In Rambo III en Robocop zitten ook allemaal verborgen boodschappen die dit allemaal al zagen aankomen. En Wes Craven is overleden, als je dat bij elkaar optelt dan kan het geen toeval zijn. Dit is gewoon wederom propaganda om een duizende geallieerde soldaten te laten sneuvelen in een nutteloze kutoorlog.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een zionistisch complot met video's die door Hollywood zijn gemaakt
#bnw
De IS?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
ze kunnen niet eens het aantal gewerkte dagen in een keer gewoon goed doen.
Die met dat jochie die een headshot gaf vond ik de laatste indrukwekkende video.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de IS filmpjes de laatste tijd een beetje matig zijn, ze willen toch juist angst creëren? De video's zijn tegenwoordig allemaal veels te netjes.
Baghdadi vindt dat niet meer zo tof.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de IS filmpjes de laatste tijd een beetje matig zijn, ze willen toch juist angst creëren? De video's zijn tegenwoordig allemaal veels te netjes.
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:45 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Baghdadi vindt dat niet meer zo tof.
Je gaat niet weer met jezelf in discussie hoor ...quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoor
quote:Mr. Baghdadi banned the dissemination of the group’s infamous execution videos in a report issued to ISIS media offices in Syria and Iraq, according to local news sources.
Oke.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat niet weer met jezelf in discussie hoor ...
Was te verwachten toch, de gemiddelde PVV-stemmer is al niet te intelligent.quote:
Opgelost. En ik stem geen PVV.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was te verwachten toch, de gemiddelde PVV-stemmer is al niet te intelligent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |