Doe m'n bestquote:Op maandag 21 september 2015 13:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is geen klagen of aandachttrekkerij wat je doet.
De mensen die verder kijken weten wel beter.
Je voelt je machteloos, gefrustreerd, buiten spel gezet door je lichaam.
Dat is om gek van te worden.
Je draagt het kranig H. en af en toe je gal spuwen heb je nodig.
De pijn en ellende voel alleen jij, die kun je niet delen.
Wel je gevoel er over.
Beter als je dat doet.
Even in TTK gespiekt. Het was Tinkepinkquote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi Tong, ik weet niet wie het je wel vroeg, ik was het niet. Ik denk het wel eens, maar die vraag is nu inderdaad wel beantwoord.
Het klinkt allemaal heel naar. En het duurt echt te lang. Ik wens je spoedig wat licht toe aan het einde van deze tunnel. Sterkte en beterschap!
Bedankt maat.quote:Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een ellende, man. Hoop dat ze, de medische stand, snel iets voor je kunnen betekenen. Tot die tijd wens ik je veel sterkte.
Integendeel "vroeger" dronk ik een liter melk per dag. Doe ik allang niet meer. Integendeel. En kaas eet ik normaal. Pond in 2 weken ofzo. Die darmklachten zijn er later eigenlijk bijgekomen. Eerst was het alleen de maag. Blijf misselijk. Da's ook zo vervelend. Ik dacht eerst dat de Omeprazol dat ook zou weghalen. Maar het zijn alleen de braakneigingen die zijn verdwenen.quote:Op maandag 21 september 2015 14:40 schreef Bluezz het volgende:
m.b.t. je klachten @wc bezoek : gebruik je veel melkproducten?
Door die bacterie in je maag kan je een lactose intolerantie hebben ontwikkelt en dan kan je bij drinken en eten van zuivel/kaas wel op de wc blijven zitten!
Tis maar een ideetje...
Verder vind ik het goed klote voor je![]()
![]()
![]()
Dat ziekenhuis heeft een dependance in Zaltbommel. Ook die contactpersoon heeft spreekuur in het gasthuis hier. Ik verwoordde het eigenlijk verkeerd, het is de aanvulling op mijn huisarts. Net zoals mijn internist in Zaltbommel spreekuur heeft.quote:Op maandag 21 september 2015 15:10 schreef computergirl het volgende:
Waarom dan over een paar dagen pas naar de huisarts?
Waarom bel je niet vandaag?
En waarom niet bellen naar het zoekenhuis waar je bent opgenomen geweest?
Eerst afkloppen. Ben vroeg opgestaan, ondanks dat ik amper heb geslapen. Slaap heb ik overdag toch wel. Zoals nu. Het goeie is momenteel dat ik me redelijk voel. Niet goed, maar redelijk. Daar ben ik al tevreden mee. Weet niet hoe ik me over een uur voel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |