quote:Verdammt ich lieb dich-zanger in levensgevaar
De Duitse zanger Matthias Reim, die in Nederland een nummer 1-hit had met Verdammt, ich lieb dich, is met een ernstige aandoening opgenomen in het ziekenhuis.
Reim is vlak voor het weekeinde ingestort, schrijft Bild vandaag. Hij ging met spoed naar het ziekenhuis waar bleek dat zijn hartspier is ontstoken. Van de artsen mag hij geen enkele inspanning meer verrichten, want dat betekent direct levensgevaar. Hem is nu strikte bedrust voorgeschreven.
De zanger, die zich had verheugd het 25-jarig jubileum van zijn grote hit aankomend weekeinde te vieren, heeft al zijn optredens tot en met november afgezegd. Reim onderging in juli een dubbele herniaoperatie. De zware roker klom snel daarna weer het podium op. Hij dacht dat zijn aanhoudende vermoeidheid en pijn over zijn hele lichaam hoorde bij de nasleep van de ingreep.
Volgens zijn manager doet hij er nu alles aan om goed te herstellen. "Dat is het allerbelangrijkste."
Bron: Telegraaf
enige hit in Nederland... Dat maakt natuurlijk niet dat je in eigen land niet succesvol zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:05 schreef Cynix ® het volgende:
Sneu.
Maar niet veel minder sneu als je een 25-jarig jubileum van je enige hitje wilt vieren.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
enige hit in Nederland... Dat maakt natuurlijk niet dat je in eigen land niet succesvol zou kunnen zijn.
ja, nee, okquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar.
Maar als ik dan zie dat die andere hitjes vooral variaties daarop lijken, zoals "Verdammt Ich lieb dich nog immer" of "Verdammt Ich lieb dich immer mehr" etc, doet dat mij alleen maar vermoeden dat zijn carrière zich niet echt in de breedte heeft ontwikkeld.
Maar wat voor hit!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:05 schreef Cynix ® het volgende:
Sneu.
Maar niet veel minder sneu als je een 25-jarig jubileum van je enige hitje wilt vieren.
Hahaha, allemaal variaties op hetzelfde thema om het eerste succes te evenaren. Creatief!quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
Maar als ik dan zie dat die andere hitjes vooral variaties daarop lijken, zoals "Verdammt Ich lieb dich nog immer" of "Verdammt Ich lieb dich immer mehr" etc, doet dat mij alleen maar vermoeden dat zijn carrière zich niet echt in de breedte heeft ontwikkeld.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |