1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
De derde divisie in Duitsland gaat de competitie zijn waar onze wonderkids hun eerste minuten in het betaalde voetbal zullen maken. Er zullen drie clubs overgenomen worden, gevuld met FOK!kers.
Je kan kiezen uit Arminia Bielefeld, SC Preußen Münster of VfL Osnabrück. Kijk even in het topic bij welke club er nog plekken vrij zijn en op welke positie.
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
8. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
Fok als spelers:
ronde 1
Ronde 2
Speler topics:
1. PowerLoungen - Maradona's Drugsdealer
2. IkeDukaku99 Ludwig van Beethoven
3. Drizzt_DoUrden Miroslav Jankovic
4. Asschen_Sukar Jack Black
5. Toekito - Hammie Toekito
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schoenhausen
7. Aleco99 - Friedrich Wilhelm I
8. PierreTT - Alco Hol
9. Dudeweiser - Clayton Dempsey
10. Sejt - Jens Lager
11. Ciscus - Babo Boo Cisco
12. superniger - Kerst Man
13. SiebeJ - Ludwig Yorck von Wartenburg
Deze plekken zijn er nog
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= PierreTT/IkeDubaku99
S/AMx= Naxens / Swaytje
VfL Osnabrück
GK= Asschen_sukar / ..
VVL= .. / ..
VCL= .. / Asschen_sukar
VCR= superniger / ..
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden /
ML/AML= .. / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= .. / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / ..
Bielefeld (basis/reserve)
GK= Tortugal / Toiletgebruiker
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/VMC= Toiletgebruiker / Tortugal
MC/AMC= Ciscus / ..
ML/AML= Dudeweiser /Powerloungen
MR/AMR= ..Toekito / Sejt
S/AMx= PowerLoungen / Ciscus
S/AMx= .. / ..![]()
Door die aangekochte Braun speel ik waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef SiebeJ het volgende:
De tactiek tijdens de voorbereiding, misschien een reden waarom je wel of juist niet speelt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Voorbereiding van het nieuwe seizoen gaat nog niet vlekkeloos...
Tegen Dordrecht ook bittere ellende
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hantuchova kan niet alles in zijn eentje.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
de reservespeler van PowerLoungen speelt op de positie van mijn basisspeler.Ik heb het geluk niet aan mijn zijde ben ik bang.
![]()
Och, het Nederlands elftal leeft nog in het U19 Championship!
Veel FOK!kers ook!
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Blijdorp in de fik
Het gaat aardig voor Nederland, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Zag het in het tactiekscherm al, veel <23 toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:39 schreef PierreTT het volgende:
Er speelt niemand van ons meer mee bij de U19s, helaas!![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:38 schreef PierreTT het volgende:
Blijdorp in de fik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat aardig voor Nederland, toch?Dat krijg je als Beugeltjesdijk als reserve gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gvd, 85 minuten tegen tien man en nog niet kunnen winnen. Nog slechter dan Twente dit..quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:41 schreef PierreTT het volgende:
Start van het nieuwe seizoen!
Bielefeld
[ afbeelding ]
Osnabruck
[ afbeelding ]![]()
Krijg je met 2 crash dummy's als CVquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Gvd, 85 minuten tegen tien man en nog niet kunnen winnen. Nog slechter dan Twente dit..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Door te weinig kwaliteit spelen Baba Boo en Ganz niet, maar hier worden die jongens sterker van hequote:Op dinsdag 1 september 2015 23:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Door die aangekochte Braun speel ik waarschijnlijk niet.![]()
k.Man de nieuwe vaste rechtsback?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef PierreTT het volgende:
Tja, het is niet om over naar huis te schrijven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Staat inderdaad in de basisquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:50 schreef aleco99 het volgende:
[..]
k.Man de nieuwe vaste rechtsback?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: