abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6836019
DIT TOPIC GAAT OVER DE NIEUWE SEIZOENEN VAN ANGEL EN BUFFY. DEZE WORDEN PAS VOLGEND JAAR IN NEDERLAND UITGEZONDEN DUS ALS JE NET 5 KIJKT BEN JE BIJ DE SEIZOENEN 6 EN 3 EN MOET JE HIER NIET WEZEN.

Hier verder met het bespreken van de laatste eps van de seizoenen 7 (Buffy) en 4 (Angel)

De laatste eps:

Buffy: 7x07: Conversations With Dead People
Angel: 4x06: Spin The Bottle

Upcoming:

Zondag: Angel 4x07
Maandag: Buffy 7x08

!!GEEN SPOILERS!!

(DWZ: geen praat over dingen die nog niet zijn uitgezonden in amerika oftewel wat we nog niet allemaal gedownload kunnen hebben. Als je het voor vele fans gaa verpesten door bv te zeggen dat buffy aan het eind van het seizoen in een barbiepop veranderd wordt je gehaat4ever )

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 16-11-2002 20:20]

pi_6837135
Let's suck some blood and stuff

Ik heb btw 7x07 wel gezien, maar niet veel tijd gehad om Fok! door te lezen, en daar op te reageren (vroegen een paar lui). Conversation With Dead People vond ik echt mega goed. Vooral die dialogen van Buffy met die vamp En dat freaky gedeelte van Dawn Echt tof gedaan met dat bloed op de muren enzo!

Dat van Willow vond ik maar beetje saai, dat verhaal om Tara is nu wel klaar vind ik.

En btw, gaat Buffy aan het einde van het season in een barbiepop veranderen? Lame zeg Doe dan een echt einde

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-11-2002 17:17]

pi_6842181
Toevallig uurtje terug die nieuwe Buffy gekeken

Was wel erg mooie aflevering moet ik zeggen!!
De Buffy parts waren wel gappig, snap alleen niet helemaal wat er nu met spike is, blijkbaar hattie die kerel waar Buffy mee stond te praten veranderd in een vammpier..en beet Spike, die dame ooknogis (wie wasdat eigenlijk ze lieten heel dat gesprek niet horen...) terwijl ik toch dacht dat Spike z'n Soul terug had, ben benieuwd hoe dat afloopt...

Dat stuk met Willow vond ik juist erg goed, vooral toen ze opeens door had dat ze helemaal niet met Tara aant praten was, maar met 'die Demon die dit seizoen blijkbaar the bad guy is'

Echt zwaar mysterieus eigenlijk, ben benieuwd hoe al die puzzelstukkies bij mekaar gaan passen...

Vraag me toch af of Dawn nou echt met haar moeder had gepraat, of dat het ook 'die Demon' is, omdat ze toch te horen kreeg dat Buffy tegen haar zo zijn..
Mocht het wel echt van haar moeder komen...bennik benieuwd wie van de 2 evil gaat dan..

Loving Nohr
pi_6842312
Ik hoop dat ik Angel 4x06 snel kan krijgen. Er kan niet teveel tijd tussen een Buffy en ene Angel zitten bij mij.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6842897
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:39 schreef back2earth het volgende:
Toevallig uurtje terug die nieuwe Buffy gekeken

Was wel erg mooie aflevering moet ik zeggen!!
De Buffy parts waren wel gappig, snap alleen niet helemaal wat er nu met spike is, blijkbaar hattie die kerel waar Buffy mee stond te praten veranderd in een vammpier..en beet Spike, die dame ooknogis (wie wasdat eigenlijk ze lieten heel dat gesprek niet horen...) terwijl ik toch dacht dat Spike z'n Soul terug had, ben benieuwd hoe dat afloopt...

Dat stuk met Willow vond ik juist erg goed, vooral toen ze opeens door had dat ze helemaal niet met Tara aant praten was, maar met 'die Demon die dit seizoen blijkbaar the bad guy is'

Echt zwaar mysterieus eigenlijk, ben benieuwd hoe al die puzzelstukkies bij mekaar gaan passen...

Vraag me toch af of Dawn nou echt met haar moeder had gepraat, of dat het ook 'die Demon' is, omdat ze toch te horen kreeg dat Buffy tegen haar zo zijn..
Mocht het wel echt van haar moeder komen...bennik benieuwd wie van de 2 evil gaat dan..

Het was wel goed dat van Willow, maar ik vind het boring worden. Ik hoopte dat dat hoofdstuk afgesloten zou zijn dit season, maar helaas.

En ik krijg ook een beetje 2 strijdige gevoelens over Dawn/Buffy, hoe dat verder gaat.

pi_6843827
Eigenlijk zou Tara (Amber Benson) zelf komen ipv cassie maar haar manager kon geen deal maken met mutant enemy dus cassie kwam
  zondag 17 november 2002 @ 10:23:34 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6846001
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Het was wel goed dat van Willow, maar ik vind het boring worden. Ik hoopte dat dat hoofdstuk afgesloten zou zijn dit season, maar helaas.

En ik krijg ook een beetje 2 strijdige gevoelens over Dawn/Buffy, hoe dat verder gaat.

Ik denk niet dat ze de verhaallijn over Willow en Tara gaan continueren. Ik denk dat ze even het gegeven gebruiken om Willow op te stoke. Ik ben het met jullie eens dat het niet te lang meer moet duren.

Over Dawn en Buffy. Tja, het is maar hoe erg Dawn zich laat opstoken. Al eerder hebben ze laten weten dat Dawn Buffy erg gemakkelijk niet vertrouwd, maar of ze de zussen echt lijnrecht regenover elkaar zetten...hmm. Nou ja, van Mutant Enemy verwacht ik het wel. Hoop van niet natuurlijk. Tenzij het ook echt goedkomt.

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6846798
Volgens mij waren zowel 'Tara' als 'Moeder Summers' iets van de demon. Het is zo overduidelijk, Buffy moet alleen komen te staan, zodat zij zich niet optimaal kan verzetten.
pi_6847485
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:34 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij waren zowel 'Tara' als 'Moeder Summers' iets van de demon. Het is zo overduidelijk, Buffy moet alleen komen te staan, zodat zij zich niet optimaal kan verzetten.
En dat vind ik het minst leuke wat in het 7e season kan komen. Been there, done that zeg maar..
* Neejoh wijst naar season 6 *
pi_6849418
quote:
Op zondag 17 november 2002 13:32 schreef Neejoh het volgende:

[..]

En dat vind ik het minst leuke wat in het 7e season kan komen. Been there, done that zeg maar..

Season 4 bedoel je
pi_6849879
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

boring worden??? naja dat slaat ook nergens op. gebasseerd op niks. Als ze ergens weinig aandacht aan hebben besteed is de dood van Tara wel. Je hebt dr geeneens meer gezien nadat ze op de grond lag, geeneens begrafenis, geen jank jank onder elkaar in elke aflevering, gene geklaag van willow elke ep dat ze dr mist..

Enige wat is geweest is dat ze ff naar dr graf ging en das wel het minste wat ze konden doen. En dat duurde ook maar kort.

En ja nogal logisch dat ze tara erbij halen als manier om willow zelfmoord te laten plegen of te stoppen met magie.. is de enige van wie ze echt gehouden heeft en die is nog vermoord ook.

Beetje rare reactie van je, kijk als alles wat hierboven staat nou gebeurd was (elke ep geklaag voer dood van tara, heel gedoe eromheen etc etc) dan had je dat kunnen zeggen maar nu

pi_6849925
quote:
Op zondag 17 november 2002 13:32 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Eh.. en nog eens eh.. ik niet snap.. wie wou in s6 dan dat buffy alleen kwam te staan? enne uiteindelijke grote bedreiging was willow.. en dat heeft xander gestopt.. buffy heeft geeneens zoveel gedaan.
pi_6850499
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:46 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Eh.. en nog eens eh.. ik niet snap.. wie wou in s6 dan dat buffy alleen kwam te staan? enne uiteindelijke grote bedreiging was willow.. en dat heeft xander gestopt.. buffy heeft geeneens zoveel gedaan.

Buffy heeft Dawn lichtelijk verwaarloosd, ze was nogal druk met bezig met Spike de hele tijd en de rest van de tijd was zo nogal einzelgängerig bezig, vooral in de eerste paar afleveringen van seizoen 6.

Ik hoop dat ze dit seizoen wél samenwerkt met de rest van de groep. Ik vond 7x07 een hartstikke goede aflevering, het was alleen jammer dat ze allemaal afgescheiden waren (okee, ik weet dat dit waarschijnlijk de bedoeling ook was van die 'First Evil').

And there was much rejoicing.
pi_6850665
quote:
Op zondag 17 november 2002 16:22 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Buffy heeft Dawn lichtelijk verwaarloosd, ze was nogal druk met bezig met Spike de hele tijd en de rest van de tijd was zo nogal einzelgängerig bezig, vooral in de eerste paar afleveringen van seizoen 6.

ja ze was dus wel alleen, maar dat is anders dan wanneer de big bad haar alleen WIL hebben om haar zo weerloos te maken (hoewel ik denk dat ze alleen sterker staat)

Ik hoop dat ze dit seizoen wél samenwerkt met de rest van de groep. Ik vond 7x07 een hartstikke goede aflevering, het was alleen jammer dat ze allemaal afgescheiden waren (okee, ik weet dat dit waarschijnlijk de bedoeling ook was van die 'First Evil').

pi_6850906
argh das ook zo klote he, zit je gewoeon bij een acteur te kijken in welke eps ie gespeeld heeft, kom je ook enorme spoiler tegen nou leuk dan
pi_6851166
ach ja deze afgrijselijke spoiler wordt weer ff goedgemaakt door het downloaden van angel 4x07 met 100kb/s
  zondag 17 november 2002 @ 18:52:03 #17
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_6853279
Dat de Big Bad wil dat Buffy alleen komt te staan is ook in s2 en s4 al opgevoerd. Season 2 finale - Becoming II, in het eindgevecht
Angelus: "No weapons, no friends...if you take all that away, what's left?"
Buffy: "Me."

In season 4 probeerde Adam Buffy te isoleren (The Yoko Factor).

[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_6853927
WOW @ nieuwe angel

Begin is saai, beetje zoals de andere eps, zat gewoon beetje met draadje van adapter te spelen en half te kijken maar laatste 20 min is echt mooi en spannend. zeker het kijken waard.

zondag 17 november 2002 @ 20:28:58 #19
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_6855627
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
WOW @ nieuwe angel

Begin is saai, beetje zoals de andere eps, zat gewoon beetje met draadje van adapter te spelen en half te kijken maar laatste 20 min is echt mooi en spannend. zeker het kijken waard.

mooi, hij is namelijk alweer ene tijdje binnen

dus ffkes kijken straks als ik tijd heb.

maandag 18 november 2002 @ 11:50:32 #20
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6863648
quote:
Op zondag 17 november 2002 17:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach ja deze afgrijselijke spoiler wordt weer ff goedgemaakt door het downloaden van angel 4x07 met 100kb/s
ik zit het nu op maar 6 kb/s te downen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6863671
quote:
Op maandag 18 november 2002 11:50 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zit het nu op maar 6 kb/s te downen

Ik met 50 kB/s.
  maandag 18 november 2002 @ 12:11:20 #22
32686 G1Ace
pi_6863923
waar zit je het te downen?
inmiddels is die kazaa op pauze
August 1998- March 2018
pi_6864548
quote:
Op maandag 18 november 2002 12:11 schreef G1Ace het volgende:
waar zit je het te downen?
Moderators, kijk even een andere kant op.

Nieuwsgroepen.

maandag 18 november 2002 @ 13:16:46 #24
32686 G1Ace
pi_6864756
damn, daar kom ik nooit
[sub] volgens mij is dit niet iets waar ze echt op zullen letten, omdat het immers kopies betreft van een programma dat is opgenomen met een tuner card op de computer [/sub]
August 1998- March 2018
pi_6864812
quote:
Op maandag 18 november 2002 13:16 schreef G1Ace het volgende:
damn, daar kom ik nooit
[sub] volgens mij is dit niet iets waar ze echt op zullen letten, omdat het immers kopies betreft van een programma dat is opgenomen met een tuner card op de computer [/sub]
Moet je toch vaker heengaan, is hartstikke handig (mits je een goede nieuwsserver hebt).

Ik heb in andere topics van tv-series wel gezien dat ze liever niet hadden dat je erover praatte, maar goed: er loopt ook een topic over welke series jij downloadt, dus zo streng zijn ze ook weer niet.

pi_6868826
Angel was idd erg goed, gaat een cool seizoen worden denk ik

Ben benieuwd of de nieuwe buffy ook goed gaat worden..

pi_6869705
Wow @ nieuwe angel! De eerste zet richting angelus is al gezet! Woehoe, Angelus komt terug. Laten we hopen dat het snel gebeurd.
(dit is niet een spoiler, dit alleen maar speculatie)
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_6871104
quote:
Op maandag 18 november 2002 17:25 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Wow @ nieuwe angel! De eerste zet richting angelus is al gezet! Woehoe, Angelus komt terug. Laten we hopen dat het snel gebeurd.
(dit is niet een spoiler, dit alleen maar speculatie)
ik hoop het eigenlijk niet, dat is nu wel genoeg uit gemolken dat Angelus.

1x is leuk, 2x gaat ook wel, maar voor een derde keer.. nou nee.

krijg je net zoiets als met ST voyager, eerst waren de borg vet evil, maar later zijn het net schoothondjes. Gewoon teveel gebruikt..

maandag 18 november 2002 @ 21:22:22 #29
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6874121
Angelus zuigt. Ik wil een verdere uitdieping van Angel als persoon, met al zijn menselijke kanten en een betere uitdieping van Angel-Conner. Nu hangt het er maar een beetje bij.

Kijken jullie nu ook naar die film op SBS met Michelle T.?

pi_6874421
En de vaagheid in buffy continues
En wat zegt die vent aan het eind? 2de zin versta ik wel maar 1ste zin niet
pi_6876045
quote:
Op maandag 18 november 2002 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
En de vaagheid in buffy continues
En wat zegt die vent aan het eind? 2de zin versta ik wel maar 1ste zin niet
"gather them.........it's started.........".

Ik vind trouwens dat een deel van de vaagheid van de vorige ep weer opgelost is. Goeie ep trouwens, leuk dat hij verder ging waar de vorige op hield, bijna net zo als Two to go/Grave.

pi_6877010
quote:
Op zondag 17 november 2002 16:22 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Daar doelde ik dus op... Remember "Life's a show" uit OMWF? En ook de eps erom heen, lijkt me duidelijk dat Buffy zich alleen voelt. En ook ik hoop dat ze net als in season 1/2/3 gewoon weer samen werken. Zonde als dat niet weer gebeurd..

En inderdaad, er is niet erg veel over Tara gegaan, maar ik vind het zelf niet meer leuk... Mischien niet terecht, maar ik begin dat té erg te vinden.

___angel__________
Zonet dus Angel gezien, en ben er echt stil van Ik ben het alleen niet eens met Hertog_Martin, want ik vond het begin niet boring, ik vond het gewoon wel goed onderbouwt. Ik vind dat geneuzel met Tara saaier (IMO!!!)
Verder ben ik het ook niet eens met Conner/Cordy Zon-de dat ze dat erin doen! Geen idee waar dit heen gaat dit season, maar ik heb sinds s3 gehoopt op een soort van vereniging tussen Angel/Cordy, en zeker niet met Conner

Wat ik zelf wel grappig vond, is dat ik 1sec voor Wesley (welcome back!!! Ik vond het ook al zo jammer dat hij niet meer in de groep zat..) zijn guns pakte, dacht: "Hmm, waarom niet gewoon flink geschut erop? In buffy ook al eens geprobeerd..". En spontaan pakt hij 2 guns uit zijn jas Stoer!
En natuurlijk de slowmotion effecten! Ik heb echt genoten! Meer eps

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 18-11-2002 23:45]

pi_6877256
Fscking brilliante ep, deze! Man, genoten van het begin tot het eind.. The plot thickens, plus dat onze Engelse vriend weer eens zijn hoofd liet zien. Als het er de volgende ep nog maar op zit...

'One bite stand'... *proest*

En, lekker weinig Dawn. Happy happy.

dinsdag 19 november 2002 @ 00:22:52 #34
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_6877917
keb nu buffy 7x01 t/m 7x05 gezien, en het beloofd weer geweldig te worden

Zodra 10 uitgezonden is krijg ik 7x06 t/m 7x10 (can't wait)

Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_6883833
quote:
Op maandag 18 november 2002 22:51 schreef RickN het volgende:

[..]

"gather them.........it's started.........".

Ik vind trouwens dat een deel van de vaagheid van de vorige ep weer opgelost is. Goeie ep trouwens, leuk dat hij verder ging waar de vorige op hield, bijna net zo als Two to go/Grave.

volgens mij mompelde die vent daarvoor ook nog wat..

En idd vaagheid van vorige ep is wel wat opgleost ja. Met spike in ieder geval. Buffys moeder kon wel echt zijn, want waarom zou anders zon monster Joyce proberen tegen te houden? En dat kon geen truukje zijn van big bad want die kan niet weten dat Dawn die gast ging 'outcasten' net zoals dat ie niet wist dat Spike buffy niet zou vermoorden en andersom.

Ik werd ook wel ff blij toen ik London, England zag, toen riep ik meteen: GILES. Maar toen zag je eerst ff wat andere figuren.. benieuwd hoe dat afloopt trouwens

En ik was ook blij dat ze verdergingen op vorige ep. Was ff bang vorige ep dat ze volgende ep zouden doen alsof er niks gebeurd is in het huis met dawn enzo en dat alle troep ineens weg is.

Waar ik wel beetje aan erger is dat ze elkaar aaltijd alles maar heel kort vertellen. Willow zij niet dta het in de vorm van Cassie kwam ofzo en Dawn vertelde ook niet alles. Nu is dat natuurlijk omdat de aflevering anders te lang wordt maar moeten we er nu van uitgaan dat iedereen ondertussen alles weet of weten ze net zoveel als dat wij ze hebben horen vertellen aan elkaar?

pi_6883891
quote:
Op maandag 18 november 2002 23:34 schreef Neejoh het volgende:

Ik vind dat geneuzel met Tara saaier (IMO!!!)

*zucht*

10 minuten ofzo na de dood van tara is over tara gegaan, 10 minuten maar!!!! 10 minuten aan een character wat er toch.. 2? seizoenen in heeft gezeten.

Volgens mij overdrijven jouw hersenen het met factor 10 ofzo

pi_6883904
quote:
Op maandag 18 november 2002 23:48 schreef TimberWolf het volgende:
Fscking brilliante ep, deze! Man, genoten van het begin tot het eind.. The plot thickens, plus dat onze Engelse vriend weer eens zijn hoofd liet zien. Als het er de volgende ep nog maar op zit...

'One bite stand'... *proest*

En, lekker weinig Dawn. Happy happy.

helemaal mee eens

one bite stand hoorde ik ook.. errug grappig

dinsdag 19 november 2002 @ 19:17:13 #38
32686 G1Ace
pi_6890724
heb net nieuwe angel binnen
hopelijk betekent dit dat die ene Electro girl, Alexa Davalos, toekomst krijgt in Angel en vaker terugkomt. Hoop zelfs dat Electro girl die ene gast weet tegen te houden, aangezien vuur niet werkt (dit is pure speculatie)
Verder, ze hadden bijster veel over Angelus erin, dus als die weer te voorschijn komt zou het me niet verbazen
August 1998- March 2018
pi_6891472
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:17 schreef G1Ace het volgende:
heb net nieuwe angel binnen
hopelijk betekent dit dat die ene Electro girl, Alexa Davalos, toekomst krijgt in Angel en vaker terugkomt. Hoop zelfs dat Electro girl die ene gast weet tegen te houden, aangezien vuur niet werkt (dit is pure speculatie)
Hope so
quote:
Verder, ze hadden bijster veel over Angelus erin, dus als die weer te voorschijn komt zou het me niet verbazen
Lijkt mij inderdaad zéker niet onwaarschijnlijk, maar of me het leuk lijkt? Nope
pi_6893302
mij wel, angelus is cool
lekker gemeen is ie dan
en hoe die dan praat enzo.
en kan ook mooie vijand worden omdat hij ze allemaal kent

MAAR

ik hoop niet dat ie dan gaat samenwerken met die ene demon en dat ie dan nogsteeds doet alsof ie nog angel is en ze gewoon bedonderd.. want dat is weer zo soap-achtig

pi_6903268
Net nieuwe Angel gezien, heeeeeeel kick! Kan niet wachten op de volgende, zelfde geldt voor buffy.

Maar hoe meer afleveringen ik zie en hoe meer iedereen in de series veranderd/zich ontwikkelt, hoe kutter ik het vind dat er geen crossovers meer komen. Bv als Giles en Wesley elkaar weer zouden treffen, of Spike en Angel, Zou verdomd gaaf zijn....

woensdag 20 november 2002 @ 16:53:35 #42
32686 G1Ace
pi_6908322
het is jammer idd, want connor meets dawn zou bijvoorbeeld heel raar uitpakken
Hey Angel
Hey Buffy
Who's that?
That's my son
You have a son?
Yes, I have a son. Long story. Who's that?
That's my sister
Your sister???
Yes, my sister. Long story.
August 1998- March 2018
  woensdag 20 november 2002 @ 17:01:13 #43
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_6908474
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:53 schreef G1Ace het volgende:
Hey Angel
Hey Buffy
Who's that?
That's my son
You have a son?
That's my sister
Your sister???
Hehehe...

Doet me denken aan:

- Iemand (vergeten wie): "Oz is a werewolf?"
- Buffy: "It's a long story."
- Oz: "I got bit."
- Buffy: "Apparently not that long."

[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_6909820
Hmm, vond sleeper nogal saai, gebeurde mijn inziens te weinig. De actie scenes met slowmotion effecten in Angel vond ik wel errug meesterlijk.
pi_6910916
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:53 schreef G1Ace het volgende:
Hey Angel
Hey Buffy
Who's that?
That's my son
You have a son?
That's my sister
Your sister???
haha ja idd.. dat soort dingen wil ik ook dat die gebeuren, maar helaas..

ook stom dat in Angel en Buffy 2 verschillende apocolyps spelen en niet van elkaars afweten.. en natuurlijk zijn die 2 in sunnydale en L.A en de rest van de wereld gebeurt niks

pi_6914443
eye, waar kende Spike en die vengeance demon elkaar nu eik van

Ze noemde hem william, zal ze hem nog wel kennen van de tijd dattie nerdje was
Oud vriendinnetje fzow

pi_6914571
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:19 schreef Solomon het volgende:
eye, waar kende Spike en die vengeance demon elkaar nu eik van

Ze noemde hem william, zal ze hem nog wel kennen van de tijd dattie nerdje was
Oud vriendinnetje fzow

Kijk jij wel vaker Buffy? Tuurlijk kennen Anya en Spike elkaar.
pi_6914651
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:25 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Kijk jij wel vaker Buffy? Tuurlijk kennen Anya en Spike elkaar.

ik hebbut niet over Anya
ik heb het over die andere vengeance demon, die vriendin van Anya, met die strepe op dr kop
pi_6914755
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:29 schreef Solomon het volgende:

[..]

ik hebbut niet over Anya
ik heb het over die andere vengeance demon, die vriendin van Anya, met die strepe op dr kop

Oh, hehe. Je zit in het verkeerde topic. Die demon die jij bedoelt was in de aflevering op Net5. Dit topic gaat over de afleveringen die momenteel in Amerika worden uitgezonden en ik dacht dat je het daar over had.
  woensdag 20 november 2002 @ 22:50:06 #50
32686 G1Ace
pi_6915116
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:20 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

haha ja idd.. dat soort dingen wil ik ook dat die gebeuren, maar helaas..

ook stom dat in Angel en Buffy 2 verschillende apocolyps spelen en niet van elkaars afweten.. en natuurlijk zijn die 2 in sunnydale en L.A en de rest van de wereld gebeurt niks

het is wel heel erg toevallig dat er net nu 2 verschillende apocalypitische gebeurtenissen aan het plaatsvinden zijn
denk wel dat die van Angel een grotere bang heeft dan die van Buffy, bedoel, hoeveel keer is Sunnydale niet gered

trouwens, nu ik erover denk, in Buffy is er elk seizoen een zichtbaar ander vijand, terwijl in Angel is dat nooit verandert, en is er niet echt een grote overwinning geweest die de wereld red

August 1998- March 2018
pi_6915207
Iemand al wat van Melluh gehoord? Zijn internetverbinding ligt er ook uit door de brand bij Utwente... Arme vent. Moet ie zomaar weer via een dialup internetten
pi_6915256
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
DIT TOPIC GAAT OVER DE NIEUWE SEIZOENEN VAN ANGEL EN BUFFY. DEZE WORDEN PAS VOLGEND JAAR IN NEDERLAND UITGEZONDEN DUS ALS JE NET 5 KIJKT BEN JE BIJ DE SEIZOENEN 6 EN 3 EN MOET JE HIER NIET WEZEN.
pi_6918050
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:54 schreef TimberWolf het volgende:
Iemand al wat van Melluh gehoord? Zijn internetverbinding ligt er ook uit door de brand bij Utwente... Arme vent. Moet ie zomaar weer via een dialup internetten
Bedankt voor het medeleven
Ik heb nu wel weer een redelijk rappe verbindingen, maar het netwerk is nogal chaotisch. Dus ook m'n webserver is niet goed bereikbaar.

Wel een 'grappig' moment vanmorgen om een uur of 9. Nadat ik samen met een vriend al meer dan 24 uur aan een project aan het werken zijn worden we wakker van ff een uurtje slaap om op te frissen. Maar nu blijkt opeens het ons zelf gemaakt programma van dat project niet meer te werken (was connectie nodig naar de campus). Wij helemaal flippen omdat het over 3 uur ingeleverd moest worden.
Gelukkig hoorden we na 10 minuten het nieuwsbericht.

Ik vond deze aflevering van Buffy wel een stuk mooier dan vorige keer, spannender, duidelijk. Vreemd genoeg ben ik een van de weinigen die deze episode een stuk beter vond dan die vorige. Vaag.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_6919606
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:50 schreef G1Ace het volgende:

trouwens, nu ik erover denk, in Buffy is er elk seizoen een zichtbaar ander vijand, terwijl in Angel is dat nooit verandert, en is er niet echt een grote overwinning geweest die de wereld red

Wat ik altijd zo grappig vind, maar daar is niet zoveel aan te doen, is dat de een nooit invloed van de ander heeft. Wat deed Wolfram & Hart met het Glory-gebeuren? En wat wist Angel van Willow vorig seizoen? Als de wereld ten einde zou lopen dan had onze favoriete knabbelaar daar ook last van. Realistisch zou zijn als hij en de gang zich naar Sunnydale zouden snellen. Of dat Buffy in geval van nood Dawn in L.A. zou stallen. Maar ja, productie-gewijs kan dit niet natuurlijk.
pi_6920139
quote:
Op woensdag 20 november 2002 12:34 schreef kotsmongool het volgende:
Net nieuwe Angel gezien, heeeeeeel kick! Kan niet wachten op de volgende, zelfde geldt voor buffy.

Maar hoe meer afleveringen ik zie en hoe meer iedereen in de series veranderd/zich ontwikkelt, hoe kutter ik het vind dat er geen crossovers meer komen. Bv als Giles en Wesley elkaar weer zouden treffen, of Spike en Angel, Zou verdomd gaaf zijn....

dat zou wel erg cool zijn ja.
pi_6935872
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:43 schreef Melluh het volgende:
Bedankt voor het medeleven
De nada. Ben blij dat je weer connected bent
quote:
Wel een 'grappig' moment vanmorgen om een uur of 9. Nadat ik samen met een vriend al meer dan 24 uur aan een project aan het werken zijn worden we wakker van ff een uurtje slaap om op te frissen. Maar nu blijkt opeens het ons zelf gemaakt programma van dat project niet meer te werken (was connectie nodig naar de campus). Wij helemaal flippen omdat het over 3 uur ingeleverd moest worden.
Tis maar wat je grappig noemt Ik had peentjes gescheten Man, er is veel lovely hardware afgefikt daarzo.
quote:
Ik vond deze aflevering van Buffy wel een stuk mooier dan vorige keer, spannender, duidelijk. Vreemd genoeg ben ik een van de weinigen die deze episode een stuk beter vond dan die vorige. Vaag.
*aansluit bij vorige spreker* Beste ep van het seizoen, imho.
pi_6945162
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:39 schreef TimberWolf het volgende:
*aansluit bij vorige spreker* Beste ep van het seizoen, imho.
Ik vond Sleeper ook beter dan CWDP. Ik zou alleen niet weten welke ep ik nou de beste vind van dit seizoen, maar Sleeper was erg goed.
  vrijdag 22 november 2002 @ 21:00:03 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6952679
Ik vond Sleeper echt zoooooo goed!
'Apocalypse Nowish'/'Rain of Fire' vond ik...mwaoh. Aardig, maar niet wereldschokkend ofzo. Kwam vorig seizoen niet voor, dat ik een Buffy-ep beter vond dan een Angel-ep.
pi_6973065
ah damn!

volgende angel ep is pas in januari of in februari en morgen heb je dan buffy 7x09 en 7x10 komt ook pas rond januari februari

OH THE HORROR!!

zondag 24 november 2002 @ 16:28:17 #60
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_6973420
quote:
Op zondag 24 november 2002 16:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
ah damn!

volgende angel ep is pas in januari of in februari en morgen heb je dan buffy 7x09 en 7x10 komt ook pas rond januari februari

OH THE HORROR!!

bah bah bah bah bah bah.

zit ik voor niets om de 5 min ls in te typen om te kijken of ie er al staat

zondag 24 november 2002 @ 18:21:57 #61
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6974895
quote:
ah damn!

OH THE HORROR!!

Gaan ze allemaal skieën in Aspen ofzo?
  zondag 24 november 2002 @ 23:07:15 #62
32686 G1Ace
pi_6979796
quote:
ah damn!

OH THE HORROR!!

Januari???
Zo lang pas?
Wat een stelletje klootzakken bij the WB
August 1998- March 2018
pi_6980571
quote:
Op zondag 24 november 2002 23:07 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Januari???
Zo lang pas?
Wat een stelletje klootzakken bij the WB

én UPN
  maandag 25 november 2002 @ 01:08:13 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6981608
En Mutant Enemy!

Wat is dit, Kerststop? Waarom moeten ze twee maanden vrij hebben? De volgende 3 afleveringen zijn al lang opgenomen. Zelfs al doen ze niks tot eind januari, de afleveringen zijn al opgenomen, men werkt altijd een maand vooruit. Grmblz.

pi_6985956
quote:
Op maandag 25 november 2002 01:08 schreef Witchfynder het volgende:
En Mutant Enemy!

Wat is dit, Kerststop? Waarom moeten ze twee maanden vrij hebben? De volgende 3 afleveringen zijn al lang opgenomen. Zelfs al doen ze niks tot eind januari, de afleveringen zijn al opgenomen, men werkt altijd een maand vooruit. Grmblz.

Omdat er van die gezellige standaard (lees: KUT) kerst-films door heen uitgezonden moeten worden Boeie aan die f*ucking films Ik wil Buffy/Angel!
pi_6991592
Weer een coole ep! Het komt allemaal weer mooi samen, I like that.

In het begin, de bijna verontwaardigde Willow: "I'm not gonna". Erg leuk

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_6992512
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:17 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Omdat er van die gezellige standaard (lees: KUT) kerst-films door heen uitgezonden moeten worden Boeie aan die f*ucking films Ik wil Buffy/Angel!

neehoor want ze herhalen het meest gewoon de afgelopen eps.. dit is ff tijd voor de makers om weer ff wat op te nemen, als ze achter elkaar uitzenden komt het echt niet uit hoor.. en die makers verdienen ook wel beetje rust.. opnames is zwaar werk, lange dagen, en dat 7 maanden lang ofzo..
pi_6992550
ga je nog iets 'verkopen' vanavond melluh? en zoja hoe laat want ben nu aan winkelen en dat duurt nog 1 uur en 45 min en jouw winkel is zo snel dat ik een uur kan besparen als ie nu komt
pi_6993490
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
ga je nog iets 'verkopen' vanavond melluh?
Nope, deze week is de verbinding te brak om nagespeelde episodes te delen. We zitten nu ipv met een 1GB met 55MB verbinding aan internet. Met 2000 man. Dus dat wil niet.
pi_6993524
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:08 schreef Melluh het volgende:

[..]

Nope, deze week is de verbinding te brak om nagespeelde episodes te delen. We zitten nu ipv met een 1GB met 55MB verbinding aan internet. Met 2000 man. Dus dat wil niet.

ok, helaas.. stomme brand

ach voor mij maakt t minder uit dan voor de rest denk ik

maandag 25 november 2002 @ 23:24:31 #71
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_6995910
Vond het ook een leuke aflevering!

Als je ep 9 nog niet gezien hebt, zou ik de rest van deze post nog even overslaan...
.
.
.
.
.
Vraag me af of Giles nog leeft, je zou het niet echt verwachten met die bijl die op 'm af kwam, maar de council was nog naar 'm op zoek. En ik neem aan dat zij de persoon waar Giles bij kwam kijken wel kennen ofzo, en dan zouden ze z'n lijk daar wel gevonden hebben.

Zou dat ventje wat aan het eind omhoog komt kruipen de allereerste vampier zijn? Dus die demon die voor het eerst zijn bloed mengde met dat van mensen? Aangezien the First het had over 'Now Spike, you want to see what a real vampire looks like?'.

En waar past de principal in het hele plaatje?

En wat blijft er van Spike over?

Vragen, vragen! En dan nog zo lang moeten wachten op antwoorden .
...maar weer eens die aflevering met the First kijken.
----
Een paar geweldige uitspraken weer!

Willow(vol hoop): 'Do you want me to kill Anya?'

Andrew: 'THAT'LL DO PIG!!!'

de slager: 'This is a butcher shop, Neo.'

En Xander & Anya als good cop/bad cop waren ook geweldig.

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
pi_6996224
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:08 schreef Melluh het volgende:

[..]

morgen wordt toch de campus weer aan de 1 gig uplink gehangen?
pi_6997280
Er zijn nog zat andere mogelijkheden voor die eps hoor.. Het moet niet 'allemaal' bij melluh weg komen Ben al lang blij dat hij zo nu en dan zijn meesterwerken met ons wil delen.
pi_6997395
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:39 schreef Neejoh het volgende:
Er zijn nog zat andere mogelijkheden voor die eps hoor.. Het moet niet 'allemaal' bij melluh weg komen Ben al lang blij dat hij zo nu en dan zijn meesterwerken met ons wil delen.
doh
  dinsdag 26 november 2002 @ 07:40:56 #75
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6998455
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:17 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik heb liever een Buffy Kerstspecial.
Demon mutant reindeer!
  dinsdag 26 november 2002 @ 11:37:40 #76
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7000401
quote:
Op maandag 25 november 2002 23:24 schreef Squatt het volgende:
Vond het ook een leuke aflevering!

SPOILERT SPOILERT SPOILERT...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Vraag me af of Giles nog leeft, je zou het niet echt verwachten met die bijl die op 'm af kwam, maar de council was nog naar 'm op zoek. En ik neem aan dat zij de persoon waar Giles bij kwam kijken wel kennen ofzo, en dan zouden ze z'n lijk daar wel gevonden hebben.

----
Een paar geweldige uitspraken weer!

Willow(vol hoop): 'Do you want me to kill Anya?'

Andrew: 'THAT'LL DO PIG!!!'

de slager: 'This is a butcher shop, Neo.'

En Xander & Anya als good cop/bad cop waren ook geweldig.

NEE
Love will be my strongest weapon
pi_7007671
Spoiler!!!Spoiler!!!Spoiler!!!Spoiler!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Die first vampire leek wel erg veel op The Master van het eerste seizoen, alleen dan nog wat eviler.
Ik denk trouwens niet dat ze Spike nu gaan killen ofzo, dat zouden veel fans niet echt relaxed vinden. En ik denk ook niet dat ze em nu meteen weer evil maken, want dat zou jammer zijn van het vertrouwen dat Buffy in em uitsprak...
.
.
.
.
.
.
.
Spoiler!!!Spoiler!!!Spoiler!!!Spoiler!!!
pi_7010677
oh wat is Buffy goed dit seizoen...
pi_7040980
* Neejoh gaat vanavond eindelijk de xsvcd kijken van Buffy *
pi_7047205
OMFG!!! O-h M-y F-u-c-k-i-n-g G-o-d-!

Ik kan echt niet 2mnd wachten hoor op een nieuwe ep Dit is toch kwaliteits tv?? En waarom weet ik nou nog niet wat er met Giles aan de hand is? De rol van Spike leek me eerst niet zo leuk, but that has changed! Wat een season dit

pi_7064749
quote:
Op donderdag 28 november 2002 14:12 schreef Neejoh het volgende:
* Neejoh gaat vanavond eindelijk de xsvcd kijken van Buffy *
Ik wil ook kijken

Maar ik kan hem nog nergens downloaden

pi_7065850
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik wil ook kijken

Maar ik kan hem nog nergens downloaden

Wel joh, bij Kazaa is hij al een tijdje te vinden.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_7066723
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:28 schreef Capetown het volgende:

[..]

Wel joh, bij Kazaa is hij al een tijdje te vinden.

ja maar ik had een hele foute versie van die aflevering! Dus die deed het niet,

ik heb er nu weer 1 gedownload en die doet het gelukkig wel

pi_7143103
Goed nieuws voor de Buffyfans! Woensdag 17 december wordt er een nieuwe aflevering van Buffy uitgezonden, ep 7x10.
  woensdag 4 december 2002 @ 17:38:03 #87
32686 G1Ace
pi_7145149
rot buffy fans, ik wil nieuwe afleveringen van Angel! (liefst met Alexa Davalos)
August 1998- March 2018
pi_7145242
als je maar goed weet dat zonder buffy fans angel er nooit was geweest
  woensdag 4 december 2002 @ 17:44:05 #89
32686 G1Ace
pi_7145268
eh, ja, gedeeltelijk, alleen ik vind buffy de download niet meer waard
August 1998- March 2018
pi_7145371
dan mis jij heeeeeeeeeeel veel

seizoen 7 is echt ongelofelijk goed.. vallen alle vorige seizoenen bij in het niet..

maarja

moet jij weten

pi_7145393
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:13 schreef Neejoh het volgende:
OMFG!!! O-h M-y F-u-c-k-i-n-g G-o-d-!

Ik kan echt niet 2mnd wachten hoor op een nieuwe ep Dit is toch kwaliteits tv?? En waarom weet ik nou nog niet wat er met Giles aan de hand is? De rol van Spike leek me eerst niet zo leuk, but that has changed! Wat een season dit

nog 12 daagjes
pi_7145406
Inderdaad, zonde als je Buffy niet meer kijkt maar toch
En van Angel wil ik ook een nieuwe ep
pi_7145440
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:51 schreef Neejoh het volgende:
Inderdaad, zonde als je Buffy niet meer kijkt maar toch
En van Angel wil ik ook een nieuwe ep
Angel datum is nog onbekend maar dat is bijna zeker dat het pas ergens in januari is..

na buffy 7x10 moet je ook weer 2 weken wachten op de volgende..

pi_7145534
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 07:40 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik heb liever een Buffy Kerstspecial.
Demon mutant reindeer!

Ja maar zul je zo zien.. gaan ze weer een of andere ep herhalen en noemen ze dat een special christmas episode terwijl het gewon 3x10 amends is ofzo

vondt ik ook belachelijk met halloween dit jaar.. herhalen ze gewoon de 1ste ep van seizoen 7 en dat noemen ze dan een 'special halloween episode' terwijl het helemala niet voor halloween was en omdat ze niet duidelijk maken dat het een herhaling is raken mensen in de war.

pi_7146591
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Angel datum is nog onbekend maar dat is bijna zeker dat het pas ergens in januari is..

na buffy 7x10 moet je ook weer 2 weken wachten op de volgende..

Hoezo dat dan?
pi_7148844
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

In verband met Kerst.

En bovendien moeten de tv-stations er rekening mee houden dat een seizoen loopt van september/oktober tot en met mei. Dat zijn zo'n 8 maanden, dus drie-vierde jaar=0,75*52=39 weken, en aangezien er 22 afleveringen in een seizoen gaan, worden er af en toe wat weken overgeslagen.

Als je dit niet bedoelde, sorry voor de overbodige uitleg.

pi_7152360
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:21 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

In verband met Kerst.

En bovendien moeten de tv-stations er rekening mee houden dat een seizoen loopt van september/oktober tot en met mei. Dat zijn zo'n 8 maanden, dus drie-vierde jaar=0,75*52=39 weken, en aangezien er 22 afleveringen in een seizoen gaan, worden er af en toe wat weken overgeslagen.

Als je dit niet bedoelde, sorry voor de overbodige uitleg.

Yeah right, go on! Show us the math
pi_7154382
'there could be more math, this could be mathier'
pi_7166402
http://www.bbc.co.uk/cult/buffy

is trouwens een HELE goede buffy sites, over bijna lle eps hebben zook trivia's en daar lees je echt leuek bijzondere dingen die je haast nergens anders leest

bv net was All the Way op bbc2.. en dan ga je kijken bij de trivia:

Product Placement: Xander is handing out 'Firefly' sweets to customers at the Magic Box. Is this just innocent candy goodness, or a subtle plug for Joss Whedon's upcoming space western of the same name?

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 05-12-2002 22:03]

pi_7167243
quote:
Op donderdag 5 december 2002 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://bbc.co.uk/buffy

is trouwens een HELE goede buffy sites, over bijna lle eps hebben zook trivia's en daar lees je echt leuek bijzondere dingen die je haast nergens anders leest

Product Placement: Xander is handing out 'Firefly' sweets to customers at the Magic Box. Is this just innocent candy goodness, or a subtle plug for Joss Whedon's upcoming space western of the same name?

BBC heeft wel een goede site ja. Alleen de tweede link die je gaf, klopt niet. Het moet zijn http://www.bbc.co.uk/cult/buffy. Buffy is cult!

Trivia is wel grappig:
Travelling Light: If Dawn was really trying to convince the Scoobies she was sleeping over at Janice's, how come she didn't at least take a bag with a toothbrush and some Yummy Sushi Pyjamas with her?

donderdag 5 december 2002 @ 21:45:50 #102
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7167247
bah, maar ik kan bijna niet opwachten op de nieuwe buffy en angel.

naja. dan maar buffy the vampire layer kijken

pi_7167265
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:45 schreef Ultrawuft het volgende:
Zit daar een beetje goede actie in dan?
pi_7167622
Nieuwe angel komt pas 8 januari
pi_7169294
quote:
Op donderdag 5 december 2002 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.bbc.co.uk/cult/buffy

Zijn inderdaad leuke weetjes
pi_7169392
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:45 schreef Ultrawuft het volgende:
bah, maar ik kan bijna niet opwachten op de nieuwe buffy en angel.

Tis toch Boffy The Vampire Layer? Tenminste, zo zegt het comic-boekje
  donderdag 5 december 2002 @ 23:25:38 #107
32686 G1Ace
pi_7169407
quote:
Op donderdag 5 december 2002 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nieuwe angel komt pas 8 januari
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik kan niet nog 1 maand wachten
August 1998- March 2018
  donderdag 5 december 2002 @ 23:45:14 #108
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7169926
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Zit daar een beetje goede actie in dan?

actie genoeg
pi_7172244
Cordelia and husband Damian Hardy are expecting their first child in March 2003
pi_7215202
De laatste paar minuten van Rain Of Fire beloven wel zoveel goeds, tot 8 januarie gaat me zwaar vallen
pi_7220192
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:44 schreef kotsmongool het volgende:
De laatste paar minuten van Rain Of Fire beloven wel zoveel goeds, tot 8 januarie gaat me zwaar vallen
Zoiezo wel een gave ep, met die matrix effecten enzo En uiteraard Wesley met zijn guns
  maandag 9 december 2002 @ 12:57:55 #112
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7220725
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:26 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Zoiezo wel een gave ep, met die matrix effecten enzo En uiteraard Wesley met zijn guns

ja dat is eens wat anders dan zwaarden of kruisbogen
pi_7221441
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:57 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

ja dat is eens wat anders dan zwaarden of kruisbogen

Daarom! Had af en toe natuurlijk al zitten denken: "waarom pakken ze geen guns?"
En best grappig dat ik exact op het moment dat hij die guns zou pakken, dacht: "Probeer hier eens guns op uit dan?" En wat doet hij
pi_7222877
Ik vind Wesley nu echt 100x beter als toen ie in buiffy zat, veel betere rol die ie nu heeft. Als je ziet hoe Alexis Denisof de transformatie van nerd tot max payne imitator heeft neergzet vind ik dat een hele acteerprestatie
  maandag 9 december 2002 @ 15:11:00 #115
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7223753
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:29 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Daarom! Had af en toe natuurlijk al zitten denken: "waarom pakken ze geen guns?"
En best grappig dat ik exact op het moment dat hij die guns zou pakken, dacht: "Probeer hier eens guns op uit dan?" En wat doet hij

buffy heb wel een keer een bazooka gebruikt
pi_7235541
quote:
Op maandag 9 december 2002 15:11 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

buffy heb wel een keer een bazooka gebruikt

Inderdaad, daarom snapte ik het ook niet dat ze het niet vaker deden. Ben er eigelijk wel blij om, want een Buffy met echte guns is toch veel minder leuk? Crossbows en Stakes hebben meer stijl imo
  maandag 9 december 2002 @ 23:52:29 #117
32686 G1Ace
pi_7237390
kruisbogen en stakes werken beter tegen vampieren, aangezien guns geen houten punten hebben ofzo
anders zou het wel werken
maar vond nog steeds lachen
August 1998- March 2018
  dinsdag 10 december 2002 @ 00:12:55 #118
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7237791
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom snapte ik het ook niet dat ze het niet vaker deden. Ben er eigelijk wel blij om, want een Buffy met echte guns is toch veel minder leuk? Crossbows en Stakes hebben meer stijl imo

klopt, maar van mij mag buffy nog wel wat "donkerder".
Dat hoort gewoon in een vampieren serie
  dinsdag 10 december 2002 @ 08:56:10 #119
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7239780
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Nou, inmiddels heb ik dat ook wel weer gezien. In Angel hebben ze weer wel vuurwapens. De variatie is gewoon het leukst.
pi_7242883
quote:
Op maandag 9 december 2002 23:52 schreef G1Ace het volgende:
kruisbogen en stakes werken beter tegen vampieren, aangezien guns geen houten punten hebben ofzo
anders zou het wel werken
maar vond nog steeds lachen
Daar zou eventueel wel wat op te bedenken zijn natuurlijk. Neem Blade nou als voorbeeld Zilveren kogel en klaar.

Al doet me dat weer denken aan een aflevering van Angel (Parting Gifts uit mijn hoofd, begin season1), waar Angel het heeft over de vooroordelen over vamps, slapen in een coffin enzo, dat dit allemaal niet waar is. Had hij het hier ook over zilver? Tijd geleden dat ik hem gezien heb.

pi_7248876
op een dvd van buffy staat ook een extra over de wapens, leggen zo ook kort uit waarom het allemaal oude wapens zijn.. zal later wel ff quoten
pi_7251544
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
op een dvd van buffy staat ook een extra over de wapens, leggen zo ook kort uit waarom het allemaal oude wapens zijn.. zal later wel ff quoten
Klopt Season3 DVD is dat. Staat ook een special op van special effects welke ik al 5x gezien heb ofzo Erg mooi hoe ze dat gedaan hebbem met dusten van vamps enzo!
  woensdag 11 december 2002 @ 23:48:57 #123
32686 G1Ace
pi_7282760
van wat ik me van mijn vampieren handboek heriner, is dat vampieren vooral problemen hebben tegen hout in hun hart, als hun kop wordt afgehakt, knoflook, zonlicht
verder zouden vampieren ook nog eens verschillende vormen kunnen aannemen, en hebben ze elk een kist waarin ze steeds in terugkeren (hun leven als vampier begint in een kist)
verder is ook een mythe dat als je bloed wordt gedronken door een vampier dat je dan ook een vampier wordt (tegengesteld dat je half dood moet zijn en de bloed van de vampier zelf moet hebben gedronken)
vampieren kunnen slecht tegen kruizen, omdat het een teken is van een geloof, en zij staan beeld voor het duivelse.
Heilig water is daarom ook effectief.
Vampieren kunnen niet zo goed tegen vuur dacht ik
en er was ook nog eens een verbinding tussen weerwolfen en vampieren, dood je een weerwolf, dan zou die dan een vampier worden, volgens bepaalde legendes (zou het zilver verklaren, aangezien enige manier waarop je een weerwolf kan doden toch met zilver is)
August 1998- March 2018
pi_7294785
quote:
Op woensdag 11 december 2002 23:48 schreef G1Ace het volgende:
van wat ik me van mijn vampieren handboek heriner, is dat vampieren vooral problemen hebben tegen hout in hun hart, als hun kop wordt afgehakt, knoflook, zonlicht
verder zouden vampieren ook nog eens verschillende vormen kunnen aannemen, en hebben ze elk een kist waarin ze steeds in terugkeren (hun leven als vampier begint in een kist)
verder is ook een mythe dat als je bloed wordt gedronken door een vampier dat je dan ook een vampier wordt (tegengesteld dat je half dood moet zijn en de bloed van de vampier zelf moet hebben gedronken)
vampieren kunnen slecht tegen kruizen, omdat het een teken is van een geloof, en zij staan beeld voor het duivelse.
Heilig water is daarom ook effectief.
Vampieren kunnen niet zo goed tegen vuur dacht ik
en er was ook nog eens een verbinding tussen weerwolfen en vampieren, dood je een weerwolf, dan zou die dan een vampier worden, volgens bepaalde legendes (zou het zilver verklaren, aangezien enige manier waarop je een weerwolf kan doden toch met zilver is)
Goed gesproken
Verder wil ik er alleen aan toevoegen, dat een vamp niet uit zichzelf (door honger/dorst) dood kan gaan, en door het menselijk bloed alleen sterker wordt.

Dat zijn inderdaad in grote lijnen de 'regels' van de vamps. Alleen worden ze in elke film/serie/whatever anders weergegeven, met andere eigenschappen.

Kijk alleen al eens naar het verschil tussen Buffy/angel -> Interview with a Vampire -> From Dusk Till Dawn.
In Angel was dus een ep, waar hij het over had dat veel van die dingen bull waren, en hij zich er nogal pissig om maakte dat hij niet in een coffin sliep

pi_7297080
Ik lees net op IMDB.com dat Glenn Quinn is overleden aan een overdosis. Hij speelde in het eerste seizoen mee als Alan Francis Doyle.

Quote:
Angel star Glenn Quinn has died of a suspected overdose. The 32-year-old Irish actor, who played Doyle on the hit vampire show, was found dead on December 3 at his North Hollywood home. Quinn got his first break in the hit comedy show Roseanne playing Becky Connor's boyfriend Mark Healy and went on to star in the first season of the Buffy The Vampire Slayer spin-off The local attorney will confirm cause of death and issue a final report within the next few weeks.

pi_7297214
quote:
Op donderdag 12 december 2002 19:33 schreef GaF het volgende:
Ik lees net op IMDB.com dat Glenn Quinn is overleden aan een overdosis. Hij speelde in het eerste seizoen mee als Alan Francis Doyle.

Quote:
Angel star Glenn Quinn has died of a suspected overdose. The 32-year-old Irish actor, who played Doyle on the hit vampire show, was found dead on December 3 at his North Hollywood home. Quinn got his first break in the hit comedy show Roseanne playing Becky Connor's boyfriend Mark Healy and went on to star in the first season of the Buffy The Vampire Slayer spin-off The local attorney will confirm cause of death and issue a final report within the next few weeks.

[afbeelding]

Klopt, hebben in [Buffy/Angel @ net5] Season 6 / Season 3 Deel II er een disccussie over gehad. Echt triest Ik mocht die vent wel, had van mij nog wel een aantal films mogen spelen.
pi_7316762
http://www.teentelevision.com/d.asp?r=24910&cat=1028

Geen idee of ik dit nu goed nieuws of slecht nieuws moet vinden: Leuk natuurlijk dat er kans is op een 8e seizoen, maar als SMG alleen nog maar gastoptredens gaat maken, slaat de naam Buffy the Vampire Slayer natuurlijk ook nergens meer op.

pi_7317272
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 16:47 schreef SuperSiem het volgende:
http://www.teentelevision.com/d.asp?r=24910&cat=1028

Geen idee of ik dit nu goed nieuws of slecht nieuws moet vinden: Leuk natuurlijk dat er kans is op een 8e seizoen, maar als SMG alleen nog maar gastoptredens gaat maken, slaat de naam Buffy the Vampire Slayer natuurlijk ook nergens meer op.

Mij hoor je niet klagen hoor Ik denk dat ik er geen problemen mee zou hebben als er een spin-off van zou komen. Tuurlijk, ik wil dat SMG tekend, maar doet ze dit niet, is een spin-off beter dan niets IMO. Ik weet dat vele van jullie hier anders over denken.
pi_7318245
SMG moet als het aan mij ligt of blijven of helemaal weggaan, gastoptredens is helemaal lame want dan is het net half om half..
  maandag 16 december 2002 @ 13:52:53 #130
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7366034
zo, het is weer tijd voor de nieuwe buffy, heb er eigenlijk weer vet zin!

(tenminste bring on the night is de nieuwste toch)

edit

wow, dit was een coole aflevering zeg, echt ontzettend spannend.

[Dit bericht is gewijzigd door Ultrawuft op 16-12-2002 15:41]

pi_7378939
quote:
Op maandag 16 december 2002 13:52 schreef Ultrawuft het volgende:
zo, het is weer tijd voor de nieuwe buffy, heb er eigenlijk weer vet zin!

(tenminste bring on the night is de nieuwste toch)

edit

wow, dit was een coole aflevering zeg, echt ontzettend spannend.

Woensdag is de XSVCD er Ik heb er zin in!
pi_7379019
Even voor de zekerheid, we zijn nu bij 'Never leave me' s7e9 ? Ik zit daar trouwens goed van te balen. Heb een AVI waarvan ik de codec niet kan achterhalen 0011 of zo, dus wel beeld maar geen geluid. Ben nu dus alweer 100 uur bezig om een gewone MPG binnen te halen.
  dinsdag 17 december 2002 @ 00:06:26 #133
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7379931
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:27 schreef HiZ het volgende:
Even voor de zekerheid, we zijn nu bij 'Never leave me' s7e9
Nope 7x10, is vandaag uitgekomen (en nagespeeld, hint).
pi_7381921
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 00:06 schreef Melluh het volgende:

[..]

Nope 7x10, is vandaag uitgekomen (en nagespeeld, hint).

Eh, ik ben een beetje duf vandaag, en kennelijk heb ik een verandering gemist, vroeger was het gewoon excellent, maar nu kun je me wellicht even op weg helpen op halarona@xs4all.nl ?
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:33:17 #135
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7386338
Wat een talentvolle acteurs daar op de UT!
Love will be my strongest weapon
  dinsdag 17 december 2002 @ 14:16:35 #136
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7387103
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 13:33 schreef Acathla het volgende:
Wat een talentvolle acteurs daar op de UT!
en wat een lookalikes zeker ook
  dinsdag 17 december 2002 @ 14:28:48 #137
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7387386
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:16 schreef Ultrawuft het volgende:
en wat een lookalikes zeker ook
Je moest eens weten hoeveel werk me het kost om me op zaterdagavond zo te kleden en op te maken zodat ik er uit zie als Buff...ehm Spike
pi_7389869
Wauw hij was weer goed zeg!

Het is echt superspannend! Ik kan niet wachten tot aflevering 11!

Ben benieuwd of ze Faith er ook bij halen, i hope so!

pi_7394056
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
Wauw hij was weer goed zeg!

Het is echt superspannend! Ik kan niet wachten tot aflevering 11!

Ben benieuwd of ze Faith er ook bij halen, i hope so!

94% en toen was de verbinding dood
pi_7394270
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

kan hem wel op imesh of kazaa zetten.................
pi_7394550
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:28 schreef Melluh het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel werk me het kost om me op zaterdagavond zo te kleden en op te maken zodat ik er uit zie als Buff...ehm Spike

En die brand op de UT moest zeker het ontploffen van de Watchers Council voorstellen? Zoja, trek eens een wat groter budget uit voor de stunts.

Anyway, ik heb 7x10 ook gezien, enorm goede aflevering (ondanks Melluh's slechte acteerwerk )! Ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen, de volgende komt waarschijnlijk 7 januari pas.

dinsdag 17 december 2002 @ 20:12:10 #142
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7395370
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:37 schreef SuperSiem het volgende:
En die brand op de UT moest zeker het ontploffen van de Watchers Council voorstellen? Zoja, trek eens een wat groter budget uit voor de stunts.
Groter budget? Dat grapje kost zo'n 60 miljoen euro....Ik ken geen serie met zo'n budget!
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:15 schreef HiZ het volgende:
Wat hebben we nou geleerd? Juist, gebruik een downloadmanager. M'n computer is een oud beestje (P166) die zo af en toe niets meer doet
pi_7397542
sja je ziet dus niet wat er nou met Giles is gebeurd...

ik heb wel een theorie... (oh wat heerlijk om voor het eerst sinds 3 jaar weer spoilerfree buffy te kijken )

pi_7397835
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 21:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
sja je ziet dus niet wat er nou met Giles is gebeurd...

ik heb wel een theorie... (oh wat heerlijk om voor het eerst sinds 3 jaar weer spoilerfree buffy te kijken )

Ik heb zo'n vermoeden dat we dat nog wel te weten komen. Tot die tijd, kom maar met je theoriën!
pi_7401702
Ik heb dus net de re-enactment van deel 10 gezien en kan eerlijk gezegd niet helemaal volgen waarom Giles status betwist zou moeten worden. Het zou toch echt niet de eerste keer zijn dat Giles zichzelf heeft gered uit een erg benarde situatie.
pi_7458326
OMG!

Ik kon me echt niet meer bedwingen, en heb de XviD versie gedownload ipv de XSVCD die niet gepost was de XviD was mooi, maar beeldscherm is altijd minder dan breedbeeld

Maaarrrrr! wow! Echt wel goed! Zat weer vol met allerlei verschillende punten, wat de serie zo goed maakt. De humor (Buffy valt: "Found it!", en op een manier zoals alleen SMG dat kan), de actie (duh!!) een dramatische speach en babes! Superaflevering. Melluh, pass mij eens was phone-numbers door

pi_7458626
Bij deze wil ik Stime even welkom heten in het Buffy-topic, en verder ook heel het Fok!forum
pi_7471674
Hey ik heb eindelijk de X-box gekocht en natuurlijk ook gelijk Buffy!~Echt een gaaf spel !
pi_7472987
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey ik heb eindelijk de X-box gekocht en natuurlijk ook gelijk Buffy!~Echt een gaaf spel !
Zo echt wel!
Ik heb hem nu 3x uitgespeeld, maar ik kan je aanraden om hem de eerste keer gelijk op Hard te doen! Dit heb ik ook gedaan, en dan doe je er net wat langer mee, waardoor hij leuker blijft

Daarna heb ik hem op normal uitgespeeld, en toen op Easy Dan loop je er echt snel doorheen.

pi_7487055
Nieuwe aflevering van Angel komt pas op 15 januari. Nieuwe Buffy waarschijnlijk al wel 7 januari.
pi_7538470
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:44 schreef SuperSiem het volgende:
Nieuwe aflevering van Angel komt pas op 15 januari. Nieuwe Buffy waarschijnlijk al wel 7 januari.
  zondag 29 december 2002 @ 09:41:45 #152
32686 G1Ace
pi_7593810
PAS 15 JANUARI!!!
NEEEEEEEEE!!!!
WE WACHTEN AL 2 MAANDEN HIEROP!
August 1998- March 2018
  zondag 29 december 2002 @ 12:52:50 #153
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7595341
quote:
Op woensdag 25 december 2002 20:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

nog een week
pi_7599411
quote:
Op zondag 29 december 2002 09:41 schreef G1Ace het volgende:
PAS 15 JANUARI!!!
NEEEEEEEEE!!!!
Bekijk het van de positieve kant: Hoe langer we nu nog moeten wachten, hoe minder er zometeen nog herhaald hoeft te worden.

Van 15 januari t/m eind mei zijn er nog 15 nieuwe afleveringen voor ong. 20 weken.

pi_7601846
quote:
Op zondag 29 december 2002 09:41 schreef G1Ace het volgende:
PAS 15 JANUARI!!!
NEEEEEEEEE!!!!
Niet helemaal waar 7x10 is er nog tussendoor geweest

Hmm, je hebt het over Angel of niet.. bedenk ik me net

pi_7607254
hmz woensdagavond om kwart voor 12 komt angel op v8..
pi_7607532
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
hmz woensdagavond om kwart voor 12 komt angel op v8..
Lees ook mijn post in het andere Buffytopic.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 02:56:49 #158
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7679691
Yeah, ik ben weer up to date.

Nadat ik 7.10 gezien heb ben ik gelijk op zoek gegaan naar info over Iyari Limon (Kennedy). Klaarblijkelijk is zij echt in de serie gezet als mogelijke love interest voor Willow, maar niemand weet wat en hoe. Er is al wel een foto bekend uit 7.11, maar geen storyline. We zien het na de 7de wel.

zondag 5 januari 2003 @ 02:21:25 #159
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_7714523
ik heb een trailer gezien van 7x11
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
pi_7715678
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 02:56 schreef Witchfynder het volgende:
Yeah, ik ben weer up to date.

Nadat ik 7.10 gezien heb ben ik gelijk op zoek gegaan naar info over Iyari Limon (Kennedy). Klaarblijkelijk is zij echt in de serie gezet als mogelijke love interest voor Willow, maar niemand weet wat en hoe. Er is al wel een foto bekend uit 7.11, maar geen storyline. We zien het na de 7de wel.

Dan zul je deze link vast al wel gelezen hebben, want was de eerste in de google reeks
Ik heb niet verder gelezen dan de eerste zin, ivm eventuele spoilers.. Maar van mij mag ze er nog wel even in blijven hoor Mag haar wel.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 02:21 schreef Mortischa het volgende:
ik heb een trailer gezien van 7x11
Ik ook, tijdje gelee al, maar vind het nogal weinig zeggend.. Beetje more from the same imo. Verlenging van 7x10?
pi_7733041
Vanavond kunnen we weer genieten van een nieuwe buffy!
pi_7733945
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:05 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Vanavond kunnen we weer genieten van een nieuwe buffy!
Yes! Ik kan niet wachten! Ik las het al op de site, dat vanavond de nieuwe buffy kwam. Ik heb ook hele leuke spoilers gelezen! Ik kan niet wachten op de komende afleveringen!
  maandag 6 januari 2003 @ 10:53:48 #163
43266 NightDemon
Humans: just a consuming virus
pi_7734014
snif

Pas morgen komt episode 11 seizoen 7 uit had in ongeveer 2 dagen half seizoen 6 en seizoen 7 gezien

Getting deeper in my world, so deep: daylight will never reach. The place wich you disgust, but wich I now must live in because of you.
  maandag 6 januari 2003 @ 10:55:12 #164
43266 NightDemon
Humans: just a consuming virus
pi_7734035
quote:
Op maandag 6 januari 2003 10:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Yes! Ik kan niet wachten! Ik las het al op de site, dat vanavond de nieuwe buffy kwam. Ik heb ook hele leuke spoilers gelezen! Ik kan niet wachten op de komende afleveringen!

Vanavond????? uhm das morgen man, hij komt pas de 7de episode 11, uhm typ op google maar in voor een lijst van buddy afleveringen + release dates in U.S.A
Getting deeper in my world, so deep: daylight will never reach. The place wich you disgust, but wich I now must live in because of you.
pi_7734208
quote:
Op maandag 6 januari 2003 10:55 schreef NightDemon het volgende:

[..]

Vanavond????? uhm das morgen man, hij komt pas de 7de episode 11, uhm typ op google maar in voor een lijst van buddy afleveringen + release dates in U.S.A

Ja dat bedoel ik, morgenavond! Sorry.

Maar vandaag kotm hij online op internet. Vanavond gaan we hoop ik weer shoppen bij Melluh?????!!!

maandag 6 januari 2003 @ 11:42:08 #166
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7734563
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, morgenavond! Sorry.

Maar vandaag kotm hij online op internet. Vanavond gaan we hoop ik weer shoppen bij Melluh?????!!!

Ik haal 'em wel op Efnet bij mijn vaste kanaaltje DivX5 of SVCD. Jammer dat mijn dvd-speler moeilijk doet. SVCD roels
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7741962
damn helemaal vergeten dat ie vandaag kwam.. ben ook niet zo lang mn nest uit ik ga ff proberen of ik nog op undernet kan komen.. zal wel vol zijn nu
  maandag 6 januari 2003 @ 18:26:51 #168
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7743155
Have fun over 10 minuten.

edit, connectie-foutje bij het posten. Have fun NU

pi_7744306
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:26 schreef Melluh het volgende:

Ik ben nu net naar het theather aan het rijden en ik heb haast dus ik ga wel met 180km/u. Kan niet wachten om je toneelstuk te zien!

thnx

pi_7744480
Alleen jammer dat ik moest eten want dan had ik m nu binnen gehad.. nu denk ik niet meer want ik krijg steeds timeouts

overload?

* Hertog_Martin spijt heeft dat ie zn andere download gecanceled heeft

maandag 6 januari 2003 @ 19:44:15 #171
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7744887
Ik heb hem vanmiddag even gekeken... was een erg leuke aflevering.
pi_7744948
ik ga maar proberen terug te komen op undernet want melluhs verbinding lijkt dood

zit weer lekker mee

pi_7745203
quote:

Hij is er niet meer...... klopt dat?
pi_7746954
quote:

Komt hij nog (online) in de winkel????
pi_7748554
Hmz alleen het eind was wel goed..

Er klopt dit seizoen heeel veel niet in de eps.. beetje slordig vaak.

ga er verder nog niet over hebben, doe ik over paar dagen wel

maandag 6 januari 2003 @ 22:25:40 #176
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7748605
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:17 schreef charmed_angel het volgende:Komt hij nog (online) in de winkel????
Speciaal voor jou

Hij's er weer. Het oude beestje doet z'n best maar het wil niet al te best (en daarbij is het maandagavond waarbij er vaak onderhoud is op surfnet)
Hopelijk maakt de snelheid alles weer goed

pi_7748700
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:25 schreef Melluh het volgende:

[..]

Speciaal voor jou

Hij's er weer. Het oude beestje doet z'n best maar het wil niet al te best (en daarbij is het maandagavond waarbij er vaak onderhoud is op surfnet)
Hopelijk maakt de snelheid alles weer goed

Ow dank je wel! Je bent toppie!
pi_7749875
Nog 4% en dan ga ik hem gelijk kijken!
  maandag 6 januari 2003 @ 23:51:58 #179
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7750873
Aflevering van vandaag op V8 vind ik een van de beste afleveringen.
Wel een droevige afloop
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_7750963
Heel erg mooi.........
Ik wist niet dat v8 deze nieuwe afleveringen(of zijn het hele oude?) al uitzond.

edit:
het zijn dus hele oude, had ik nog niet gezien. Toch zou deze perfect zijn als een in het allerlaatste seizoen. Angel wordt weer menselijk en gaat weer lekker samen met buffy. verhaal met een goed einde.

[Dit bericht is gewijzigd door DJP op 07-01-2003 00:16]

pi_7751097
Echt seizoen 7 vind ik tot nu toe het beste van alle seizoenen!

Net 7.11 gezien, hij was weer super!

Ik wil meer! Meer! Meer!

pi_7752532
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Echt seizoen 7 vind ik tot nu toe het beste van alle seizoenen!

Net 7.11 gezien, hij was weer super!

Ik wil meer! Meer! Meer!

Mee eens, zat weer op het puntje van m'n stoel. Elke aflevering lijkt wel een finale tot nu toe.

En hertog Martin, niet zo zeuren.

pi_7753767
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 01:18 schreef Capetown het volgende:

[..]

Mee eens, zat weer op het puntje van m'n stoel. Elke aflevering lijkt wel een finale tot nu toe.

En hertog Martin, niet zo zeuren.

tis gewoon zo, eps worden spectaculairder maar ook slordiger.

wat ik trouwens raar vindt is dat de 15de op een woensdag valt

pi_7755275
Ik vond het anders een slechte ep... Een beetje een opvulaflevering. Na zolang wachten wil ik wel wat meer eigenlijk.
pi_7763753
The First kan alleen gedaantes aannemen van mensen die dood zijn toch?

In een aflevering aan het begin van seizoen 7. Zag je dat Giles vanachter werd aangevallen door een man met een bijl.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat The first ook de gedaante van Giles aanneemt.

Want je heb nooit gezien of Giles dood is gegaan of juist niet.

Wat denken jullie? ZO vreemd heb ik toch niet gedacht?

pi_7768217
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
The First kan alleen gedaantes aannemen van mensen die dood zijn toch?

In een aflevering aan het begin van seizoen 7. Zag je dat Giles vanachter werd aangevallen door een man met een bijl.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat The first ook de gedaante van Giles aanneemt.

Want je heb nooit gezien of Giles dood is gegaan of juist niet.

Wat denken jullie? ZO vreemd heb ik toch niet gedacht?

Je denkt niet vreemd.. en het zou zo kunnen. maar als het zo is hebben zo toch foutje gemaakt dan want dat ene wijf was dus de first en terwijl die dus paar dagen in dat huis zat heb je giles ook gezien.
pi_7774818
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:25 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ik vond het anders een slechte ep... Een beetje een opvulaflevering. Na zolang wachten wil ik wel wat meer eigenlijk.
-Spoiler-

In een opvulaflevering zou de übervamp niet zijn verslagen en zou Spike niet zijn bevrijd, dus dat is volslagen onzin.

Denk eerder dat er nu een aantal opvulafleveringen zullen volgen omdat First Evil zijn/haar/hun wonden even zal moeten likken.

Heb wel steeds meer zin in de terugkeer van Faith!

Trouwens, als we het toch over mooie vrouwen hebben, die wannabe chosen one die bij Willow slaapt ziet er erg goed uit.
Maar dat is mijn mening.

pi_7785149
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:44 schreef Capetown het volgende:

[..]
Denk eerder dat er nu een aantal opvulafleveringen zullen volgen omdat First Evil zijn/haar/hun wonden even zal moeten likken.

Ik denk niet dat dat opvulafleveringen worden, in Amerika bepalen de bedrijven namelijk aan de hand van de kijkcijfers in februari (en november en mei) hoeveel reclametijd zij gaan inkopen. Zenders zullen dan dus altijd nieuwe én spannende afleveringen gaan uitzenden in deze zogenaamde 'sweeps'.
quote:
Heb wel steeds meer zin in de terugkeer van Faith!

Trouwens, als we het toch over mooie vrouwen hebben, die wannabe chosen one die bij Willow slaapt ziet er erg goed uit.
Maar dat is mijn mening.

Ik wil ook Faith! Er werd in Showtime ook al een keer over haar gepraat. En Kennedy ziet er inderdaad wel goed uit ja.

Ik hoop alleen niet dat in het vervolg aan het eind van iedere aflevering Buffy zo'n 'wij gaan met zijn allen vechten en uiteindelijk winnen'-speech komt. Dit is net zoiets als dat er aan het eind van iedere Friendsaflevering wordt gezegd dat ze volgende aflevering in allemaal doldwaze situaties komen waarover ze allemaal hilarische dingen gaan zeggen.

woensdag 8 januari 2003 @ 21:22:16 #189
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7786246
OMG!
Willow
Die gast Warren was wel behoorlijk de lul zeg...
Signature:
Maximaal
4
regels
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:31:33 #190
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_7786468
niet echt bijster origineel Chris Claremont deed het toch een stuk beter met zijn roodharige dame die door haar krachten geconsumeerd werd en het slechte pad op ging. Dark Phoenix all the way!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:34:05 #191
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_7786533
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMG!
Willow
Die gast Warren was wel behoorlijk de lul zeg...
Oh yeah! Warren skinned in one move, mwuahahaha!!!
The Internets, I needs it..
  woensdag 8 januari 2003 @ 22:10:18 #192
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7787381
Angel, wat een klote einde!!!
Moet ik weer een week wachten!
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_7787500
Mooie aflevering, einde spannend, weekje wachten.
pi_7787506
net pas 7x11 kunnen kijken en het blijft verslavend ik weet nu al weer wat er gaat gebeuren in de volgende afleveringen en ik kijk er alweer naar uit!!

ps als je nieuwschierig ben moet je eens kijken op spoilerslayer.com

-0- -0- -0- -0-

woensdag 8 januari 2003 @ 22:29:07 #195
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7787845
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:15 schreef -eline- het volgende:
net pas 7x11 kunnen kijken en het blijft verslavend ik weet nu al weer wat er gaat gebeuren in de volgende afleveringen en ik kijk er alweer naar uit!!

ps als je nieuwschierig ben moet je eens kijken op spoilerslayer.com

-0- -0- -0- -0-

Nee dan is de lol er gelijk af voor mij, moet wel spannend blijven, maar ik wil er geen week op wachten
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_7790557
Mensen, jullie zitten in het verkeerde topic.

Leer lezen.

donderdag 9 januari 2003 @ 15:50:14 #197
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7799163
7x11 net gezien. Was wel een aardige ep, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de stunts in dit seizoen. Al die rare sprongetjes van Buffy lijken wel uit de American Ninja-serie te komen. Ik vond dat vampierding ook niet helemaal plausibel. "Nee, duh" zou je zeggen, maar wat ik bedoel is dit: het is zogenaamd een prehistorische vampier, maar hij vecht totaal niet instinctief. Je ziet zo enorm dat het een of andere Hong Kong-rip off is met van die overdreven gestilleerde bewegingen. Maar ja....

Waar ik écht niet op kan wachten is de volgende Angel.

pi_7799953
Is af en toe egt om gek van te worden. Heel de aflevering van Angel is niet egt superspannend en dan op het einde krijg je ineens zo'n move:

Nu maar hopen dat het snel volgende week woensdag is.

I'd rather die like a man than live like a coward
  donderdag 9 januari 2003 @ 19:11:57 #199
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7802630
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:28 schreef ViVe het volgende:
Is af en toe egt om gek van te worden. Heel de aflevering van Angel is niet egt superspannend en dan op het einde krijg je ineens zo'n move:

Nu maar hopen dat het snel volgende week woensdag is.

Je.....zit....in.....het.....verkeerde.....topic.
Hier hebben we het over het voooooooooooooooolgende seizoen, wat nu in AMERIKA op TV is. Wat nu op NET5 wordt uitgezonden, wordt hiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeer besproken: Buffy S6 / Angel S3 @ Net 5 (deel 3)

En ik weet zeker dat je het over NET5 hebt, want er zijn nu geen Angel-afleveringen op TV geweest in de VS.

donderdag 9 januari 2003 @ 19:53:34 #200
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7803486
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
7x11 net gezien. Was wel een aardige ep, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de stunts in dit seizoen. Al die rare sprongetjes van Buffy lijken wel uit de American Ninja-serie te komen. Ik vond dat vampierding ook niet helemaal plausibel. "Nee, duh" zou je zeggen, maar wat ik bedoel is dit: het is zogenaamd een prehistorische vampier, maar hij vecht totaal niet instinctief. Je ziet zo enorm dat het een of andere Hong Kong-rip off is met van die overdreven gestilleerde bewegingen. Maar ja....

Waar ik écht niet op kan wachten is de volgende Angel.

angel heerst...

wanneer komt de nieuwe?

pi_7804193
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:53 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

angel heerst...

wanneer komt de nieuwe?

Volgende week woensdag. En ook al vroeg je er niet naar, de volgende Buffy is pas over een paar weken geloof ik.
  donderdag 9 januari 2003 @ 23:20:39 #202
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7808806
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:24 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Volgende week woensdag. En ook al vroeg je er niet naar, de volgende Buffy is pas over een paar weken geloof ik.

21 januari moet 7x12 "Potential" komen.
De volgende Angel komt precies gezegd op 15 januari.
  donderdag 9 januari 2003 @ 23:27:58 #203
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7809021
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:20 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

21 januari moet 7x12 "Potential" komen.
De volgende Angel komt precies gezegd op 15 januari.

bah veel te laat allemaal.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:29:14 #204
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7816510
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:27 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

bah veel te laat allemaal.

Laat jezelf "in stasis" plaatsen tot dan.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:31:38 #205
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7816554
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Laat jezelf "in stasis" plaatsen tot dan.

neuh, ik heb nog wel andere series te volgen
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:40:12 #206
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7816699
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:31 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

neuh, ik heb nog wel andere series te volgen

*zet De Blauwe Donau op als wachtmuziekje*
pi_7831258
Ik was toch inderdaad even bang of ik wel in het goede topic zat toen ik allemaal season 6/3 opmerkingen las maar ok I'm here

Ik vond de ep gaaf, maar wat kunnen die wijfen zeiken zeg En zag je die 'potential slayer' met die stake omgaan? Djeez, dan laat ik me terplekke ombouwen om een betere slayer te worden

Ik vond die kicks juist wel goed Witchfynder, dan laten ze tenminste weer eens zien dat een slayer niet gewoon een sterk vrouwtje is, maar ook daad werkelijk wat kan. Ik vond het iig wel een leuk gevecht

Hoe wist Buffy Spike btw te vinden? Tenminste, neem aan dat het de 'echte' buffy was gezien de snee in d'r wang.

Over dat Giles ook best dood kan zijn, en the First hem gebruikt hebben Hertog_Martin en ik het ook over gehad tijdje terug. En nu ik er over nadenk, ik heb hem ook niet in daglicht zien lopen? Of kan de First dat ook? Volgens mij niet. Als dit zo zou zijn zou ik het echt niet leuk vinden, Giles is my hero

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:08:25 #208
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7831370
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:01 schreef Neejoh het volgende:
Ik was toch inderdaad even bang of ik wel in het goede topic zat toen ik allemaal season 6/3 opmerkingen las maar ok I'm here

Ik vond de ep gaaf, maar wat kunnen die wijfen zeiken zeg En zag je die 'potential slayer' met die stake omgaan? Djeez, dan laat ik me terplekke ombouwen om een betere slayer te worden

Ik vond die kicks juist wel goed Witchfynder, dan laten ze tenminste weer eens zien dat een slayer niet gewoon een sterk vrouwtje is, maar ook daad werkelijk wat kan. Ik vond het iig wel een leuk gevecht

Hoe wist Buffy Spike btw te vinden? Tenminste, neem aan dat het de 'echte' buffy was gezien de snee in d'r wang.

Over dat Giles ook best dood kan zijn, en the First hem gebruikt hebben Hertog_Martin en ik het ook over gehad tijdje terug. En nu ik er over nadenk, ik heb hem ook niet in daglicht zien lopen? Of kan de First dat ook? Volgens mij niet. Als dit zo zou zijn zou ik het echt niet leuk vinden, Giles is my hero

ik vond episode 1(geloof il ben ff de tel kwijt) enorm kewl, toen alle slechterike nog even trug kwamen, dan krijg je echt ff heimwee naar alle seasons...zucht, overigens: de freaking willow part van season 6 vond ik echt kewl om te zien, ik heb de video maar weer een paar keerkes truggespoeld
put
your
clothes
on!
pi_7831474
Neejoh: zoals ik al eerder zei dit topic: The first was die ene Eve ofzo en terwijl Eve (oftewel the first) in buffy's huis zat heb je giles ook paar keer gezien..
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:22:50 #210
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7836015
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:01 schreef Neejoh het volgende:
Ik vond die kicks juist wel goed Witchfynder, dan laten ze tenminste weer eens zien dat een slayer niet gewoon een sterk vrouwtje is, maar ook daadwerkelijk wat kan. Ik vond het iig wel een leuk gevecht
Ik heb niks te klagen over Buffy's manier van vechten, maar dat gedoe er omheen is zo overdreven. Oh, kijk haar eens stoer met een dubbele salto van een platformpje afspringen. Het deed mij echt denken aan van die heeeeeel slechte ninja-films. Ik vraag me af waar Buffy heen gaat eigenlijk. Het lijkt er steeds meer op dat ze steeds meer 'moves' leert, maar die steeds minder effectief zijn.

Ik bedacht mij trouwens wat: vorig seizoen hadden we Glory. Die zou een godin zijn. Maar tot welk pantheon behoorde zij? Wat is haar relatie met The First? Zijn er ook 'goede' tegenhangers van Glory? En van The First? Ik weet dat er een s7 ep aankomt die "Glory" heet, maar of het hier antwoord op geeft.

Hoe kan iemand trouwens denken dat Giles dood is? Giles kan dood zijn ja, maar dan is hij iig geen avatar van The First, want zoals al opgemerkt is, waren die Eve en hij een aantal keren tegelijk in beeld. Wat wel zo kan zijn, is dat Giles een avatar is van een andere entiteit.

Hoe Buffy Spike kon vinden: ik denk dat de grot waarin hij zat in het verlengde lang van de grot waar Buffy die übervamp (wanneer leert Xander het eens uitspreken?) voor het eerst zag.

pi_7837331
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:22 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik bedacht mij trouwens wat: vorig seizoen hadden we Glory. Die zou een godin zijn. Maar tot welk pantheon behoorde zij? Wat is haar relatie met The First? Zijn er ook 'goede' tegenhangers van Glory? En van The First? Ik weet dat er een s7 ep aankomt die "Glory" heet, maar of het hier antwoord op geeft.

Die was verband uit een andere dimensie als ik het me goed herinner. Heldimensie dacht ik.
pi_7838065
Glory was inderdaad vanuit een heel andere dimensie, en heeft imo niets met the first te maken. (en dat was btw season5 Niet vorig season )

Dat Giles en Eve in 1 shot waren kunnen jullie gelijk in hebben, ik had daar niet aan gedacht Go Giles

zaterdag 11 januari 2003 @ 16:12:34 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7839268
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:28 schreef Capetown het volgende:

[..]

Die was verband uit een andere dimensie als ik het me goed herinner. Heldimensie dacht ik.

Aha, dat ze verband..uh..verbannen was uit een andere dimensie was ik ff kwijt.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 16:13:08 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7839278
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:34 schreef Neejoh het volgende:
(en dat was btw season5 Niet vorig season )
EEN vorig seizoen.
pi_7843641
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:13 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

EEN vorig seizoen.

hou je mond
  zondag 12 januari 2003 @ 01:00:29 #216
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7848074
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:55 schreef Neejoh het volgende:

[..]

hou je mond

Nu durf je wel, hè?
pi_7848228
quote:
Op zondag 12 januari 2003 01:00 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nu durf je wel, hè?

Aaah, mist Witchfynder z'n MODrechten
  zondag 12 januari 2003 @ 12:00:50 #218
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7852080
quote:
Op zondag 12 januari 2003 01:08 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Aaah, mist Witchfynder z'n MODrechten

I can still kick your ass, buffyboy
pi_7852146
Neejoh, weet jij hoe je Buffy moet verslaan in de Dreamworld???? Dat hartje knippert al, maar ik weet niet hoe ik haar moet doden!
pi_7852355
Iemand anders????
pi_7853322
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
I can still kick your ass, buffyboy
Muhaha! Come get me dude And bring your stake
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Neejoh, weet jij hoe je Buffy moet verslaan in de Dreamworld???? Dat hartje knippert al, maar ik weet niet hoe ik haar moet doden!
XboX neem ik aan? Dat stuk waar je in de alternative Dimensie tegen jezelf moet vechten?
Ik heb mijn supersoaker gebruikt Beetje vuur op Buffy en ze gaat neer.

Btw de Promo van 4x08 bevestigd het: "Next week, on a whole new WB wednesday, Angel and ...."
En als jullie de promo nog niet gezien hebben, het beloofd veel goeds, maar kijk de promo liever niet

pi_7853737
quote:
Op zondag 12 januari 2003 13:46 schreef Neejoh het volgende:
Btw de Promo van 4x08 bevestigd het: "Next week, on a whole new WB wednesday, Angel and ...."
En als jullie de promo nog niet gezien hebben, het beloofd veel goeds, maar kijk de promo liever niet
Zoveel bijzonders zag ik nou ook weer niet in de trailer. Trouwens, de titel van 4x08 is Habeas Corpsas, wat zoiets betekent als 'Heb jij lijken' in het Latijn. Eindelijk, na bijna 5 jaar, is het eens een keer handig dat ik die taal leer.
pi_7853813
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:10 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Zoveel bijzonders zag ik nou ook weer niet in de trailer. Trouwens, de titel van 4x08 is Habeas Corpsas, wat zoiets betekent als 'Heb jij lijken' in het Latijn. Eindelijk, na bijna 5 jaar, is het eens een keer handig dat ik die taal leer.

Hehe lol, mischien is die school dan toch nog 'ergens' goed voor Kijk, ik ben alleen niet van plan om 5jr lang latijns te nemen om Angel te kunnen volgen
  zondag 12 januari 2003 @ 14:16:20 #224
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7853842
quote:
Op zondag 12 januari 2003 13:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Muhaha! Come get me dude And bring your stake

Ja, wij komen de tijd wel door terwijl we op de eps wachten.
quote:
"...and"? Man of vrouw?
  zondag 12 januari 2003 @ 14:17:25 #225
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7853867
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:14 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hehe lol, mischien is die school dan toch nog 'ergens' goed voor Kijk, ik ben alleen niet van plan om 5jr lang latijns te nemen om Angel te kunnen volgen

Gna
Ze zouden eens een ep geheel in het Latijn moeten doen (met ondertitels).
  zondag 12 januari 2003 @ 14:19:04 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7853904
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:10 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

"The title of this episode is a pun, habeas corpus: a legal term that requires a body, or proof of one to be entered into evidence in the case of a crime of violence, usually murder. "
pi_7854297
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

"The title of this episode is a pun, habeas corpus: a legal term that requires a body, or proof of one to be entered into evidence in the case of a crime of violence, usually murder. "

Heb ik die taal dus nog steeds nergens voor nodig gehad.

En over die hele aflevering in het Latijn, zou wel leuk zijn ja.
Maar ik geloof dat Mel Gibson (of een andere bekende acteur) een hele film wilde maken waarin alleen maaroude talen werden gesproken.

zondag 12 januari 2003 @ 14:43:08 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7854355
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:39 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ja, bijv zo'n ep dat ze een 'orb' ofzo vinden die Angel en Cordelia terug schiet in een soort visioen naar de Romeinse tijd en daar moeten ze iets aanschouwen wat betrekking heeft op nu. Omdat meneer Liam Angel een 18de eeuwse opgeleide jongeman was, spreekt hij vloeiend Latijn.
pi_7854663
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:43 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja, bijv zo'n ep dat ze een 'orb' ofzo vinden die Angel en Cordelia terug schiet in een soort visioen naar de Romeinse tijd en daar moeten ze iets aanschouwen wat betrekking heeft op nu. Omdat meneer Liam Angel een 18de eeuwse opgeleide jongeman was, spreekt hij vloeiend Latijn.

Dat lijkt me wel wat ja. En Angel komt per ongeluk terecht in een gladiatorengevecht en Cordelia belandt op de slavenmarkt en wordt verkocht aan een patriciër die toevallig ook een gladiatorschool heeft. Angel wint zijn gevecht en komt terecht op die school, daar ziet hij Cordelia en samen ontsnappen ze en vinden ze net op tijd de orb en komen terug in het heden.

Oh, dat zou mooi zijn.

pi_7854739
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:57 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat ja. En Angel komt per ongeluk terecht in een gladiatorengevecht en Cordelia belandt op de slavenmarkt en wordt verkocht aan een patriciër die toevallig ook een gladiatorschool heeft. Angel wint zijn gevecht en komt terecht op die school, daar ziet hij Cordelia en samen ontsnappen ze en vinden ze net op tijd de orb en komen terug in het heden.

Oh, dat zou mooi zijn.

En Wesley als Ceasar
pi_7878493
Buffy ???
pi_7878519
quote:
Op maandag 13 januari 2003 19:25 schreef HiZ het volgende:
Buffy ???
Die is er even niet.
  maandag 13 januari 2003 @ 19:30:20 #233
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7878608
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:39 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Maar ik geloof dat Mel Gibson (of een andere bekende acteur) een hele film wilde maken waarin alleen maaroude talen werden gesproken.

In het latijns en armeens ja.
pi_7883676
quote:
Op maandag 13 januari 2003 19:26 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Die is er even niet.

Nee, deze week helaas geen nieuwe aflevering. Volgende week weer! Ange komt overmorgen ook weer langs btw! Eindelijk!!!!

maandag 13 januari 2003 @ 23:48:27 #235
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7883829
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:41 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Nee, deze week helaas geen nieuwe aflevering. Volgende week weer! Ange komt overmorgen ook weer langs btw! Eindelijk!!!!

*om de hoek kijke*

hoe ver zijn jullie met buffy dr afleveringen?
(conversation with dead people al gepasseerd?)

put
your
clothes
on!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 10:07:11 #236
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7887807
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:57 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Oh, dat zou mooi zijn.

Dat is niet hoe een orb werkt.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 10:07:34 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7887814
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

*om de hoek kijke*

hoe ver zijn jullie met buffy dr afleveringen?
(conversation with dead people al gepasseerd?)

Ja, al laaaaaaaaaaaaaaaang.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 10:08:14 #238
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7887825
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:41 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Nee, deze week helaas geen nieuwe aflevering. Volgende week weer! Angel komt overmorgen ook weer langs btw! Eindelijk!!!!

Angel!

Hopelijk kan ik er ook snel aankomen.

pi_7888417
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 10:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat is niet hoe een orb werkt.

Laat me dan ook uitpraten! Ik wilde het slot van de aflevering nog niet vertellen, maar uiteindelijk vinden ze dus uit dat er met de orb was geknoeid door de Big Bad.

Nog wat te zeuren?

dinsdag 14 januari 2003 @ 13:06:53 #240
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7890182
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 10:53 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Laat me dan ook uitpraten! Ik wilde het slot van de aflevering nog niet vertellen, maar uiteindelijk vinden ze dus uit dat er met de orb was geknoeid door de Big Bad.

Nog wat te zeuren?

Orbs kan je niet naar terugkeren, want die blijven waar je ze geopend hebt. Nooit Star Trek Deep Space 9 gekeken?
pi_7890580
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:06 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Orbs kan je niet naar terugkeren, want die blijven waar je ze geopend hebt. Nooit Star Trek Deep Space 9 gekeken?

Nee, nog nooit DS9 gezien. Nou ja, misschien ooit eens langsgezapt, maar het nooit lang genoeg gezien om de precieze definitie van Orbs te horen.

Maar het ziet er dus naar uit dat er een kleine plothole zit in mijn 'script'.

dinsdag 14 januari 2003 @ 14:20:21 #242
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7891365
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:35 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Nee, nog nooit DS9 gezien. Nou ja, misschien ooit eens langsgezapt, maar het nooit lang genoeg gezien om de precieze definitie van Orbs te horen.

star trek zit in de toekomst, misschien hebben de orbs dan wel andere eigenschappen omdat ze vervallen.
pi_7894585
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:20 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

star trek zit in de toekomst, misschien hebben de orbs dan wel andere eigenschappen omdat ze vervallen.

Ah, daar is mijn co-scriptwriter al!
pi_7894600
Dan gebruiken we gewoon een urn waar de big bad in gezogen wordt, en dan staat er ergens een portal op ze te wachten
  woensdag 15 januari 2003 @ 04:30:03 #245
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7904558
bah ik zie net dat 4.08 klaar staat.
alleen ben nu iets te brak om te kijken.
naja iets voor morgenmiddag als ik opsta.
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:49:53 #246
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7906310
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:35 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Je wordt door een orb ergens heen gezogen en na een tijd zuigt het je weer terug waar je vandaag komt, automatisch.
Dus je kan een plot hebben waar er een Big Bad is die eerder verslagen is en je gebruik maakt van de orb om inhet verleden te kijken hoe hij verslagen is.
  woensdag 15 januari 2003 @ 12:07:15 #247
32686 G1Ace
pi_7907614
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 04:30 schreef Ultrawuft het volgende:
bah ik zie net dat 4.08 klaar staat.
alleen ben nu iets te brak om te kijken.
naja iets voor morgenmiddag als ik opsta.
is 4.08 te downen dan???
August 1998- March 2018
pi_7910263
Ik kijk 'm of vanmiddag op PC of vanavond achter de TV

vergeet de laatste tijd steeds angel op v8 te kijken trouwens, en vergeet ook steeds buffy en angel op woensdagavond

woensdag 15 januari 2003 @ 15:54:55 #249
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_7911912
en hij was strak. Zeer strak.

Angel gaat steeds meer en meer me favourite serie worden van het moment.

Het niveau is gewoon erg hoog.

pi_7914061
Nieuwe Angel is wel weer vet maar valt toch tegen na het einde van vorige ep..

Ze hebben helaas niet kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen die ze gecreerd hebben na zo'n spectaculaire laatste 20 min van de vorige ep.

pi_7919530
waar halen jullie 4x08 vandaan ? op kazaa krijg ik alleen maar buffy 7x01 met een andere naam
  donderdag 16 januari 2003 @ 00:34:18 #252
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7922770
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:16 schreef Taliesin-DS het volgende:
waar halen jullie 4x08 vandaan ? op kazaa krijg ik alleen maar buffy 7x01 met een andere naam
Is dat dat FTV-ding van 350 mb?
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:44:11 #253
32686 G1Ace
pi_7928032
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:16 schreef Taliesin-DS het volgende:
ik wil dit ook weten
ik heb 2 maanden moeten wachten op de nieuwe Angel!

goed nieuws, in de volgende aflevering:
Angel (David Boreanaz) and Gwen (guest star Alexa Davalos)

August 1998- March 2018
pi_7932730
die van 105,056 mb is ook nep
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:38:59 #255
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7936574
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:44 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik wil dit ook weten
ik heb 2 maanden moeten wachten op de nieuwe Angel!

goed nieuws, in de volgende aflevering:
Angel (David Boreanaz) and Gwen (guest star Alexa Davalos)

Gwen? Gwen? Die bzzzzzzzt-chick?
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:40:57 #256
32686 G1Ace
pi_7936608
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Gwen? Gwen? Die bzzzzzzzt-chick?

ja, electrogirl
die is er volgende week
August 1998- March 2018
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:08:48 #257
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7937193
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:40 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ja, electrogirl
die is er volgende week

Geil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')