En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat weer achter de balie... Nog wel in gesprek met een ander maar goed ik netjes wachten.. Hoor ik ineens: jaaaa ik ga dit weekend met mijn vriend naar een festival. Allebei dezelfde muzieksmaak haha en hopen dat t droog blijft.
Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is.. Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen..
Gvd, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen.
Onze adviezen zijn toch kut volgens Faxie.quote:Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:19 schreef habitue het volgende:
Waarom doe je geen dingen waar mensen ook echt open staan om nieuwe mensen te ontmoeten. Sport/hobby/FOK-nieuwe mensen ontmoeten topic/van die facebookgroepen die soms samen wat doen/eetclub/uitgaan met yats.
Doe geen moeite, er komt toch geen reactie. Ik ben ook extreem eng natuurlijkquote:
Wat verwacht je dan? Dat ze je aanspreekt met bloedjong ipv goedemiddag als ze je niet interest Vind. En "hoop dat je onder een auto loopt, tiefus freak" ipv, fijne weekend?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is..
Ja want als je een relatie hebt sta je altijd op fb met een foto samen met je partner?quote:Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen..
Wat dacht je van gewoon een blauwtje lopen ipv de freak uithangen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.
Heel gek idee miss hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat mensen een sociaal leven hebben en ook uit gaan? Je weet wel, al die dingen die jij niet hebt.quote:En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
Amen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?
Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen. Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie deezertje ook echt woest hoofdschuddend achter zijn pc zitten: "nee jullie begrijpen het niet!!"
Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb Deezertje de ultieme kans gegeven door hem een compliment te geven. Had hij makkelijk op in kunnen gaan...
Ga daar dan eens verandering in brengen. Dan ontmoet je vanzelf vrouwen. Die je dan niet meteen als potentiële partner moet zien, dat heeft gewoon geen zin. Je hebt al moeite om contact te maken en je kent 'r nog niet eens...quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de hele dag je deur niet uitkomen of geen vrienden hebben. Ik kom de deur zat uit, maar dus wel alleen.
Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!
Wie weet is het wel haar broeren weg theorie
Jawel, want met een relatie wordt alles beter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Het spreekt ook trouwens niet echt van eigenwaarde als je iedere willekeurige meid op Facebook checkt om te zien of ze vrijgezel is en als ze dan vrijgezel is jij wel even op jacht gaat om 'r je partner te maken. Alsof je met iedere willekeurige meid op de bank wil eindigen...
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jawel, want met een relatie wordt alles beter.
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt?
Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Welja, gewoon de rest negeren en er nog een bijzondere observatie overheen gooien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Dat weet hij en hij heeft me op een onduidelijke manier afgewezen. Waardoor ik gister dus een beetje in de knoop zat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?
Daarom zeg ik ook: goede. Ik weet heus wel dat het echt niet alleen rozengeur en maneschijn is. Ieder huisje kruisje zeg maar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
Of hebben die mensen een relatie ómdat ze veel vrolijker in het leven staan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee simpele gewoon NEE!! Een fuking facebook foto zegt helemaal niks over een relatie status! Wie weet is die gozer naast haar wel haar broer waar ze heel close mee is!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |