SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja zeker, wij staan jullie ook graag bij met geruststellende woordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:49 schreef SaskiaR het volgende:
Voor ons hulpeloze nieuwe mama's is het dan wel weer fijn om van jullie pro's te leren
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha of hij dacht HAAL DIE BOUWLAMP VAN MIJN GEZICHT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dat is er ook zo stom aan. Het ligt maar net aan de gene die het paspoort controleert.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Huh? Maar dat is dan toch pas op het vliegveld ?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een lieffie! Lekker he, die wikkeldeken van MvM
![]()
Ja, daar hoorde ik ook wat van... ik ga een uur eerder naar huis heb ik besloten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijwe leefden op andere schaal zeg maar
Oh en hoor ik daar van een rolliesjaak?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
Ja, maar jouw baby was on arrival ook bijna 2 kilo zwaarder, en een stuk langerquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder is
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |