jaar niets met kerst.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome gaat eten, dat is voor het eerst
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:54:10hope now critics of @albertocontador will shut up. @chrisfroome just showed what it means to do 2 Grand Tour consecutively. #3GTchalenge reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:00:27and Alberto hasn't be so ashamed as Chris today, Alberto has been fighting till Paris. This guy is gone. Shame on you @SkyProCycling reageer retweet
fixedquote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ter compensatie eet hij dit jaar niets met kerst.
Olegquote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef Spies het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:54:10hope now critics of @albertocontador will shut up. @chrisfroome just showed what it means to do 2 Grand Tour consecutively. #3GTchalenge reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:00:27and Alberto hasn't be so ashamed as Chris today, Alberto has been fighting till Paris. This guy is gone. Shame on you @SkyProCycling reageer retweet
Oleggodquote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef Spies het volgende:
En balberde, die knalt het hele seizoen en dat al jarenlang.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:00 schreef Blik het volgende:
Geeft trouwens wel weer aan wat voor klasbak Contador is tov Froome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |