In Rambo III en Robocop zitten ook allemaal verborgen boodschappen die dit allemaal al zagen aankomen. En Wes Craven is overleden, als je dat bij elkaar optelt dan kan het geen toeval zijn. Dit is gewoon wederom propaganda om een duizende geallieerde soldaten te laten sneuvelen in een nutteloze kutoorlog.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een zionistisch complot met video's die door Hollywood zijn gemaakt
#bnw
De IS?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
ze kunnen niet eens het aantal gewerkte dagen in een keer gewoon goed doen.
Die met dat jochie die een headshot gaf vond ik de laatste indrukwekkende video.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de IS filmpjes de laatste tijd een beetje matig zijn, ze willen toch juist angst creëren? De video's zijn tegenwoordig allemaal veels te netjes.
Baghdadi vindt dat niet meer zo tof.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de IS filmpjes de laatste tijd een beetje matig zijn, ze willen toch juist angst creëren? De video's zijn tegenwoordig allemaal veels te netjes.
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:45 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Baghdadi vindt dat niet meer zo tof.
Je gaat niet weer met jezelf in discussie hoor ...quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoor
quote:Mr. Baghdadi banned the dissemination of the group’s infamous execution videos in a report issued to ISIS media offices in Syria and Iraq, according to local news sources.
Oke.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat niet weer met jezelf in discussie hoor ...
Was te verwachten toch, de gemiddelde PVV-stemmer is al niet te intelligent.quote:
Opgelost. En ik stem geen PVV.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was te verwachten toch, de gemiddelde PVV-stemmer is al niet te intelligent.
serieus?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Gahahahahahaha ontslagen gahahahahahhahahaahahahahah
Nou vind ik Kampen ook best een mooie stad, beetje zonde om daar alleen maar asielzoekers in te dumpen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Gahahahahahaha ontslagen gahahahahahhahahaahahahahah
Jammer weer dat Yasmin naar een externe moet linkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.
20-jarige ontslagen om gaskamertweet
Yasmin krijgt ook pushberichten van het AD.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer weer dat Yasmin naar een externe moet linken
LTKDV heeft haar nog niet helemaal onder de duim.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer weer dat Yasmin naar een externe moet linken
Dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren, het is wel duidelijk wie de broek aan heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV heeft haar nog niet helemaal onder de duim.
Toch wel benieuwd wat die 4% was.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
NWS / Onhandige oplossing hitte in Auschwitz
Hier moest ik gewoon om lachen.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)twitterbericht.dhtml
Ergens denk ik 20 jaar, idioot, ontslagen gaat te ver, anderzijds, meh, boeien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.
20-jarige ontslagen om gaskamertweet
Daarom gewoon je grote bek houden op social media.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
[..]
Ergens denk ik 20 jaar, idioot, ontslagen gaat te ver, anderzijds, meh, boeien.
Hoeft ook helemaal niet. Dat onderdrukken vind ik niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV heeft haar nog niet helemaal onder de duim.
Goeie les, doet hij nooit meer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
[..]
Ergens denk ik 20 jaar, idioot, ontslagen gaat te ver, anderzijds, meh, boeien.
Haha nee.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet. Dat onderdrukken vind ik niet zo boeiend eigenlijk.
Of gewoon helemaal in dit gevalquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom gewoon je grote bek houden op social media.
vooral als je met foto en je naam voluit er op zit jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom gewoon je grote bek houden op social media.
of hij verhard juist nog meer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie les, doet hij nooit meer.
Ja dat sowieso, maar als je dan al de flinke held op facebook op twitter uit gaat hangen verdien je het ook.quote:
Ik ga liever gewoon voor gelijkwaardigquote:
Volgens mij is hij zo'n spanking mannetje en ik zie Yasmin ook wel als zo'n femdom ding. Dus hij zal wel rode billetjes hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV wordt liever zelf in de startkabels gehangen.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga liever gewoon voor gelijkwaardig
Wat is een fendom ding?quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zo'n spanking mannetje en ik zie Yasmin ook wel als zo'n femdom ding. Dus hij zal wel rode billetjes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2015 01:13:39 ]
Nee, ik houd er niet van om geslagen te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zo'n spanking mannetje en ik zie Yasmin ook wel als zo'n femdom ding. Dus hij zal wel rode billetjes hebben.
Straks gaat ie op zaterdagmiddag heel agressief hoofddoekjes van vrouwen trekken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:06 schreef Triggershit het volgende:
[..]
of hij verhard juist nog meer.
Mietje.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik houd er niet van om geslagen te worden.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:09 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is hier het nut van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh er zit een strap on?quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vraag het aan de keeper van Den Haag.
Ja, ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet met dat gifje, volgens mij zie ik iets wat niet zou moeten.
deedie toch al?quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks gaat ie op zaterdagmiddag heel agressief hoofddoekjes van vrouwen trekken.
Dat lijkt me ook niet de bedoeling hier.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja is niet echt heel duidelijk ofzo he
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
En ik was net een heel diepzinnig plaatje aan het maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yasmin gaat voor de POV close up.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet de bedoeling hier.
[ afbeelding ]
Wie niet,quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin gaat voor de POV close up.
Solex.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
Welk lettertype is dat eigenlijk in de onderste tekst?
Al zo'n 10+ jaar Firefox eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:36 schreef Triggershit het volgende:
welke browsers gebruiken jullie eigenlijk bij voorkeur en met name?
FF.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:36 schreef Triggershit het volgende:
welke browsers gebruiken jullie eigenlijk bij voorkeur en met name?
Dit is mijn normale account.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zo'n 10+ jaar Firefox eigenlijk.
(en post eens onder je normale account dwaas)
Gewoon FF en geen flauwekulletjes.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:38 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Dit is mijn normale account.
Valt er iets voor / tegen te zeggen over chrome tav ff?
behalve google = BB dan.
Moet je gewoon downloaden natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zit helemaal niet in Photoshop 1.
Oke.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon FF en geen flauwekulletjes.
Kan makkelijk, en dat je hem dan instelt dat niemand anoniem kan kijken, dan komt er nooit iemandquote:
Doe optie heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon downloaden natuurlijk
[ afbeelding ]
Is een add-on: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/context-font/?src=apiquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe optie heb ik dus niet.
Anders had ik dat wel geweten.
Ik geniet anders dagelijks van je kinky shoots.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan makkelijk, en dat je hem dan instelt dat niemand anoniem kan kijken, dan komt er nooit iemand. Heb ik zelf ook
homoquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:44 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Ik geniet anders dagelijks van je kinky shoots.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een add-on: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/context-font/?src=api
Werkt weer niet goed.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een add-on: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/context-font/?src=api
Wat een onzin, er komen bij mij minstens 10 vrouwen per dag.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan makkelijk, en dat je hem dan instelt dat niemand anoniem kan kijken, dan komt er nooit iemand. Heb ik zelf ook
Werkt prima, alleen dat downloaden werkt alleen op slecht beveiligde sites.quote:
En daarna nooit meerquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een onzin, er komen bij mij minstens 10 vrouwen per dag.
zesjescultuur hier?quote:
Dus als KLBer moet ik dit wel aankunnenquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het meer zou zijn kunnen we wel stoppen hier.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik wil kutcake.
Alleen op dinsdag.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus als KLBer moet ik dit wel aankunnen
En scheelt het nog wat als ik op woensdag Henk heet?quote:
Dat kan niet, die naam is al bezet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
En scheelt het nog wat als ik op woensdag Henk heet?
Henk durft hier weer niet te posten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan niet, die naam is al bezet.
Dan moet ik de WoensdagHenk maar op KLB voortzettenquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je keyboard spelen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
En scheelt het nog wat als ik op woensdag Henk heet?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Braddie overquote:
Timboektoe mag ookquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moeten alle negers terug naar Istanboel?
Jullie definitie van Henk zit hier anders, dan op KLB merk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het hoeft niet ingewikkeld of zo. Gewoon zoiets
[ afbeelding ]
Dat is goed genoeg voor op een woensdag.
Henk = Elfletterigquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jullie definitie van Henk zit hier anders, dan op KLB merk ik.
Ik vermeid jullie voortaan op woensdagen
ik had al het idee dat hij het wasquote:
Hier is dat gewoon echt Henk hoor, zeker op woensdag. Op donderdag gaat hij helemaal los, dan verlaat hij ons en gaat hij jammen als een Pet Shop Boy.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jullie definitie van Henk zit hier anders, dan op KLB merk ik.
Ik vermeid jullie voortaan op woensdagen
Op woensdag lak ik m'n nageltjes en trek een roze tutu aan met hoerige laarzen en noem ik mezelf Henk, niet dat ik wat muzikaals doe behalve pirouetjes draaien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier is dat gewoon echt Henk hoor, zeker op woensdag. Op donderdag gaat hij helemaal los, dan verlaat hij ons en gaat hij jammen als een Pet Shop Boy.
Hij zit ook nog in een djembé-band, maar dat gaat ie niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier is dat gewoon echt Henk hoor, zeker op woensdag. Op donderdag gaat hij helemaal los, dan verlaat hij ons en gaat hij jammen als een Pet Shop Boy.
Ook dan ben je van harte welkom! LTVDK vind dat wel leuk, Fokker89 doet alles dus die is er ook wel blij mee en ik denk dat het ook wel een manier is om Corrie terug te lokken. Dus ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op woensdag lak ik m'n nageltjes en trek een roze tutu aan met hoerige laarzen en noem ik mezelf Henk, niet dat ik wat muzikaals doe behalve pirouetjes draaien.
Wellicht weer op donderdag, want er is gewoon geen ruimte voor 2 Henken, of we moeten een Henk & Henk act opvoeren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook dan ben je van harte welkom! LTVDK vind dat wel leuk, Fokker89 doet alles dus die is er ook wel blij mee en ik denk dat het ook wel een manier is om Corrie terug te lokken. Dus ik zeg, doen!
Een soort van Henk Westbroek en Henk Temming, ik vind het een goed verhaal!quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wellicht weer op donderdag, want er is gewoon geen ruimte voor 2 Henken, of we moeten een Henk & Henk act opvoeren.
Ik zie een nieuw sinterklaasliedje wel zitten, nu die verzuurde pietendiscussie losbarstquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een soort van Henk Westbroek en Henk Temming, ik vind het een goed verhaal!
Morgan Freeman vind ik ook wel een plus.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar Luc Besson en Scarlett Johansson .. moet haast wel goed zijn.
Precies!quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw sinterklaasliedje wel zitten, nu die verzuurde pietendiscussie losbarst
Gezien. Ja, wel leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar Luc Besson en Scarlett Johansson .. moet haast wel goed zijn.
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Morgan Freeman vind ik ook wel een plus.
Ben vrij en nachtbrakerquote:
jaloers?quote:
In deze SC niet, maar ik buurt hier even zo nu en dan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:23 schreef anonymoussie het volgende:
Heb jij ook een bijnaam hier Remqo?
Ik had het een beetje benauwd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
jaloers?
Wat doe jij zo vroeg nog op?
Oke.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
In deze SC niet, maar ik buurt hier even zo nu en dan.
In KLB ben ik een vaste gast.
In een eerdere discussie is er geen behoefte aan een woensdaagse Henk omdat elfie al een een standaard Henk isquote:
Ja. Henkletterig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
In een eerdere discussie is er geen behoefte aan een woensdaagse Henk omdat elfie al een een standaard Henk is
Ik ging voor Henquequote:
Maar alleen op woensdag.quote:
Hier gaat dat heel anders.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar alleen op woensdag.
Op KLB weten ze het, hier ben ik niet zo bekend
Bedankt, Henque.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:42 schreef Remqo het volgende:
Uitzonderingen als woensdagen op schrikkeldagen en 2e kerstdag vallen
NWS SC is echt even wennen tegenover KLB, maar Henque is slecht tot toepassing op Woensdag, met uitzonderingen die ik hiervoor gepost heb.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier gaat dat heel anders.
Straks ben je gewoon elke dag Henque.
Wacht even een dagje, graag.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wacht even een dagje, graag.
Ik heb m'n make-up nu niet klaar liggen
*blub*quote:
Haha ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik wat koop van een particulier en maak het over naar zijn paypal account dan is het veilig toch?
ahahahahahquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ogod. Weer zo'n kut newbiezeker een kloon
Nee. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Fylax ga je dit jaar minder FOK!en tijdens de les
Ja t was leuk tot jij langs kwam.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:35 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Davylax, kunnen jullie ergens anders ruzie maken. Het was juist een leuke dag.
Gewoon goed, ik ben blijquote:
Eerlijk is eerlijk, deze gast rouwt wel heel nepquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:45 schreef LTVDK het volgende:
http://www.ninefornews.nl(...)rginia-was-een-hoax/
AluhoedjesLuminadi
Crisisactors
Dat is gewoon een crisisactor natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, deze gast rouwt wel heel nep
Of hij zal op Ashley Madison's list met een mailadres waar alleen zijn vriendin van wist?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een crisisactor natuurlijk
En dat hij Vester heeft ingehuurd om zijn vriendin het zwijgen op te leggenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of hij zal op Ashley Madison's list met een mailadres waar alleen zijn vriendin van wist?
Sherlockquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat hij Vester heeft ingehuurd om zijn vriendin het zwijgen op te leggen
#conspiracyconfirmed
Ja nogalquote:
Ik ben weer van dat rare gedeelte van YT afquote:
Ja die is goed jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben weer van dat rare gedeelte van YT af
Dit vindt jij ook vast lekker
quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.facebook.com/van9tot5?fref=photo
Flumequote:
Ja duurde allemaal te lang voordat jullie antwoorde dus heb al gepakt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, wat een domme vraag.
You & Me is van Disclosurequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind denk ik You & Me van Flume het beste nummer van ze.
Dat bedoel ik :pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You & Me is van Disclosure, remix van Flume is wel vet ja
Dit is mijn favoriet denk ikquote:
Deze is ook nice ja.quote:
Ik had You & Me trouwens vorig jaar nog onder een video gebruiktquote:
Word er een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had You & Me trouwens vorig jaar nog onder een video gebruikt![]()
Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had You & Me trouwens vorig jaar nog onder een video gebruikt![]()
Is het zo duidelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:48 schreef Peunage het volgende:
Yasmina, wat doe je nou.
SEX / Marokkaanse warmbloedige seksprobleem
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:48 schreef Peunage het volgende:
Yasmina, wat doe je nou.
Ow. Ik zal haar wel een tip geven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:48 schreef Peunage het volgende:
Yasmina, wat doe je nou.
Ik kan nog wel wat vluchtelingenwerk-advertenties maken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:06 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een walgelijk topic eigenlijk.
Ja doe maar!quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat vluchtelingenwerk-advertenties maken.
Rustig maar lieverdquote:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat vluchtelingenwerk-advertenties maken.
Ja die zie ik niet zo vaak voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
en de Rockefellers
[ afbeelding ]
Dan doen we deze ook maar.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die zie ik niet zo vaak voorbij komen.
Wie zijn dit?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan doen we deze ook maar.
[ afbeelding ]
Oh dit zegt mij helemaal niks :pquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Skulls and Bones.
Familie Bush.
[ afbeelding ]
We hebben wel een hoop concurrentie ...quote:
Ja maar zij zijn allemaal nep.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben wel een hoop concurrentie ...
Dan print je het liggend uit of zorg je de de zwaarste kant als eerste wordt geprintquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
stel je bent een model aan het 3d printen. Hoe valt dat model tijdens het printen niet om. (omdat het zwaartepunt tijdens het printer kan verplaatsen)
Heb jij een 3d printer?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
stel je bent een model aan het 3d printen. Hoe valt dat model tijdens het printen niet om. (omdat het zwaartepunt tijdens het printer kan verplaatsen)
lijkt me nogsteeds tof om zo'n printer te hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan print je het liggend uit of zorg je de de zwaarste kant als eerste wordt geprint
Ach alles komt toch samen in de Bohemian Grove.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Haal nog even de Tempeliers, Vrijmetselaars en Illuminati erbij en deze SC kan naar BNW worden verplaatst.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds tof om zo'n printer te hebben.
Maar wss gebruik ik hem dan 1x per halfjaar ofzo
geen ideequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor hoeveel kan je die dingen tegenwoordig kopen?
Ongeveer net zo vaak als dat ik een normale printer gebruik dus.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds tof om zo'n printer te hebben.
Maar wss gebruik ik hem dan 1x per halfjaar ofzo
Voortaan je brieven gewoon 3d printenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer net zo vaak als dat ik een normale printer gebruik dus.
Een geprinte brief op de post doen is nog langer geleden denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voortaan je brieven gewoon 3d printen
gewoon met wordarts ofzo
Vergeet de de medici niet voor historisch besefquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Haal nog even de Tempeliers, Vrijmetselaars en Illuminati erbij en deze SC kan naar BNW worden verplaatst.
Ucciequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vergeet de de medici niet voor historisch besef
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Yas heeft een nieuwe sugardaddy gevonden
Nee getypte brieven gaan gewoon via de mail. Als het persoonlijk is schrijf ik het gewoonquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef d4v1d het volgende:
LTKDV vermijd gewoon elke vorm van sociaal contact met mensen. Op welke manier dan ook.
Behalve op FOK! dan, maar hij post dan ook onder een schuilnaam.
Nee, nog steeds dezelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |