Maar een vliegende brigade (SEARCH AND RESCUE) heb je zeker nog niet, kunnen we voor zorgen met al die vliegende FOK!kers hier. 8)
quote:Als nieuweling op het fokeiland zoek ik nog steeds een bestemming! Als ervaren zwemmer die in goede conditie is voel ik me ook wel geroepen om lifeguard te worden
Op 05 november 2000 01:35 schreef Gia het volgende:
Hoi,Zoek jij leuk, afwisselend werk?
Ben je tussen de 18 en de 25 jaar?
Kun je uitstekend zwemmen en
ben je bovendien in het bezit van een geldig EHBO-diploma?
Meld je dan nu aan als STRANDWACHT(een vaarbrevet is een pré, maar niet noodzakelijk)
Als je nog geen vaste woonruimte hebt, dan kun je overnachten in de EHBO post.
Tot ziens op sunny FOK!eiland
Gia
Oke, stand van zaken
Gia schijnt mij benoemd te hebben tot commandant van de reddingsbrigade...maar het is me niet helemaal duidelijk of die reddingsbrigade nog bestaat cq of Gia er nog wel is!!
En is er al een reddingsboot? Is de reddingspost al afgebouwd?
Maar goed, er van uitgaande dat dat zo is:
the Flex: aangenomen, benoemd tot hoofd van de vliegende reddingsbrigade ![]()
Scarefreak: aangenomen, benoemd tot reddingsmatroos op de reddingsboot ![]()
FadeAway: aangenomen, benoemd tot kapitein van de reddingsboot ![]()
Chandler, als je hier alleen maar komt voor de mooie vrouwen, ga dan maar lekker op het strand liggen!
Maar mocht je nou ook nog kunnen zwemmen, je EHBO hebben en eventueel een vaarbewijs, hebben we het er weer over!! ![]()
Zwarte Engel, aan welke kwalificaties voldoe je precies? Ik bedoel, heb je je EHBO, je vaarbewijs en diverse zwemdiploma's? In ieder geval ben je van harte welkom bij de vliegende reddingsbrigade, meld je maar bij the Flex. ![]()
Tri-Men: aangenomen, benoemd tot matroos op de reddingsboot.
Nou, moet gaan lukken zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |