wanneer men abortus pleegd is dit volgens ernstigge gelovige ook moord. Nou zat ik me af te vragen of masturberen dan ook moord is?? Je spuit tenslotte een miljoen "potentiele" kinderen de vernieling in.
Ik vind het zelf geen moord, maar wil ff een leuke discussie oproepen. Filosofeer maar lekker raak!!
Ofzoiets....
quote:evengoed vermoord je bij elke rukpartij dan minstens 1 potentieel kind
Op zaterdag 16 november 2002 14:59 schreef D-Devil het volgende:
Al doe je het in een vrouw, dan is het toch ook moord.... er overleeft er maar 1 als het goed gaat.
Er sterven iedere dag trouwens duizenden cellen af en er komen er evenveel bij.
quote:Maar als je zaad niet leeft kan het toch ook niet zwemmen!! Toch?? Het is wel simpel leven (1 cellige organisme) maar toch.
Op zaterdag 16 november 2002 15:00 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij is die discussie al regelmatig gevoerd hier. En het kwam er uiteindelijk op neer dat die zaadcellen nog helemaal geen leven hebben, en het dus geen moord is.Ofzoiets....
quote:NEWSFLASH!!
Op zaterdag 16 november 2002 15:01 schreef DaMSWer het volgende:
en vrouwen mastuberen niet volgens jou stelling![]()
Vrouwen produceren geen sperma
quote:Niet altijd hoor..
Op zaterdag 16 november 2002 14:58 schreef Gertsan het volgende:
Denk even met me mee: Stel dat je het in een vrouw "deponeerd" dan komt er een kindje uit.
quote:Jawel hoor, maar die spuiten er toch geen zaad uit, maar over vrouwen gesproken wanneer deze ongesteld zijn hebben ze ook een potentieel kind vermoord. Want dan wordt de eicel afgestoten omdat deze niet bevrucht is.
Op zaterdag 16 november 2002 15:01 schreef DaMSWer het volgende:
en vrouwen mastuberen niet volgens jou stelling![]()
En sterrilisatie + casteratie is dan trouwens ook: MASSA MOORD!!
quote:En de pil dus ook..
Op zaterdag 16 november 2002 15:05 schreef Gertsan het volgende:[..]
Jawel hoor, maar die spuiten er toch geen zaad uit, maar over vrouwen gesproken wanneer deze ongesteld zijn hebben ze ook een potentieel kind vermoord. Want dan wordt de eicel afgestoten omdat deze niet bevrucht is.
En sterrilisatie + casteratie is dan trouwens ook: MASSA MOORD!!
quote:Masturbatie en eisprong staan niet in relatie met elkaar~!!!
Op zaterdag 16 november 2002 15:03 schreef keeper het volgende:
En vrouwen die menstrueren dan? Daar gaat ook een eitje, dus een potentieel leven verloren..
Enig verstand van de vrouwelijke anatomie? Schijnbaar niet!
Dus de twee losse componenten vormen geen menselijk leven en als je één der componenten "doodmaakt" voor het bij het andere component is geweest is er dus geen sprake van menselijk leven en dus geen moord.
quote:Noteerd.. maar topic had dan beter kunnen vermelden dat het hier alleen om mannen ging eh
Op zaterdag 16 november 2002 15:03 schreef Vampier het volgende:
NEWSFLASH!!Vrouwen produceren geen sperma
quote:Nope. bij de pil vind GEEN Ei-sprong plaats (volgens mij). Door hormone wordt deze "Uitgesteld" deze eitjes blijven bewaard tot dat ze stopt met de pil.
Op zaterdag 16 november 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En de pil dus ook..
quote:Nee je meent het
Op zaterdag 16 november 2002 15:07 schreef Gertsan het volgende:
Masturbatie en eisprong staan niet in relatie met elkaar~!!!
quote:Enig verstand van hoe beebies gemaakt worden?
Enig verstand van de vrouwelijke anatomie?Schijnbaar niet!
quote:Bullshit..
Op zaterdag 16 november 2002 15:08 schreef Gertsan het volgende:[..]
Nope. bij de pil vind GEEN Ei-sprong plaats (volgens mij). Door hormone wordt deze "Uitgesteld" deze eitjes blijven bewaard tot dat ze stopt met de pil.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 15:10]
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:08 schreef keeper het volgende:
Een vorm van menselijk leven is er natuurlijk pas als de spermatoïde en het eitje elkaar gevonden hebben.Dus de twee losse componenten vormen geen menselijk leven en als je één der componenten "doodmaakt" voor het bij het andere component is geweest is er dus geen sprake van menselijk leven en dus geen moord.
Had ik al ooit vermeld dat abortus daarom wel moord is trouwens???
elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
die worden als er niks mee gebeurt weer terug aan het lichaam gegeven
mocht het zo zijn dat zaad verspilling moord is dan is de paus de grootste moordenaar
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:10 schreef Leutje het volgende:
men neme de paus
nooit geen sex en nooit masturberen (yeah right)elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
mocht het zo zijn dat zaad verspilling moord is dan is de paus de grootste moordenaar
quote:
men neme de paus
nooit geen sex en nooit masturberen (yeah right)elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 16-11-2002 15:12]
quote:En jij gelooft dat daar binnen de muren nix gebeurt? Don't think so. Die celibitaire mannen (= geen sex) neuken volgens mij mekaar wel tenminste zulke verhalen gaan de ronde, maar inderdaad hij is wel een grote moordenaar
men neme de paus
quote:Onzin. Probeer je hiermee moord te rechtvaardigen ofzo?
Op zaterdag 16 november 2002 15:12 schreef fatima het volgende:
Uiteindelijk offert ieder leven zichzelf op voor het leven van een ander.Bij elke stap of ruk die je zet,sterft er iets.Niks byzonders of nieuws maar een onontkoombaar feit.Het leven als een sexueel overdraagbare ziekte met dodelijke afloop.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:12 schreef fatima het volgende:
Het leven als een sexueel overdraagbare ziekte met dodelijke afloop.
quote:zei ik dat dan
Op zaterdag 16 november 2002 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Denk je dat de paus meer zaadcellen aanmaakt dan jij en ik dan? Waarom denk jij trouwens aan het zaad van de paus (en daardoor ik nu ook) jij eng mannetje.
quote:Jij zegt dat de paus 'de grootste moordenaar' is. Dus ga je ervan uit dat hij meer zaadcellen produceert dan een normaal mens.
Op zaterdag 16 november 2002 15:14 schreef Leutje het volgende:[..]
zei ik dat dan
![]()
en ja ik zag het woordje geloof langsfietsen vandaar
quote:Celibitair *proest*
Op zaterdag 16 november 2002 15:13 schreef Gertsan het volgende:celibitaire mannen (= geen sex)
Als je niet masturbeert, zal het zaad op natuurlijke wijze afgebroken worden in het lichaam. Dit om ervoor te zorgen dat er ruimte is voor vers geproduceerd zaad, zodat je altijd een optimale kwaliteit hebt.
Dus hieruit valt te concluderen dat je door masturberen die arme 'beestjes' toch een kans geeft even daglicht te zien ipv inwendig 'vermoord' te worden.
quote:Nee, maar hij dumpt zijn zaadcellen nooit ergens.
Op zaterdag 16 november 2002 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij zegt dat de paus 'de grootste moordenaar' is. Dus ga je ervan uit dat hij meer zaadcellen produceert dan een normaal mens.
Beetje vaag verhaal, maar zo werd het bedoeld .
quote:Moord is een jurisische term van toepassing op wat geacht wordt volwaardige menselijke wezens te zijn. Zaadcellen, huidcellen, eicellen etc zijn een onderdeel van het menselijk lichaam en de term is daar dus niet op van toepassing. Zaadceleln worden trouwens ook afgebroken, ook als je niet masturbeert.
Maar als je zaad niet leeft kan het toch ook niet zwemmen!! Toch?? Het is wel simpel leven (1 cellige organisme) maar toch.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 14:58 schreef Gertsan het volgende:
Ik zat zo te denken. Als je masturbeerd gaan er miljoenen zaadcellen verloren. Denk even met me mee: Stel dat je het in een vrouw "deponeerd" dan komt er een kindje uit.wanneer men abortus pleegd is dit volgens ernstigge gelovige ook moord. Nou zat ik me af te vragen of masturberen dan ook moord is?? Je spuit tenslotte een miljoen "potentiele" kinderen de vernieling in.
Ik vind het zelf geen moord, maar wil ff een leuke discussie oproepen. Filosofeer maar lekker raak!!
Net als dat elke keer wanneer een vrouw ongesteld is er weer een eitje verloren gaat, dus elke mogelijkheid tot zwangerschap benutten nou goed?!
pfffffff
quote:Ik weiger verder te praten over het zaad van de paus
Op zaterdag 16 november 2002 15:16 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, maar hij dumpt zijn zaadcellen nooit ergens.
Beetje vaag verhaal, maar zo werd het bedoeld
.
quote:nee ik zei dat hij niks met zijn zaad doet (als hij zijn geloof waarmaakt dan) ik doe het nog wel eens ja met in de toekomst kans op een kleine mischien
Op zaterdag 16 november 2002 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Jij zegt dat de paus 'de grootste moordenaar' is. Dus ga je ervan uit dat hij meer zaadcellen produceert dan een normaal mens.
quote:In dat geval kun je zelfs spreken van kannibalisme, aangezien je waneer je geen zaadlozing hebt de cellen afbreekt en opneemt voor eigengebruik!
Op zaterdag 16 november 2002 15:16 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, maar hij dumpt zijn zaadcellen nooit ergens.
Beetje vaag verhaal, maar zo werd het bedoeld
.
Dus de paus is geen moordenaar, hij is KANNIBAAL of was ie nou Kardinaal? nouja.....whatever
Grtz
quote:Oh u was die abortusmeneer,excusez moi.The butcher is back in town,ga rukken man en jezelf enorm schuldig voelen over die massale slachtpartij die je hebt aangericht.
Op zaterdag 16 november 2002 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Onzin. Probeer je hiermee moord te rechtvaardigen ofzo?
En het meisje van 16 dan dat wordt verkracht door een wildvreemde en hier ook nog zwanger van raakt?
Nou, iemand?
quote:aborteren, daarna een nekschot omdat ze het vast wel heeft uitgelokt
Op zaterdag 16 november 2002 15:28 schreef jmvs het volgende:
Oooooooooooowh.......gaan we het over abortus plegen hebben?En het meisje van 16 dan dat wordt verkracht door een wildvreemde en hier ook nog zwanger van raakt?
Nou, iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 16-11-2002 15:33]
quote:Gaap? Haha
Op zaterdag 16 november 2002 15:32 schreef -Dalai- het volgende:[..]
aborteren, daarna een nekschot omdat ze het vast wel heeft uitgelokt
Tja 'nekschot' geeft al aan welk niveau we hier mee te maken hebben.
Moet je niet snel V8 gaan kijken of TMF ofzo?
quote:jaa!
Op zaterdag 16 november 2002 15:32 schreef jmvs het volgende:Gaap? Haha
Ja zou ik ook doen wanneer een disscussie mij niet zou boeien, maar om dan te reageren zou enkel blijk geven van desinteresse of onvermogen om serieus met een goede reactie te komen.Tja 'nekschot' geeft al aan welk niveau we hier mee te maken hebben.
Moet je niet snel V8 gaan kijken of TMF ofzo?
check me ID
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:16 schreef gargamel het volgende:[..]
Moord is een jurisische term van toepassing op wat geacht wordt volwaardige menselijke wezens te zijn. Zaadcellen, huidcellen, eicellen etc zijn een onderdeel van het menselijk lichaam en de term is daar dus niet op van toepassing. Zaadceleln worden trouwens ook afgebroken, ook als je niet masturbeert.
De discussie moord begint bij de bij de bevruchting, het eerste stadium op weg naar een mens.
quote:Jezus man! Waarom zon depressief gebrabbel.:r Moet je niet op de rails gaan staan ofzo??
Op zaterdag 16 november 2002 15:55 schreef Angst het volgende:
Er lijken mij al genoeg mensen op de wereld. Dus uiteindelijk gaan mensen door overbevolking ook dood, dus als je het ver genoeg door trekt wordt kindjes maken ook al moord!
Dat is natuurlijk errug bizar. Maar ook het feit dat je 'verplicht' bent om zoveel mogelijk kindjes te maken, omdat je anders de rest niet gunt te leven. Maar als iedereen dat dood, komt er zoveel overbevolking dat een heel groot deel al doodgaat voordat het echt iets woord. Volkomen nonsens dus. Leven wat nog geen leven is, kan je niet vermoorden lijkt me.
Dus elke keer als een vrouw de eisprong niet benut, of jongens hun zaad niet op 'de juiste plaats' kwijtraken lijkt me geen moord. Er is een kans op leven die je niet benut, maar om dat moord te noemen....
Moet een meisje dan vanaf ze vruchtbaar is aan het baren slaan??? Lijkt me niet handig voor onderandere de economie...
GIGANONSENSE dus.
Nou jah dat was mijn toevoeging
Dan zou gewoon sex dus ook moord zijn, zonder voorbedachte rade.
Rare redenaties in dit topic. :
quote:juist, daarom moeten alle copulerende vrouwen ook in gesloten inrichtingen worden gestopt voor kindermoord.
Op zaterdag 16 november 2002 17:45 schreef Armand het volgende:
Dus omdat er per ejaculatie minstens 1 potentieel kind niet wordt geboren zou het moord zijn.
En als die keren dat het kwakkie wel bij de vrouw terecht komt, maar vanwege verkeerde timing qua ovulatie of simpelweg niet 'lukt' om het ei te bevruchten...Dan zou gewoon sex dus ook moord zijn, zonder voorbedachte rade.
Rare redenaties in dit topic. :
quote:Ik ga indeed een slachtpartij aanrichten vanavond, maar niet door te rukken
Op zaterdag 16 november 2002 15:22 schreef fatima het volgende:[..]
Oh u was die abortusmeneer,excusez moi.The butcher is back in town,ga rukken man en jezelf enorm schuldig voelen over die massale slachtpartij die je hebt aangericht.
.
Dat vroeg ik me eens af?
quote:Sjah, en dan komt meteen het beeld in je op van een masturberende Paus...en zijn onderdanigen maar toekijken....gatfur!!!!
Op zaterdag 16 november 2002 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Denk je dat de paus meer zaadcellen aanmaakt dan jij en ik dan? Waarom denk jij trouwens aan het zaad van de paus (en daardoor ik nu ook) jij eng mannetje.
Echte katholieken trouwden jong, en produceerden daarna zowat elk jaar een nieuw katholiekje. Daarbij moet wel bedacht worden dat ook in Nederland in de 20-er jaren een pasgeborene nog geen 50 % kans had het tot volwassenheid te brengen, en dat na een dozijntje kinderen verschillende medische problemen de vrouw meestal wel onvruchtbaar maakten (of haar in het kraambed lieten sterven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |