Landa rijdt in dienst heeft hij gezegdquote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Principia het volgende:
Heb er zin, belachelijk zwaar parcours. Zal dus wel een gesloten koers worden, met een relatief grote kopgroep die gaat strijden voor de winst. Ik zeg Mikel Landa.
Normaal gesproken wel, maar ik denk dat het slechte weer nog wel eens kan helpen om het interessanter te maken.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Principia het volgende:
Heb er zin, belachelijk zwaar parcours. Zal dus wel een gesloten koers worden, met een relatief grote kopgroep die gaat strijden voor de winst. Ik zeg Mikel Landa.
Aru gaat meer aan Rosa hebben vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Landa rijdt in dienst heeft hij gezegd
Wat een gejankquote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef showtimer het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Vuelta/1.2430470
Wuyts zal in het eerste uur ook wel weer met een voorspelbare klaagzang komen.
--edit-- die Twitternaam trouwenstwitter:vanSnail twitterde op woensdag 02-09-2015 om 11:01:23Thanks to @PuritoRodriguez this is probably what I should have had for breakfast today. @lavuelta @TheFuelingChef http://t.co/CX705DFTwS reageer retweet
In de kopgroep rijden zodat Astana niet hoeft te rijden is ook "in dienst" rijdenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Landa rijdt in dienst heeft hij gezegd
Ik weet niet waarom, maar heb 'm heel de Vuelta al op ES staan. Tour altijd de belg, misschien straks de switch maar even maken.quote:
Ik heb vertrouwen in Georgequote:Op woensdag 2 september 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bennett vs Torres, place your bets
Heb een boxer met zo'n pisgleuf aan, scheelt weer een broekje uittrekken.quote:
Tot nu toe ook meer naar ES dan Sporza gekeken. Weet eigenlijk ook niet waarom.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar heb 'm heel de Vuelta al op ES staan. Tour altijd de belg, misschien straks de switch maar even maken.
Ik denk die rit na de dood van Wouter Weyland. Of telt die niet?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iemand enig idee wat het laagste gemiddelde in een grote ronde rit is in de laatste pakweg 10 jaar?
Bergop vallentwitter:robhatchtv twitterde op woensdag 02-09-2015 om 13:38:36TVE moto reporter says Dombrowski crashed with Bilbao in first few hundred metres of stage. #Vuelta reageer retweet
COLOMBIAANTJESquote:Op woensdag 2 september 2015 13:39 schreef Leonos het volgende:
Kunnen jullie kappen met Colombiaantjes. Denigrerend
Als jij een beter term weet wil ik die graag gebruiken!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:39 schreef Leonos het volgende:
Colombiaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij een beter term weet wil ik die graag gebruiken!
Ik ga niet kappen met Colombiaantjes.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:39 schreef Leonos het volgende:
Cocaineboertjesquote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij een beter term weet wil ik die graag gebruiken!
Pelloquote:Op woensdag 2 september 2015 13:39 schreef showtimer het volgende:
Bergop vallentwitter:robhatchtv twitterde op woensdag 02-09-2015 om 13:38:36TVE moto reporter says Dombrowski crashed with Bilbao in first few hundred metres of stage. #Vuelta reageer retweet
Hij leek niet echt hard te gaan idd.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Froome neemt plaats in de bus.
Van Poppel kan het ook wel vergeten.quote:
Volgend jaar Team Roompotquote:Op woensdag 2 september 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Poppel kan het ook wel vergeten.
Borrelnootjes en glaasje cola staan op tafel?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Evertjan het volgende:
ik zit er klaar voor met joggingbroekje nog aan
Denk dat hij dat sowieso wel mag, geloof niet dat ze bij Sky alles om Froome zetten, tenzij hij de leiderstrui pakt.quote:
twitter:_GGM__ twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 19:43:54Mooi Dafne SchippersMooi dat Nederlanders iets kunnen winnen zonder dopig.Dit in tegenstelling tot @BoogerdLive reageer retweet
burn!!!!twitter:
Wattagemeter says no.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Froome wordt weer gelost door zijn teammaat
wel borrelnootjes alleen geen cola ik prefereer een glaasje ijsthee boven colaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Borrelnootjes en glaasje cola staan op tafel?
Gequote voor het nageslacht.quote:
Wowowowoquote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:_GGM__ twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 19:43:54Mooi Dafne SchippersMooi dat Nederlanders iets kunnen winnen zonder dopig.Dit in tegenstelling tot @BoogerdLive reageer retweet
burn!!!!twitter:
Shot cola bewaren tot de laatste klim.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel borrelnootjes alleen geen cola ik prefereer een glaasje ijsthee boven cola
34-28!!!!!!twitter:NOSwielrennen twitterde op woensdag 02-09-2015 om 13:22:19Voor de kenners: Dumoulin rijdt met een 34-28. U leest het goed. Volg het hier LIVE: http://t.co/6WMHmo5ywt http://t.co/NLLX8159M0 reageer retweet
Van Poppel hangt er wel een beetje achteraan. Dat is wel lullig voor hem.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het er niet 1 is, maar het zijn er echt al veel die moeten lossen.
korte rit dus er zullen er wel een paar te laat binnenkomen.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Poppel hangt er wel een beetje achteraan. Dat is wel lullig voor hem.
Maar wel de motor van een Ducatiquote:Op woensdag 2 september 2015 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ongelooflijk dat Froome vooraf als favoriet werd gezien. Heeft het herstelvermogen van een stoeptegel.
Ze gaan rijden voor Landa.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij dat sowieso wel mag, geloof niet dat ze bij Sky alles om Froome zetten, tenzij hij de leiderstrui pakt.
Dat is zijn vloeiende stijl ja.quote:
knap in een rit van 138kmquote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Het peloton ligt nu al in stukken en brokken, en we moeten nog 230 kilometer.
En dus de helft nog vooraanquote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
En meer dan de helft van Djumbo al gelost.
DAT DIT KAN IN NEDE..... Eeeeh.. SPANJE!!!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
34-28!!!!!!twitter:NOSwielrennen twitterde op woensdag 02-09-2015 om 13:22:19Voor de kenners: Dumoulin rijdt met een 34-28. U leest het goed. Volg het hier LIVE: http://t.co/6WMHmo5ywt http://t.co/NLLX8159M0 reageer retweet
Er hoeft maar eentje vooraan te zitten om te winnenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, ze zijn op zoek Tom!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zendt de NOS dit uit dan?
Maar dat is geen verrassing natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)onde-van-spanje.htmlquote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
op iedere PC/Smartphone/Tablet/Betamax/VHS/Atari2600 bij u in de buurt via het gemak van het word wide webquote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmermanquote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)onde-van-spanje.html
Maarten geeft commentaar met Gio Lippens denk ik
Sebas toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)onde-van-spanje.html
Maarten geeft commentaar met Gio Lippens denk ik
Niet 40-45 hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
die laat het helemaal lopen die is nog helemaal in schok van de inhaalmanoeuvre van Tomquote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Vroem al op 1,5 minuut zit ofzo
Die zit in peloton 2 met Valverde, Rodriguez, Aru, Quintana enzo.quote:
Paar meter achter groep met favorieten.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Nergens te bekennen.
Plusminus 6 uur...denk zelfs nog iets laterquote:Op woensdag 2 september 2015 13:56 schreef VASND het volgende:
Weet iemand hoe laat de verwachtte finish is?
Thanks! Tijd genoeg om wat te doen nog.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Plusminus 6 uur...denk zelfs nog iets later
Hier iets van willen missenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:57 schreef VASND het volgende:
Vasil rijdt lichter dan Froomehuh.
[..]
Thanks! Tijd genoeg om wat te doen nog.
Volgens website Vuelta tussen half 6 en 6.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:57 schreef VASND het volgende:
Vasil rijdt lichter dan Froomehuh.
