abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:02:19 #176
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155812488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat weer achter de balie... Nog wel in gesprek met een ander maar goed ik netjes wachten.. Hoor ik ineens: jaaaa ik ga dit weekend met mijn vriend naar een festival. Allebei dezelfde muzieksmaak haha en hopen dat t droog blijft.

Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is.. Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen.. ;(
En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?

Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen. Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155812525
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen.
Gvd, ik moest lachen. _O-

quote:
Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
Onze adviezen zijn toch kut volgens Faxie.
pi_155812600
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:19 schreef habitue het volgende:

Waarom doe je geen dingen waar mensen ook echt open staan om nieuwe mensen te ontmoeten. Sport/hobby/FOK-nieuwe mensen ontmoeten topic/van die facebookgroepen die soms samen wat doen/eetclub/uitgaan met yats.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:16:33 #179
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155812778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:07 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Doe geen moeite, er komt toch geen reactie. Ik ben ook extreem eng natuurlijk ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:49:19 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155813437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:

Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is..
Wat verwacht je dan? Dat ze je aanspreekt met bloedjong ipv goedemiddag als ze je niet interest Vind. En "hoop dat je onder een auto loopt, tiefus freak" ipv, fijne weekend?

quote:
Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen.. ;(
Ja want als je een relatie hebt sta je altijd op fb met een foto samen met je partner?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.
Wat dacht je van gewoon een blauwtje lopen ipv de freak uithangen?

quote:
En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
Heel gek idee miss hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat mensen een sociaal leven hebben en ook uit gaan? Je weet wel, al die dingen die jij niet hebt.

En grote kans dat ze denken "god daar heb je hem weer. Kijkt je zo de hele tijd aan en kijkt op zeker naar m'n tieten als ik niet oplet. En altijd dar vieze glimlachje. Iehwwww :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155813444
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?

Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen. Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
Amen.
pi_155813496
Ik zie deezertje ook echt woest hoofdschuddend achter zijn pc zitten: "nee jullie begrijpen het niet, zo ben/doe ik helemaal niet!!"

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2015 12:52:37 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:52:52 #183
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155813518
Ik heb Deezertje de ultieme kans gegeven door hem een compliment te geven. Had hij makkelijk op in kunnen gaan... :P
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:53:23 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155813530
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie deezertje ook echt woest hoofdschuddend achter zijn pc zitten: "nee jullie begrijpen het niet!!"
Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!

Wie weet is het wel haar broer :X en weg theorie :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_155813570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb Deezertje de ultieme kans gegeven door hem een compliment te geven. Had hij makkelijk op in kunnen gaan... :P
Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt? :P
pi_155813582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen de hele dag je deur niet uitkomen of geen vrienden hebben. Ik kom de deur zat uit, maar dus wel alleen.
Ga daar dan eens verandering in brengen. Dan ontmoet je vanzelf vrouwen. Die je dan niet meteen als potentiële partner moet zien, dat heeft gewoon geen zin. Je hebt al moeite om contact te maken en je kent 'r nog niet eens...

Die hele focus op het hebben van een partner werkt jezelf echt keihard tegen...
pi_155813584
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!

Wie weet is het wel haar broer :X en weg theorie :D
Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...
pi_155813622
Het spreekt ook trouwens niet echt van eigenwaarde als je iedere willekeurige meid op Facebook checkt om te zien of ze vrijgezel is en als ze dan vrijgezel is jij wel even op jacht gaat om 'r je partner te maken. Alsof je met iedere willekeurige meid op de bank wil eindigen...
pi_155813638
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Het spreekt ook trouwens niet echt van eigenwaarde als je iedere willekeurige meid op Facebook checkt om te zien of ze vrijgezel is en als ze dan vrijgezel is jij wel even op jacht gaat om 'r je partner te maken. Alsof je met iedere willekeurige meid op de bank wil eindigen...
Jawel, want met een relatie wordt alles beter.
pi_155813701
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jawel, want met een relatie wordt alles beter.
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:02:08 #191
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155813734
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt? :P
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
pi_155813773
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:04:39 #193
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155813789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.
pi_155813798
quote:

[..]

Welja, gewoon de rest negeren en er nog een bijzondere observatie overheen gooien.
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:05:57 #195
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155813811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?
Dat weet hij en hij heeft me op een onduidelijke manier afgewezen. Waardoor ik gister dus een beetje in de knoop zat.

En ja, dat is luxe voor hem maar ik laat niet meer over me heen lopen, dat werkt toch niet.
pi_155813833
]
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.
Daarom zeg ik ook: goede. Ik weet heus wel dat het echt niet alleen rozengeur en maneschijn is. Ieder huisje kruisje zeg maar.
pi_155813908
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig.
pi_155813935
quote:

[..]

Of hebben die mensen een relatie ómdat ze veel vrolijker in het leven staan?

Je hebt deels gelijk hoor. Het is fijn een goede relatie te hebben. Maar het heeft geen zin je daarop te richten als een soort fix voor de tekortkomingen die je nu in je leven ervaart. Dat gaat niet werken, daar jaar je iemand mee weg.
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:17:09 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155814046
Wat hierboven gezegd wordt idd :)

En daarbuiten, waarom zou je eerst gaan checken of iemand vrijgezel is?
Daar kom je al gaande weg vanzelf achter. En nou niet zeggen dat het verspilde moeite is geweest, ik denk dat elke sociale ervaring een mens goed doet (mits je het ook juist interpreteert).
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:23:37 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155814183
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...
Nee simpele gewoon NEE!! Een fuking facebook foto zegt helemaal niks over een relatie status! Wie weet is die gozer naast haar wel haar broer waar ze heel close mee is!

Accepteer nou gewoon eens dat je nu ook weer de plank volledig mis slaat en je een sociaal kansloos geval bent zo lang je de huidige houding vasthoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')