2400 euro. Het hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
hij wil volgens mij niet echt werken
Acht euro, jaarlijkse controle en geen voorrijkosten als er iets is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het grootte onzin. Maar ik ben dan ook allergisch voor vastelasten en schijnzekerheden.
Liever 1x in de 10 jaar 1200 euro aan onderhoudskosten dan iedere maand een rekening van 12 euro op de mat.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het grootte onzin. Maar ik ben dan ook allergisch voor vastelasten en schijnzekerheden.
Liever 10x in de 10 jaar 1200 euro aan onderhoudskosten dan iedere maand een rekening van 12 euro op de mat.
Overbodige abonnement. Kan eruit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:05 schreef Pap89 het volgende:
(we hadden BeginGemist) dus ben nu net bij dat stukje van die pop
Die lui zijn sneu, ze hebben overal schuld, maar kopen poppen van ¤ 450,-, voor ¤ 170, abo's en meer dan ¤ 1000 boodschappen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Best een sneu verhaal over die poppen
Veel Nederlanders zijn van de zekerheidjes/abonnementen/verzekeringenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Liever 1x in de 10 jaar 1200 euro aan onderhoudskosten dan iedere maand een rekening van 12 euro op de mat.
Hele week.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Honderd euro boodschappen? Voor hoeveel dagen?
Och overdrijven is dan ook weer een vak.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:07 schreef luckass het volgende:
"als we dan toch cola drinken dan maar een lekkere cola"
thee een optie?
Precies, ik moet rondkomen van 1300 inclusief toeslagen, daarvan gaat 500 op aan huur(Inc. gas) en 135 aan zorg (Eigen risico gaat gegarandeerd op dus dat reken ik per maand mee).quote:
Dat is nog ruim.quote:
Liedje zingen! Abonnementen moeten nog.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn bingokaart is vol! Bezuinigen, sloopdecrisis en meer inkomen zijn voorbij gekomen
Ik red het er niet mee.. maar dat hoeft ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nog ruim.
¤ 70,- per week moet genoeg zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, ik moet rondkomen van 1300 inclusief toeslagen, daarvan gaat 500 op aan huur(Inc. gas) en 135 aan zorg (Eigen risico gaat gegarandeerd op dus dat reken ik per maand mee). Telefoon en internet zijn nodig heb ik zo Ik houd werkelijk al mijn uitgaven bij in Excel om een overzicht te houden van alle posten. Zo zie ik elke maand of ik uit ga komen en kan ik als ik zie dat het niet gaat lukken aan het einde van de maand wat zuiniger gaan doen met eten, wat vaker een blik groenten, goedkoper in vlees/kazen e.d. in plaats van heel veel verse groenten en fruit enzo
Exactly. Het enige abbo wat wij hebben is internet, tv en een sim only abbo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Lage vaste lasten (dus zo min mogelijk huurkoop, lease, leningen en abonnementen) zorgt er ook voor dat je sneller kunt reageren als je inkomen achteruit gaat.
Respect dat je rondkomt!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, ik moet rondkomen van 1300 inclusief toeslagen, daarvan gaat 500 op aan huur(Inc. gas) en 135 aan zorg (Eigen risico gaat gegarandeerd op dus dat reken ik per maand mee).
Ik houd werkelijk al mijn uitgaven bij in Excel om een overzicht te houden van alle posten. Zo zie ik elke maand of ik uit ga komen en kan ik als ik zie dat het niet gaat lukken aan het einde van de maand wat zuiniger gaan doen met eten, wat vaker een blik groenten, goedkoper in vlees/kazen e.d. in plaats van heel veel verse groenten en fruit enzo
De abonnementen vallen onder bezuinigen en sloopdecrisis.nlquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Liedje zingen! Abonnementen moeten nog.
doe ik ook, ik heb een budget per week. En anders eet ik minder vlees.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, ik moet rondkomen van 1300 inclusief toeslagen, daarvan gaat 500 op aan huur(Inc. gas) en 135 aan zorg (Eigen risico gaat gegarandeerd op dus dat reken ik per maand mee).
Ik houd werkelijk al mijn uitgaven bij in Excel om een overzicht te houden van alle posten. Zo zie ik elke maand of ik uit ga komen en kan ik als ik zie dat het niet gaat lukken aan het einde van de maand wat zuiniger gaan doen met eten, wat vaker een blik groenten, goedkoper in vlees/kazen e.d. in plaats van heel veel verse groenten en fruit enzo
Ik hoef het ook niet, maar ik kan en doe het wel vaker. Daarom zit ik ook niet met een dergelijk 'zielig' verhaal bij RTL.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik red het er niet mee.. maar dat hoeft ook niet gelukkig
Ik zeg nu wel dat ik het niet red.. maar bedenk me net dat ik afgelopen week ook niet veel meer dan 75,- heb uitgegevenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet, maar ik kan en doe het wel vaker. Daarom zit ik ook niet met een dergelijk 'zielig' verhaal bij RTL.
hij staat en ik sta ookquote:
Idd, ik red het in m'n eentje doorgaans wel met 35 euro per week (150 euro per maand).quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nog ruim.
¤ 70,- per week moet genoeg zijn.
Daarom, als je zou willen kan je dat best.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg nu wel dat ik het niet red.. maar bedenk me net dat ik afgelopen week ook niet veel meer dan 75,- heb uitgegevenHoera voor een goed gevulde voorraadkast
Hamsterwekenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg nu wel dat ik het niet red.. maar bedenk me net dat ik afgelopen week ook niet veel meer dan 75,- heb uitgegevenHoera voor een goed gevulde voorraadkast
Wij hebben ook een budget per week.. Ene keer houden we over, andere keer gaan we er overheen.. dat heft zichzelf wel op. Is het bij jou dan echt een max bedrag per week, en anders minder eten idd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doe ik ook, ik heb een budget per week. En anders eet ik minder vlees.
Anders wordt die kamer morgen meteen leeggeroofd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:
Waarom mogen ze niet filmen in die kamer?
Ze schaamt zich duhuh.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:
quote:
Opblaaspoppen enzo..quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef nikky het volgende:
Waarom mag die camera niet die poppen filmen.
Niet door mij, ook al legt ze het spul klaar in de tuinquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders wordt die kamer morgen meteen leeggeroofd.
Nou dat minder eten is dan aan het eind van de maandquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een budget per week.. Ene keer houden we over, andere keer gaan we er overheen.. dat heft zichzelf wel op. Is het bij jou dan echt een max bedrag per week, en anders minder eten idd?
Is mogelijk privé.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Gaat er ook een pakje zware shag door bij haar?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Vraag me wel af wat dat dan voor poppen moeten zijn
Ik heb als kind eens een film gezien waarin zulke kutdingen tot leven kwamenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dit soort gedrochten.
Het kan ook makkelijk en zeker als je meer uitgeeft dan er binnenkomt zou je toch eens bij jezelf te rade moeten gaan hoe dat komt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Idd, ik red het in m'n eentje doorgaans wel met 35 euro per week (150 euro per maand).
Dat mogelijk is niet aan de orde.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is mogelijkprivé.
Op anderen kan het overkomen als een beetje koekoek ook, dat had ik tenminste toen ik ooit zo'n verzameling zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |