SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog best veel slordigheidsfoutjes vind ik. Maar over de stand kun je niet klagen.quote:
Sport1 stond nog aan hier vanwege de F1 (wat ik al nauwelijks gezien heb want roeien), maar ik had helemaal niet door dat er nu basketbal wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog best veel slordigheidsfoutjes vind ik. Maar over de stand kun je niet klagen.
Op Sport 1 trouwens de wedstrijd met commentaar van Mart
Inderdaad. Hopen op een mooi resultaat vanmiddag! Erg leuk dat de eerste wedstrijd gewonnen is. Het is ze gegund.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef heywoodu het volgende:
Op zich wel lekker dan dat de eerste twee wedstrijden juist tegen de enige teams zijn waar er realistisch gezien wat gedaan kan worden
quote:Op zondag 6 september 2015 14:48 schreef TheGOAT het volgende:
Nog een kwartiertje! Iemand een stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Via sport1 kan je een maandabonnement nemen voor 9.99. Kan je alles zienAlles is toxisch, het hangt af van de dosis.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Giannis tegen een paar unathletic Nederlanders.
[ afbeelding ]
Ik zie het.quote:
30 seconden schotklok meen ik. 40 minuten ipv 48 minuten.quote:Op zondag 6 september 2015 15:05 schreef truedestiny het volgende:
Zijn er nog verschillen in de regels tov de NBA?
Elke periode staan de teamfouten in ieder geval weer op 0quote:Op zondag 6 september 2015 15:09 schreef PippenScottie het volgende:
Internationaal is vijf fouten DQ toch?
FIBA is ook 24sec shotclock. En 3-pt line in FIBA is idd halve meter dichterbij.quote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
30 seconden schotklok meen ik. 40 minuten ipv 48 minuten.
Ik geloof ook dat de FIBA driepuntlijn iets dichterbij is dan de NBA lijn.
Er zijn vast bakken met verschillen qua screening en illegal defense, maar daar ben ik niet zo in thuis.
Dat is logisch.quote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Elke periode staan de teamfouten in ieder geval weer op 0
Ik kan ZDF niet meer ontvangen in Brabant. Kut Ziggo.quote:Op zondag 6 september 2015 15:42 schreef D-Wade het volgende:
Well that escalated quickly.....
Even van Dirk Nowitzki genieten op de duitser.![]()
Maarja, in de eerste wedstrijd maakten ze 5 punten goed in de laatste 2:30quote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dat wordt lastig. 7 punten goedmaken in het vierde kwart, zeker als Macedonië 40% driepuntertjea blijft raak schieten.
Doelsaldo tussen die 3 van onderlinge duels.quote:Op zondag 6 september 2015 16:35 schreef Omega het volgende:
Maar als Georgie van macedonie wint, verder verliezen ze alledrie alle wedstrijden, wat is dan de stand?
Daan gaat NL dus per definitie niet door in dat scenario.quote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Doelsaldo tussen die 3 van onderlinge duels.
Kut scheidsen. Heeft mij een gratis tankbeurt gekostquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Litouwen is boos
Rel rond sensationele maar 'onterechte' EK-zege Belgische basketballers
Die laatste was erg jammer..quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:27 schreef Sportex het volgende:
57-52 achter na het derde kwart. Het begint wel goed te lopen.
Geweldige driepunter ook nog van die Sloveen in de zoemer.
10 inmiddels.. De Jong geblesseerd naar de grond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:36 schreef peasant het volgende:
Ai 7 achter weer, veel runs. Toch veel spanning.
Echt, zo zondequote:Op dinsdag 8 september 2015 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Twee vrije worpen missen... Smeulders.....
Zeker mooi.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
Oef wat een 3-punter van Slovenie....
75-70 , 00:58 over.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Eerste schot van je toernooi is een drietje die erin vliegt
Sport1 met Martquote:
Hoe vaak heeft ie al gezegd dat hij met Akerboom senior heeft gebasketbald?quote:
0 keerquote:Op woensdag 9 september 2015 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ie al gezegd dat hij met Akerboom senior heeft gebasketbald?
Snel US Open gaan kijken dan.quote:
Of zat hun sterspeler op de bank toen Nederland aan leiding ging?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:49 schreef Snuf. het volgende:
Jammer dat ze wat terug vallen. (Of de Kroaten wat beter gaan spelen)
Fantastische prestatie vanavond ook weerquote:Op woensdag 9 september 2015 22:42 schreef Max23 het volgende:
Wie had ooit verwacht dat NL zo goed mee zou komen op dit EK
Klopt. Hoewel ik altijd nog de stille hoop heb dat het basketbal in ons land populairder wordt en we hier een wat aardigere competitie zouden kunnen krijgen en eventueel ploegen die ver kunnen komen in de Europese toernooien. Buiten Nederland volg ik het basketbal eerlijk gezegd niet..quote:Op woensdag 9 september 2015 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Applaus hoor!!
Ploeg presteert echt boven verwachting. Hopelijk dat er wat sponsors gaan inspringen. Het is verbazend wat je kan bereiken met een ploeg die er echt voor wil gaan en een zomer lang oefentoernooitjes kan spelen.
Als nou ook nog wat spelers op een wat hoger niveau gaan spelen (met alle respect voor Shoeters, Landstede en Z&Z) kan er echt wat opbloeien.
Tony Parker disagrees.....quote:Op donderdag 10 september 2015 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
Servië is duidelijk de te kloppen ploeg dit EK.
Als NL dus wint zijn ze door, want Kroatië en Georgië spelen tegen elkaarquote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Servië, België, Polen en Slovenië hebben al gewonnen.
Met afstand.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
Servië is duidelijk de te kloppen ploeg dit EK.
http://www.stream2watch.me/sports/basketballquote:Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand een site waar ik mogelijk link voor NL straks kan vinden?En nee, heb geen sport1
Veel liefde en karma!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef Salina het volgende:
[..]
http://www.stream2watch.me/sports/basketball
http://www.stream2watch.m(...)-stream-september-10
Even de ads wegklikken via de kruisjes en kijken maar.
Mwah ze waren al zeker van de 2e plek he. Dus wel begrijpelijk dat ze het wat rustig aan doen gezien de strakke speelschema.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Georgië verslaat Kroatië met 71-58.
Dafuq? Slecht toernooi van het (mede)-gastland, dat met een sterke selectie speelt.
Geblesseerd?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:44 schreef D-Wade het volgende:
Grieken spelen ook nog is zonder hun beste speler Spanoulis. Hoop dat ze het straks een beetje laten lopen. Hier liggen echt kansen voor Nederland!
Ja lichtjes, uit voorzorg met het oog op de volgende ronde.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Geblesseerd?
Had hem wel weer eens willen zien spelen, tijdje geleden al.
Cholet in Frankrijk. Hij was ooit de backup van Rudy Gobert paar jaar terug!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:19 schreef TheGOAT het volgende:
Nederland goed bezig! Nicolas de Jong speelt ook een ijzersterk EK, waar speelt die gast?
En Antetokoumpo op de break, je ziet dan 5 NL-ers op hem af komen, wat een beest is het qua fysiek, man man.
Goede D speelt NL ook!
Hij is er schijnbaar zelfs de reden van dat ze Engels praten tijdens time-outsquote:Op donderdag 10 september 2015 21:56 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Cholet in Frankrijk. Hij was ooit de backup van Rudy Gobert paar jaar terug!
Is ook een Fransman eigenlijk, tenminste hij spreekt geen woordje Nederlands las ik laatst.
Altijd wel handiger met basketbal hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is er schijnbaar zelfs de reden van dat ze Engels praten tijdens time-outs
zo zondequote:Op donderdag 10 september 2015 22:39 schreef D-Wade het volgende:
1 uit 2 FTs ipv een and1.......wat een kansen wat een kansen
tijdsgebrekquote:Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Waarom maken ze steeds expres fouten? Snap ik nooit, dan krijgt de tegenstander weer vrije worpen..
Dus je geeft de tegenstander FT's in de hoop dat ze missen waarna je zelf de bal en misschien een kans hebt?quote:
Yep.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je geeft de tegenstander FT's in de hoop dat ze missen waarna je zelf de bal en misschien een kans hebt?
Jep, je krijgt dan hopelijk balbezit (score of rebound) en kan snel voor een score gaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je geeft de tegenstander FT's in de hoop dat ze missen waarna je zelf de bal en misschien een kans hebt?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:00 schreef Salina het volgende:
Dit toernooi kan nog leuk worden na een aarzelend begon voor Spanje.
Pau Gasol speelt echt weer masterful.
Vandaag al 30 pts en 6-8 van de 3-pts line. :o
Iets dichterbij dan in de NBA ja, geen meter. Halve meter ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]Die 3-pts line staat een meter dichterbij?
Let op Cedi Osman. Benieuwd wat hij kan laten zien als 20-jarige tegen de NBA-vedetten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Schakel net pas in. Mooi voor het toernooi dat Spanje begint te draaien.
Straks natuurlijk het hoogtepunt met Frankrijk-Turkije!
Spanje is wel heel erg afhankelijk van Pau. 6/7 op 3-pt....!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Schakel net pas in. Mooi voor het toernooi dat Spanje begint te draaien.
Straks natuurlijk het hoogtepunt met Frankrijk-Turkije!
De selectie van Spanje lijkt me sterk genoeg. Je mist een paar NBA sterren (Marc Gasol, Ibaka en Rubio), maar verder staan de usual suspects er wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:16 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Spanje is wel heel erg afhankelijk van Pau. 6/7 op 3-pt....!!!
Misschien dat hij het nog een keer kan flikken. Volgende ronde Griekenland is alvast een flinke test.
Dit kon je wel zien aankomen met het spel dat Kroatie vertoonde in de groepsfase. Totaal geen team spel en defense is nergens.quote:Op zondag 13 september 2015 12:39 schreef Salina het volgende:
Kroatie wordt op dit moment helemaal uiteengereten door Tsjechie.![]()
![]()
Vooral Vesely (ex-NBA), Satoransky (PG van Barcelona) en Jelinek maken gehakt van de Kroaten.
CLquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:49 schreef hiburg het volgende:
Op sport1 wordt vanavond geen live basketball uitgezonden (kwartfinales beginnen vanavond), alleen om 22:40 uur op sport extra 1 is er een uitzending (dat zou het laatste kwart van de 2e kwartfinale kunnen zijn).
Iemand enig idee waarom ze dit niet live uitzenden op die extra kanalen ?
Zie:
http://www.sport1.nl/programmagids/
Inderdaad !quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef PippenScottie het volgende:
Spanje-Griekenland om half zeven zit CL toch niet in de weg? Jammer hoor.
Onbegrijpelijk dat ie niet eruit werd gehaald. Samen met Batum de ondergang van Frankrijk ingeleid, 7/31 FG samen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef JayJay8 het volgende:
Wtf is Parker allemaal aan t doen😂
http://www.vipleague.me/b(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 20 september 2015 19:06 schreef TheGOAT het volgende:
Finale nu! Iemand een goede stream? Op stream2watch geen goede te vinden..
Thank q!quote:Op zondag 20 september 2015 19:16 schreef Salina het volgende:
[..]
http://www.vipleague.me/b(...)e-stream-online.html
inderdaad een beetje verhelpen vanavond, maar dit is een redelijke en Engelstalige stream.
Letland mocht willen dat ze meededen in deze finale.quote:Op zondag 20 september 2015 19:44 schreef TheGOAT het volgende:
Enige wat Letland in de game houdt is 13! aanvallende rebounds. 8-point game maar, terwijl Spanje 63% schiet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |