abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155757203
Hoi,

Bij een klant gaan we wat moois maken. Dat moois moet worden gemonitord. Deze monitoring wil de klant op een scherm bij de ingang hebben. Nu werken we met hardware die standaard een presentatie van de installatie kan weergeven.

Die presentatie bereik je door in te loggen op een website (user/ww), en vervolgens op een knop te klikken. Er word dan fullscreen een slideshow gedaan. Het mooist is een minicomputer ofzo erachter, die altijd aanstaat, zodat wel de TV uitkan, maar als je de TV aanzet, dat hij dat weer laadt. Anders moet je de TV altijd aanlaten, of elke keer weer die website openen, inloggen, aanzetten.

Kan een Raspherry Pi dit? Of is er een andere simpele manier om dit foolproof te maken?

Het mag geld kosten. Nog stugger; als je het kan, PM me! Tegen verdiensten. Thanks!
pi_155757343
RPi kan dit, of anders een NUC, je zou zelfs gewoon het object achter de knop direct aan kunnen roepen? Waarom zou je het moeilijk ergens achter een ww/password stoppen als je de presentatie ook gewoon lokaal hebt staan.

Kan me overigens voorstellen dat een RPi lastig is als het een pptx'je is, dan moet je toch weer een LibreOffice achtige toestand er op hebben draaien. NUC kan je Windows op gooien, maar is aanzienlijk prijziger.
pi_155757402
Goed, nu ga je me 10x te snel.. :D

En die presentatie wordt gegenereerd op basis van realtime data, van die website. Dus je moet wel echt inloggen.
pi_155757496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Oksel het volgende:
Goed, nu ga je me 10x te snel.. :D

En die presentatie wordt gegenereerd op basis van realtime data, van die website. Dus je moet wel echt inloggen.
Ah zo, nou dan zou ik lekker voor een Raspberry Pi gaan, iets als Raspbian er op, en even een scriptje schrijven die de site opent, inlogt, en de presentatie aanroept.
pi_155758452
Goed, ik zoek dus iemand wie ik een TV mag sturen, die een RPi koopt, deze 't juiste script meegeeft, en alles aan elkaar knoopt. Via WiFi data overdracht vanaf Internet trouwens. En die dan mij een factuurtje (ofzo) stuurt voor de diensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')