[..]
Thanks! Tijd genoeg om wat te doen nog.
Misschien een keer naar Athletic of Sociedad gaan kijken?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee Basken vooraan. Broekje uit.
Eibar natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een keer naar Athletic of Sociedad gaan kijken?
Athletic tegen Sociedadquote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een keer naar Athletic of Sociedad gaan kijken?
Ze waren al 10 minuten te laat vertrokken. Bovendien houden ze rekening met 33km/uur gemiddeld. Dat lijkt me toch wel optimistisch met dit parcours.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens website Vuelta tussen half 6 en 6.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 14:00:32Nondeju, het is koerrrrrrrrs hoor. #vuelta reageer retweet
Rot opquote:Op woensdag 2 september 2015 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 02-09-2015 om 14:00:32Nondeju, het is koerrrrrrrrs hoor. #vuelta reageer retweet
HALLO MEDAILLESPIEGELquote:Op woensdag 2 september 2015 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Gerapporteerd voor internetdiarree.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
ik hoop voor jullie dat ik iets mis. Ben er rond 4 uur weer bijquote:
Tot zo danquote:Op woensdag 2 september 2015 14:07 schreef VASND het volgende:
[..]
ik hoop voor jullie dat ik iets mis. Ben er rond 4 uur weer bij
Maar de andere favorieten ook niet. Die hele groep hebben we überhaupt nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb Dumoulin echt nog geen een keer in beeld gezien
Lijkt me een goede zaakquote:Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb Dumoulin echt nog geen een keer in beeld gezien
Froome was net in beeldquote:Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar de andere favorieten ook niet. Die hele groep hebben we überhaupt nog niet gezien.
Kan me best voorstellen dat veel Tour-kijkers (die echt alleen de Tour volgen) graag willen weten waar de Nederlanders zitten (al is 23x per minuut wat veel ja), maar naar zo'n NOS-stream kijken echt alleen de echte wielervolgers, die hoeven dat echt niet elke keer te horen inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2015 14:05 schreef DeeBee het volgende:
Sebastiaan heeft echt teveel naar Herbert geluisterd, heeft precies dezelfde treurige fixatie op Nederlandse klassementsrenners en herkent dan ook nog eens niet waar iemand zit, prachtig.#werkenbijdenos
Damian Howson, mooi manquote:Op woensdag 2 september 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
A group of 8 is about to catch them : Ian Boswell (Team Sky), Matteo Montaguti (AG2R - La Mondiale), Luis Leon Sanchez (Astana), Ruben Plaza (Lampre - Merida), Javier Moreno (Movistar), Damien Howson (Orica - Greenedge), Alberto Losada (Katusha) and Pawel Pljanski (Tinkoff - Saxo)
Geen Bennett dus in de groep tussen peleton en de kopgroep
Luis Leon nog als springplank ookquote:Op woensdag 2 september 2015 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
A group of 8 is about to catch them : Ian Boswell (Team Sky), Matteo Montaguti (AG2R - La Mondiale), Luis Leon Sanchez (Astana), Ruben Plaza (Lampre - Merida), Javier Moreno (Movistar), Damien Howson (Orica - Greenedge), Alberto Losada (Katusha) and Pawel Pljanski (Tinkoff - Saxo)
Geen Bennett dus in de groep tussen peleton en de kopgroep
Huh, volgens wie zat hij eerst bij Froome?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boswell, die was net nog bij Froome
Dat bleek Knees te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boswell, die was net nog bij Froome
Ja nee ok, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig heeft Tom lekker veel ploeggenoten om zich heen.
Hij kan niet langzamer fietsenquote:Op woensdag 2 september 2015 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom fietst Landa eigenlijk op kop in de kopgroep?
Vaarwel.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben ook boos, want ik moet zo weer gaan.
Over hoeveel weken ben je weer terug?quote:
Ik zal wel rooten voor de Colombiaantjes in de tussentijd.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben ook boos, want ik moet zo weer gaan.
Nairito zou koorts hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel rooten voor de Colombiaantjes in de tussentijd.
Bedankt! Ik hoop dat ik de finale kan halen, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel rooten voor de Colombiaantjes in de tussentijd.
70 zegt zijn trainer.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:43 schreef Max23 het volgende:
68,5 zou Dumoulin nu wegen volgens Sporza
Zou prima kunnen, stiekem is hij al aardig #viesdun, zeker bij 1.86m. Als hij z'n power output gelijk kan houden min of meer (wat eigenlijk dus niet kan, hoogstens omdat hij ouder / sterker wordt...) dan gaat het klimmen wel steeds lekkerder ja!quote:Op woensdag 2 september 2015 14:43 schreef Max23 het volgende:
Volgens Sky #viesdikquote:Op woensdag 2 september 2015 14:43 schreef Max23 het volgende:
Basken zijn onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Landa, waarom is die eigenlijk niet in topvorm? Verminderde begeleiding van Astana, of is er een aanwijsbare reden?
Jij bent oersaai.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel de laatste 20km nog wel in. Dit is nu oersaai
Jaja R_R, jaja.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Basken zijn onvoorspelbaar.
Hij heeft deze etappe ontworpen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is er constant met Purito? Waarom zou hij niet populair zijn na vandaag?
Van mij ook wel ja. Van de rest van het peloton waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft ie prima gedaan. Wat mij betreft mag ie ook wel 's een WK-parcours bedenken.
twitter:robhatchtv twitterde op woensdag 02-09-2015 om 14:50:15Rumours Quintana may have started today's stage with a bit of a fever. Movistar DS says he has been ill but ok now. #Vuelta reageer retweet
Als je echt koorts hebt, dan laat de ploegarts je niet starten. Zal dus wel wat meevallen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:51 schreef TheArt het volgende:
twitter:robhatchtv twitterde op woensdag 02-09-2015 om 14:50:15Rumours Quintana may have started today's stage with a bit of a fever. Movistar DS says he has been ill but ok now. #Vuelta reageer retweet
Ik ben meer een type Bouhanni inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2015 14:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen klimmerspostuur zeker? #viesdik
Giro vorig jaar had je ook bijna dagelijks dergelijke geruchten rond Quintana.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je echt koorts hebt, dan laat de ploegarts je niet starten. Zal dus wel wat meevallen.
Jaquote:Op woensdag 2 september 2015 14:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iemand alternatief voor José Been?
Jose de Cauwer op Sporzaquote:Op woensdag 2 september 2015 14:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iemand alternatief voor José Been?
typische bergrit dus, begin episch, dan status quo en op het einde een ontploffing. Laatste 2 bergjes inschakelen om niks bijzonders te missen.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet echt; grote groep met 16 man ontsnapt. Het peloton olv Astana volgt op 3 minuten.
Precies, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht maar toch hoop je op meer met zo'n parcours.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
typische bergrit dus, begin episch, dan status quo en op het einde een ontploffing. Laatste 2 bergjes inschakelen om niks bijzonders te missen.
Valt bijna niet te doen. Je rookt je ploeg op of jezelf als je hier iets wil wagen. Beter een korte rit met twee grote cols richting het einde. Te zware etappes en spektakel gaat niet samen meestal. Of je moet er iets tussen leggen zoals een Mortirolo zoals ze in Italie kunnen doen. Dan ligt alles vanzelf wel uit elkaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:15 schreef Spies het volgende:
[..]
Precies, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht maar toch hoop je op meer met zo'n parcours.
Perico heeft nergens last van.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Spanjaarden falen weer 's op technisch gebied.
Jazeker.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:32 schreef Szura het volgende:
Is dat Bennett-god in de achtervolgende groep?
ja voelde mij wel dom met deze vraag jaquote:Op woensdag 2 september 2015 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was er maar een apart topic voor dit soort vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |