Onderstaande allemaal zou 392,50 euro zijn, maar als er iemand is die alles wil hebben, mag het weg voor 300 euro exclusief verzendkosten!NES pakket, net nog getest! Werkt allemaal prima. Alle 4 de light guns doen het ook nog. Ik heb zelfs met alle 4 de light guns wat eenden raak kunnen schieten (vraag me niet van welke afstand). Het enige wat ontbreekt is de AC adapter (ik heb deze dan ook even gepakt van het SNES pakket, zie ook onder).
Dit alles mag weg voor 70 euro.
Klik hier voor meer foto'sMeerdere NES manuals: 30 euro
Klik hier voor meer foto's!3 SNES convertors en 1 Super Game Boy: samen 22,50 euro
Klik hier voor meer foto's10 Mega Drive controllers en 1 Master System controller: 40 euro
![eb771512_l.jpeg]()
GBA met 25 games (games die links liggen zijn vermoedelijk bootleg): 60 euro
Klik hier voor meer foto'sGamecube met 28 spellen: 80 euro
Klik hier voor meer foto's4 kartonnen Nintendo-reclameborden (voor een idee van het formaat, heb ik er een LP naast gelegd: 40 euro
Klik hier voor meer foto's3 Super Nintendo consoles met 3 games, een superscope en een Game Boy adapter! Er zit voor 1 console alle kabels bij. Daarnaast zitten er 2 niet originele SNES controllers bij, werken wel gewoon goed! Van de 3 consoles werkt er 1 sowieso goed (de helemaal linkse met een barst aan de onderkant). De andere 2 consoles heb ik niet aan de praat gekregen, wellicht leuk voor de hobbyist.
Alleen bij de middelste SNES console zit er geen barst in de behuizing, de linkse en rechtse console hebben helaas dus een barst in de behuizing. Je kan dus sowieso 1 goede console maken.
Dit alles mag weg voor 50 euro exclusief eventuele verzendkosten.
![239828ff_l.jpeg]()
![4b59565b_l.jpeg]()
Verzenden binnen Nederland: 7 euro.
Verzenden binnen Belgie (via Kiala): 7 euro.