abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 september 2015 @ 11:50:10 #1
862 Arcee
Look closer
pi_155729854
quote:
Verdammt ich lieb dich-zanger in levensgevaar

De Duitse zanger Matthias Reim, die in Nederland een nummer 1-hit had met Verdammt, ich lieb dich, is met een ernstige aandoening opgenomen in het ziekenhuis.

Reim is vlak voor het weekeinde ingestort, schrijft Bild vandaag. Hij ging met spoed naar het ziekenhuis waar bleek dat zijn hartspier is ontstoken. Van de artsen mag hij geen enkele inspanning meer verrichten, want dat betekent direct levensgevaar. Hem is nu strikte bedrust voorgeschreven.

De zanger, die zich had verheugd het 25-jarig jubileum van zijn grote hit aankomend weekeinde te vieren, heeft al zijn optredens tot en met november afgezegd. Reim onderging in juli een dubbele herniaoperatie. De zware roker klom snel daarna weer het podium op. Hij dacht dat zijn aanhoudende vermoeidheid en pijn over zijn hele lichaam hoorde bij de nasleep van de ingreep.

Volgens zijn manager doet hij er nu alles aan om goed te herstellen. "Dat is het allerbelangrijkste."

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155730267
Sterkte vriend
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:39:26 #3
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_155730898
Ich lieb dich nicht.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 16:05:02 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155734942
Sneu.
Maar niet veel minder sneu als je een 25-jarig jubileum van je enige hitje wilt vieren. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2015 @ 09:46:59 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155809636
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:05 schreef Cynix ® het volgende:
Sneu.
Maar niet veel minder sneu als je een 25-jarig jubileum van je enige hitje wilt vieren. :o
enige hit in Nederland... Dat maakt natuurlijk niet dat je in eigen land niet succesvol zou kunnen zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 11:03:27 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155811099
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

enige hit in Nederland... Dat maakt natuurlijk niet dat je in eigen land niet succesvol zou kunnen zijn.
Nee, dat is ook weer waar. :)

Maar als ik dan zie dat die andere hitjes vooral variaties daarop lijken, zoals "Verdammt Ich lieb dich nog immer" of "Verdammt Ich lieb dich immer mehr" etc, doet dat mij alleen maar vermoeden dat zijn carrière zich niet echt in de breedte heeft ontwikkeld. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2015 @ 12:06:14 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155812584
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar als ik dan zie dat die andere hitjes vooral variaties daarop lijken, zoals "Verdammt Ich lieb dich nog immer" of "Verdammt Ich lieb dich immer mehr" etc, doet dat mij alleen maar vermoeden dat zijn carrière zich niet echt in de breedte heeft ontwikkeld. :o
ja, nee, ok :P

Maar 'Ich hab getraumt von dir' is stiekem wel heel leuk :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155813041
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:05 schreef Cynix ® het volgende:
Sneu.
Maar wat voor hit!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:13:09 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155816680
quote:

Hahaha, allemaal variaties op hetzelfde thema om het eerste succes te evenaren. Creatief!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155835144
quote:

[..]

Serieus? :o
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 09:57:29 #11
257132 crew  Awsom
pi_155835261
Die man heeft anders aardig wat gemaakt. :P

http://austriancharts.at/(...)ias+Reim&order=title
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')