abonnement Unibet Coolblue
pi_156227847
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef AntiChrist7 het volgende:
Aangezien hier toch een pagina aan hardware is gewijd, iemand een goeie prijs/kwaliteit monitor die hij kan aanraden? Ik besefte dat de mijne iets van een tien jaar oud moet zijn. Moet geen gigantische van 27 inch zijn, plaats is beperkt
Budget?

Eisen? 22" of 24"? 1080p, 1440p of 1920x1200? 144hz of gewoon 60? IPS of TN?
pi_156227865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Tweakers kan me gestolen worden. ben daar weggegaan toen ze me zeiden dat mensen proberen te vinden die dezelfde games spelen absoluut niet mag.
Waarom mag dat nou weer niet? 8)7
pi_156228077
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef Super-B het volgende:

[..]

Waarom mag dat nou weer niet? 8)7
Hij praat onzin, op tweakers kan veel alleen je moet niet verwachten dat je hetzelfde kan communiceren als op fok.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156228088
Ik wacht met smart op een mega-korting op Arma 3. :Y)
pi_156228777
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?

Bij mij staat Razor Cortex altijd aan tijdens het gamen (boost-mode, ik weet alleen niet of het daadwerkelijk mijn FPS-rate verbeterd :P), waarbij ik ook in de instellingen heb aangevinkt om het aantal FPS te tonen, linksboven het scherm.
pi_156229365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Super-B het volgende:
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?

Bij mij staat Razor Cortex altijd aan tijdens het gamen (boost-mode, ik weet alleen niet of het daadwerkelijk mijn FPS-rate verbeterd :P), waarbij ik ook in de instellingen heb aangevinkt om het aantal FPS te tonen, linksboven het scherm.
ik zou niet weten waarom ik dat, als ik geen problemen heb, zou willen bijhouden :P
pi_156229427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Super-B het volgende:
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?

Bij mij staat Razor Cortex altijd aan tijdens het gamen (boost-mode, ik weet alleen niet of het daadwerkelijk mijn FPS-rate verbeterd :P), waarbij ik ook in de instellingen heb aangevinkt om het aantal FPS te tonen, linksboven het scherm.
zulk soort gameboosters zijn vette onzin
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156230126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij praat onzin, op tweakers kan veel alleen je moet niet verwachten dat je hetzelfde kan communiceren als op fok.
Kwou dat het onzin was...Wil best geloven dat op tweakers veel kan, maar niet hetgene waarvoor een gameforum oa gemaakt is, namelijk medegamers vinden. Lees even mee:

Ik heb/had een Tom Clancy steamgroepje opgericht om mensen te vinden voor SC, Ghost Recon en Rainbow Six. Aangezien tweakers zo groot is, ook op het forum een topic erover opgericht. Werd gesloten binnen het halfuur, omdat reclame maken voor clans niet mag. Het was al niet eens een clan, maar goed, dat kan ik nog begrijpen. Dus ik vroeg wat ik dan wel mocht doen om mensen te vinden. Hun antwoord: "Post maar in het relevante game-topic". Buiten het feit dat het om 4 verschillende games ging, is het pure wishfull thinking dat mensen 40pagina's van oude topics (aangezien ééntje voor R6 Vegas 2 was) gaan doorbladeren in de hoop iemand te vinden. Hen dat ook gezegd, maar natuurlijk genegeerd door de moderators. Buiten eentje dan die zei "doe zoals ik en heb je eigen site voor je professionele gameclan". Dat was dus de slungel die absoluut niets gelezen had.

Mijn suggestie was dan: waarom doe je geen aparte sectie waar mensen mogen posten over casual groepjes? Daarop was het antwoord "dat het een wildgroei aan topics zou openen" en de moderators teveel werk zou geven. Wat me raar leek, aangezien dat teveel werk gewoon bestaat uit een nieuwe subsectie maken waar al die dergelijke topics in gedumpt kunnen worden. Terug straal genegeerd. Dan maar als laatste gevraagd: "vinden jullie het niet raar dat je gamers ontmoedigd elkaar te vinden?".

De antwoorden daarop:
-"dat zijn de regels, doei"
-"een forum is voor nieuws, niet voor dat" (ik dacht dat de frontpagina voor nieuws was, maarja)
-weeral radiostilte (dat is waar de moderators het zo druk mee hebben, vragen negeren)

Als een gameforum niet bedoeld is om mensen te vinden, tja, dan heb ik er niks meer te zoeken. nieuws lees ik wel op IGN

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:44 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Budget?

Eisen? 22" of 24"? 1080p, 1440p of 1920x1200? 144hz of gewoon 60? IPS of TN?
Budget zal iets van een 300-350, 400 max zijn, liefst 1920*1200, 24inch zal het maximum zijn
pi_156230499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:55 schreef AntiChrist7 het volgende:
Budget zal iets van een 300-350, 400 max zijn, liefst 1920*1200, 24inch zal het maximum zijn
zowiezo gaan voor IPS dan, en voor die prijs kan je makkelijk 2x24" kopen denk ik :D
pi_156231317
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Super-B het volgende:
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?

Bij mij staat Razor Cortex altijd aan tijdens het gamen (boost-mode, ik weet alleen niet of het daadwerkelijk mijn FPS-rate verbeterd :P), waarbij ik ook in de instellingen heb aangevinkt om het aantal FPS te tonen, linksboven het scherm.
Ik heb een onscreen display van Afterburner die ik met een shortcut aan en uit kan zetten. Als m'n pc veel gaat blazen kijk ik ff wat er zoveel verbruikt.

Onscreen display laat temperatuur en gebruik van CPU en GPU zien :s)
pi_156231936
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb een onscreen display van Afterburner die ik met een shortcut aan en uit kan zetten. Als m'n pc veel gaat blazen kijk ik ff wat er zoveel verbruikt.

Onscreen display laat temperatuur en gebruik van CPU en GPU zien :s)
Dan komt het goed uit ik de GTX 750 Ti versie van MSI heb besteld. :D

Ik heb niet alleen lovende woorden gelezen over de MSI versie van de videokaart zelf, maar ook over Afterburner. Ik ga er van uit dat die vanzelf wel tevoorschijn komt bij driver-installatie. :)
pi_156232585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:55 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Budget zal iets van een 300-350, 400 max zijn, liefst 1920*1200, 24inch zal het maximum zijn
http://tweakers.net/price(...)arp-u2415-zwart.html

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Super-B het volgende:

[..]

Dan komt het goed uit ik de GTX 750 Ti versie van MSI heb besteld. :D

Ik heb niet alleen lovende woorden gelezen over de MSI versie van de videokaart zelf, maar ook over Afterburner. Ik ga er van uit dat die vanzelf wel tevoorschijn komt bij driver-installatie. :)
Afterburner werkt ook prima met andere merken ;)
pi_156232964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Super-B het volgende:

[..]

Dan komt het goed uit ik de GTX 750 Ti versie van MSI heb besteld. :D

Ik heb niet alleen lovende woorden gelezen over de MSI versie van de videokaart zelf, maar ook over Afterburner. Ik ga er van uit dat die vanzelf wel tevoorschijn komt bij driver-installatie. :)
Het maakt helemaal niet uit wat voor merk videokaart je hebt. De software leest gewoon de data uit.
  zondag 20 september 2015 @ 00:46:13 #264
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_156233961
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Super-B het volgende:
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?

Bij mij staat Razor Cortex altijd aan tijdens het gamen (boost-mode, ik weet alleen niet of het daadwerkelijk mijn FPS-rate verbeterd :P), waarbij ik ook in de instellingen heb aangevinkt om het aantal FPS te tonen, linksboven het scherm.
Nee, omdat de meeste games toch wel op 60fps draai. Tenzij ik stutteringen ondervind dan staat de fps meter wel even aan om instellingen te tunen. maar boost-modes is totale onzin.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 20 september 2015 @ 00:47:36 #265
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_156233975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij praat onzin, op tweakers kan veel alleen je moet niet verwachten dat je hetzelfde kan communiceren als op fok.
fok is dan ook tenslotte een afvoerputje.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 20 september 2015 @ 01:13:05 #266
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_156234273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:55 schreef AntiChrist7 het volgende:
Kwou dat het onzin was...Wil best geloven dat op tweakers veel kan, maar niet hetgene waarvoor een gameforum oa gemaakt is, namelijk medegamers vinden. Lees even mee:

Ik heb/had een Tom Clancy steamgroepje opgericht om mensen te vinden voor SC, Ghost Recon en Rainbow Six. Aangezien tweakers zo groot is, ook op het forum een topic erover opgericht. Werd gesloten binnen het halfuur, omdat reclame maken voor clans niet mag. Het was al niet eens een clan, maar goed, dat kan ik nog begrijpen. Dus ik vroeg wat ik dan wel mocht doen om mensen te vinden. Hun antwoord: "Post maar in het relevante game-topic". Buiten het feit dat het om 4 verschillende games ging, is het pure wishfull thinking dat mensen 40pagina's van oude topics (aangezien ééntje voor R6 Vegas 2 was) gaan doorbladeren in de hoop iemand te vinden. Hen dat ook gezegd, maar natuurlijk genegeerd door de moderators. Buiten eentje dan die zei "doe zoals ik en heb je eigen site voor je professionele gameclan". Dat was dus de slungel die absoluut niets gelezen had.

Mijn suggestie was dan: waarom doe je geen aparte sectie waar mensen mogen posten over casual groepjes? Daarop was het antwoord "dat het een wildgroei aan topics zou openen" en de moderators teveel werk zou geven. Wat me raar leek, aangezien dat teveel werk gewoon bestaat uit een nieuwe subsectie maken waar al die dergelijke topics in gedumpt kunnen worden. Terug straal genegeerd. Dan maar als laatste gevraagd: "vinden jullie het niet raar dat je gamers ontmoedigd elkaar te vinden?".

De antwoorden daarop:
-"dat zijn de regels, doei"
-"een forum is voor nieuws, niet voor dat" (ik dacht dat de frontpagina voor nieuws was, maarja)

Het forum dus, tja daar kom ik haast ook nooit. Maar de pricewatch van tweakers icm de review sectie is wel netjes hoor.

Imho is tweakers pricewatch beter dan die van Hardware.info makkelijker selecteren enzo.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_156235153
Total War Bundle...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 20 september 2015 @ 08:26:38 #268
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156235663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Super-B het volgende:
Houden jullie de temperaturen van het CPU/GPU en het aantal FPS in de gaten tijdens het gamen?
Alleen als mijn games niet lekker aanvoelen om te finetunen. Op dit moment nergens last van, dus nee. In het verleden, toen ik nog een oud hok had en CoD4 semi-competetief speelde wel de lagometer en de fps'en in beeld om de boel in de gaten te houden, maar daar had ik ook de config helemaal uitgeplozen en getuned om de laatse frames eruit te persen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 20 september 2015 @ 10:19:28 #269
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156236582
Frustraties over het tweakersforum, herkenbaar. Die zullen altijd autistisch op regels en afspraken hameren en jij dient je in te lezen, ook als je er eigenlijk al langer af en toe op bezoek bent. :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 10:52:50 #270
8781 crew  Frutsel
pi_156237110
Pixel Puzzles: 2 Anime

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First one to take...
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 10:55:16 #271
8781 crew  Frutsel
pi_156237158
#durftevragen

Waarom zijn van sommige spellen "uncut steam versions" en "steam versions? "

Uncut is toch dat er bijv niet geknipt is in scenes vanwege sex/bruut geweld?
Waarom zijn die versies goedkoper? Omdat ze 'slechter' verkopen in winkels zoals steam?
  zondag 20 september 2015 @ 11:00:51 #272
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_156237247
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:55 schreef Frutsel het volgende:
#durftevragen

Waarom zijn van sommige spellen "uncut steam versions" en "steam versions? "

Uncut is toch dat er bijv niet geknipt is in scenes vanwege sex/bruut geweld?
Waarom zijn die versies goedkoper? Omdat ze 'slechter' verkopen in winkels zoals steam?
"steam version" is de gecensoreerde versie van een game, zie bijvoorbeeld Duitsland, Australie waar het bloed groen is en de mensen robots zo was het vroeger dan.

Uncut is gewoon de niet-gecensorde versie van het spel met al het bloed en tieten wat er in zit.
Zal ermee te maken hebben omdat de censorde versies alleen in Duitsland, Japan, Australie uit worden gebracht en de uncut over de hele wereld.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 11:02:14 #273
8781 crew  Frutsel
pi_156237273
Pixel Puzzles 2: Birds

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog één
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 11:02:43 #274
8781 crew  Frutsel
pi_156237279
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:00 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

"steam version" is de gecensoreerde versie van een game, zie bijvoorbeeld Duitsland, Australie waar het bloed groen is en de mensen robots zo was het vroeger dan.

Uncut is gewoon de niet-gecensorde versie van het spel met al het bloed en tieten wat er in zit.
Zal ermee te maken hebben omdat de censorde versies alleen in Duitsland, Japan, Australie uit worden gebracht en de uncut over de hele wereld.
Ok, dus eigenlijk altijd de Uncut halen *O* :P
pi_156237316
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef Frutsel het volgende:
Pixel Puzzles 2: Birds

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog één
thnx _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')