Daar is het ook mis gegaan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:40 schreef HPLC het volgende:
Wat een kansloze tokkies
Doet me een beetje hieraan denken:
[ afbeelding ]
Om zoiets nou te projecteren op de hele maatschappij is ook een beetje zwakzinnigquote:Op woensdag 2 september 2015 12:26 schreef aloa het volgende:
Dit is de "eerst slaan en daarna praten" maatschappij. En als ze dan iemand, zoals in dit geval, een trauma bezorgen gaan ze er hard om lachen.
Jammer voor het kindje dat het zulke ouders heeft getroffen, maar gokje, melding jeugdzorg is de deur ook al uit.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jammer voor het kindje maar niet meer dan logisch helaas
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Om zoiets nou te projecteren op de hele maatschappij is ook een beetje zwakzinnig
Nou zeker bij kleuters kun je dat gewoon bespreken. Kinderen van 4 zijn niet leerplichtig en kinderen van 5 nog maar voor een deel.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Vast tokkies die lekker een weekje vakantie pakken terwijl het schooljaar bezig was omdat het dan goedkoper of rustiger is. En er niet tegen kunnen dat iemand tegen ze zegt dat je je kind niet zomaar weg kan houden bij school.
Bij ons vroeger op school had je dat ook veel, van die toevallig elk jaar een of twee weken ziek waren, precies voor of na de zomervakantie. Of van die lui die lekker tussen de vakanties in een weekje gingen skiën of zo.
Weet ik, maar de juf wist niet waar het kind uithing dus dat is gewoon al asociaal om te beginnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zeker bij kleuters kun je dat gewoon bespreken. Kinderen van 4 zijn niet leerplichtig en kinderen van 5 nog maar voor een deel.
Een dagje eerder weg is dus helemaal geen probleem.
Eens. Ik heb het altijd netjes gemeld. En als je gewoon op een normale manier in gesprek gaat is er vaak ook een hoop mogelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Weet ik, maar de juf wist niet waar het kind uithing dus dat is gewoon al asociaal om te beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |