Normaal kom ik dinsdag altijd even jompelen voor mijn wisseldag.. Vandaag niet meer. Dat is wel gek.
Heb eindelijk even de tijd om kort up te daten. Want we zijn ontzettend druk.
Woensdag bevallen en zaterdag was ik alweer thuis. Na 4 weken ziekenhuis was dat gek. Zwaar, want ons mooie meisje mag nog niet mee. Heb zondag op maandag voor het eerst pas echt geslapen. En vannacht weer amper.. Mijn lijf draait op adrenaline volgens mij.
We hebben nu wel wat uurtjes moeder zorg. Morgen komt ze de laatste 3 uur. Hele lieve meid. Ze zorgt ervoor dat het huis netjes is en het eten klaar staat. En dan is heel stom, precies wat voor ons nu zo fijn is. En daar ging zij volledig in mee. Heel fijn. Nu kam L. tenminste even op pad voor een boodschap en ik een beetje rusten.
Maar het allerbelangrijkste, hoe gaat het met E.
E. is zaterdag vanuit de couveuse naar een warmtebedje gegaan. De temperatuur wordt nu langzaam afgebouwd. Ze begonnen met 38 graden en ze houdt zich nu goed op temperatuur bij 36,5 graad.
Ze drinkt nog niet alle voedingen uit de fles, maar wel steeds meer. De rest krijgt ze via de sonde. En ondertussen zit ze al op 8 voedingen van 35 ml. Al zal dat opgehoogd worden vandaag denk ik.
We zijn woensdag begonnen met een geboortegewicht van 1830 gram. Ze is afgevallen tot 1792 gram en nu weegt ze 1800 gram.
Het is echt groeien en bloeien volgens de verpleegkundigen. Want voor de rest doet ze het goed.
Donderdag een gesprek met de kinderarts, ben erg benieuwd wat die over ons meisje te vertellen heeft.
Neem nog geen afscheid hier, want zo voelt het nog niet. Dus zal binnenkort nog eens updaten
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.