Wederom snap je het weer niet. Ik voerde een normaal rustig gesprek met m'n vriendin. Met een gedempte stem om geen overlast te geven. Dan vind ik het al onbeleefd om mee te luisteren maar goed als dat soort personen daar gelukkig van worden, prima. Maar als ze midden in een gesprek zich er opeens mee gaan bemoeien vind ik dat asocial! Bemoei je gewoon met je eigen zaken.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als je in het OV een gesprek voert op niet-fluistertoon (die heb je ook hoor) dan mag je er gewoon vanuit gaan dat mensen meeluisteren. Het merendeel van de mensen weet dat gewoon en zeggen meteen aan de telefoon al van: ''ik zit in de bus'' waar de andere dus al weet van: oke, hij kan niet vrijuit praten. Ik hoorde laatst een meid tegen haar vriend klagen over haar werk en wat voor kutbedrijf het wel niet was maar dat de klanten wel gelijk hadden maar zij daar ook niks over kon doen. De hele coupe kon meegenieten, was lekker hard. Dus ja niet echt slim he. Maar ik bemoei me er niet mee achteraf hoor. Dat weet je van het OV: openbaar. Dus gesprekken die je niet wilt voeren, doe je ook niet in het OV.
Ik ben wellicht een beetje te nuchter of te liefdeloos om me dit voor te stellen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke voor het geval we elkaar verkeerd begrijpen..
Ik heb jou als vriendin en ik zeg op dit forum dat ik voor eeuwig met jou in mijn armen wil liggen..
Dan kan jij dat als negatief zien?
Als iemand stelt van: dat is mooi dat je dat zo ziet.
Dan kan jij geloven dat hij dat niet kan geloven terwijl de vriendin (ik in dit geval) dus heel erg mooi zit te patsen juist voor de vriend![]()
![]()
Behalve als ik het ben... Dan ren je keihard weg ;Pquote:Op donderdag 3 september 2015 23:22 schreef jodelahity het volgende:
Ik denk dat je het verkeerd leest of interpreteert.. wat ik zeg is namelijk vrijwel alleen maar als positief te zien voor jou, en ik bedoel het sowieso positief.
Als een meid zegt dat ze het gevoel heeft dat ze voor eeuwig bij me wil blijven weet ik niet wat ik daar negatief op moet zeggen.. ook niet op een sarcastische manier...
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Behalve als ik het ben... Dan ren je keihard weg ;P
Oh, ik dacht dat je haar aan de telefoon had. Maar goed, mengen in het gesprek doe ik ook echt niet. Meeluisteren voorkom je gewoon niet in het OV.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wederom snap je het weer niet. Ik voerde een normaal rustig gesprek met m'n vriendin. Met een gedempte stem om geen overlast te geven. Dan vind ik het al onbeleefd om mee te luisteren maar goed als dat soort personen daar gelukkig van worden, prima. Maar als ze midden in een gesprek zich er opeens mee gaan bemoeien vind ik dat asocial! Bemoei je gewoon met je eigen zaken.
Trouwens waar komt opeens de telefoon vandaan? Ik zat samen met haar in de tram.
Die uitspraak moet je ook weer niet te serieus nemen hequote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenJe maakt jezelf er minder blij mee en je zegt dingen die anderen niet denken.
UI? Ik plaats hier gewoon wat ik vindt zonder na te denken ja, zoals ik het op dat moment zie.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef jodelahity het volgende:
Deezertje, is jouw UI echt hoe je je voelt?
*gniffel*quote:Op donderdag 3 september 2015 23:40 schreef jodelahity het volgende:
Oke mevrouw broccoli ik zal je niet te serieus nemen
heheheheh
Nee je avatar bedoel ikquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
UI? Ik plaats hier gewoon wat ik vindt zonder na te denken ja, zoals ik het op dat moment zie.
Snel overheen gepraat. Heb ik weer een blauwtje gelopenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
*gniffel*
Ben benieuwd naar het antwoord van Fax
Mwah, ik doe me soms blijer voor dan dat ik me echt voel ja. Kan moeilijk teneergeslagen lopen, met die uitstraling zal ik nooit slagenquote:
Nee maar je kan in ieder geval een beter plaatje vinden dan zo'n 9 bij 9 pixl plaatje of wat is het. Mijn plaatje is ook niet bijsterend ofzo maar in ieder geval wel enigszins tof (vind ik zelf). Jij kan ook wel een betere vinden dan zo'n nerdicoon tochquote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, ik doe me soms blijer voor dan dat ik me echt voel ja. Kan moeilijk teneergeslagen lopen, met die uitstraling zal ik nooit slagen
Ik zit op mn werkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk.
Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven.
Edit: Fax als je er bent, kun je je posts even toelichten?
Nee hoor, jij bent speciaalquote:Op donderdag 3 september 2015 23:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Qua woordgebruik soms.Maar ik heb dat niet gezegd toch? Ik zei alleen dat ik me goed bij hem voelde, en dat ik niet weet wat ik met hem aanmoet. Als hij niet met me verder wil, dan is dat maar zo. Kan mij dat verrotten. Iets met vissen en zee. Ik heb genoeg 'meegemaakt' om amper/niet meer met mijn emoties te reageren.
En dat is hetgene waar Fax -imo- de plank misslaat. Hij gaat er vanuit dat ik de zoveelste wanhopige bakvis ben (althans dat lees ik erin dan) en dat ik me niet moet aanstellen.
Ik vind dat plaatje goed bij hem passen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee maar je kan in ieder geval een beter plaatje vinden dan zo'n 9 bij 9 pixl plaatje of wat is het. Mijn plaatje is ook niet bijsterend ofzo maar in ieder geval wel enigszins tof (vind ik zelf). Jij kan ook wel een betere vinden dan zo'n nerdicoon toch
broccoli is gezond. een superfood.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenJe maakt jezelf er minder blij mee en je zegt dingen die anderen niet denken.
quote:
Dat weet ik zo net niet, genoeg (vooral mannen) die uit jaloezie dan geïrriteerd reageren.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat maakt t de rest uit?
Daarbij vinden ze t enkel leuk als ze t opeen afstandje kunnen bekijken.
Hoe is je timing? Wees gewoon lekker jezelf zonder toneelstukjes om je groter of beter voor te doen dan het lijkt.quote:
Ik ben drukker en sta in ploegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:52 schreef jodelahity het volgende:
Je zit om 12 uur nog op je werk faxie? Wat voor baggerwerk heb je? Of verdien je nog meer dan ik?
quote:
Wat zei ik ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk.
Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven.
Edit: Fax als je er bent, kun je je posts even toelichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |