abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155733691
Vragenuurtje is voorbij in ieder geval geloof ik
pi_155733701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:02 schreef bamibij het volgende:
Vragenuurtje is voorbij in ieder geval geloof ik
Een beëdiging is dit geweest, denk ik...
I´m back.
pi_155733710
Nieuwe griffier beëdigd ja

njh ik moet weg, lees het nog wel als ie nog wat te melden had
pi_155733761
Regeling van werkzaamheden is juist heel interessant. Denk dat wilders daar ook gaat spreken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_155733780
Ten eerste haat ik geen Marokkanen als groep. Maar het is naïef om een Marokkanenprobleem weg te wuiven. Een probleem wat zich opeenvolgende generaties doorzet en juist verhard. Wilders benoemd dat probleem en dat valt onder de vrijheid van meningsuiting.

Ik geef toe dat het slimmer was geweest dat Wilders bij zijn Minder-uitspraak zich specifieker had uitgelaten op het type Marokkaan, namelijk de overlast gevende. Maar in andere interviews heeft Wilders dit vaak genoeg gedaan. Daar hoor je zijn tegenstanders natuurlijk niet over.

Maar het probleem bestaat. En vergelijkbare problemen die je hier in Nederland ziet zie je ook bij onze buurlanden, zoals in Brussel, Antwerpen en Parijs. Hier ligt een cultureel verschil aan ten grondslag. Anders zou je niet telkens dezelfde wederkerende patronen kunnen waarnemen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Specularium op 02-09-2015 00:49:17 ]
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:09:43 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155733819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ten eerste haat ik geen Marokkanen als groep. Maar het is naïef om een Marokkanenprobleem weg te wuiven. Een probleem wat zich opeenvolgende generaties doorzet en juist verhard. Wilders benoemd dat probleem en dat valt onder de vrijheid van meningsuiting.

Ik geef toe dat het slimmer was geweest dat Wilders bij zijn Minder-uitspraak zich specifieker had uitgelaten op het type Marokkaan, namelijk de overlast gevende. Maar in andere interviews heeft Wilders dit vaak genoeg gedaan. Daar hoor je zijn tegenstanders natuurlijk niet over.

Maar het probleem bestaat. En vergelijkbare problemen die je hier in Nederland ziet zie je ook bij onze buurlanden, zoals in Brussel, Antwerpen en Parijs. Hier ligt een cultureel verschil aan ten grondslag. Anders zou je niet telkens dezelfde wederkerende patronen kunnen waarnemen.
Allemaal leuk en aardig, maar bij 'mijn cultuur' hoort nog altijd het beoordelen van een individu op diens karakter, en niet diens etniciteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155733824
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:54 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Hij zit er wel. Heb hem wel gezien net
Hij zit er wel ja :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155733934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar bij 'mijn cultuur' hoort nog altijd het beoordelen van een individu op diens karakter, en niet diens etniciteit.
Dan verschillen we van mening. Zeker wanneer een bestaande problematiek gezocht kan worden binnen een etnische achtergrond. Ik ben faliekant tegen iedereen over één kam te gaan scheren, maar problemen door culturele verschillen moet je kunnen blijven benoemen. Ook al is dat niet altijd het leuke verhaal.
pi_155734492
Donders, komt hij ook weer. Bah. Ik ben alweer woest. Wat een waanzin.
Doei
pi_155734966
Wilders spreekt nu!
Doei
pi_155734967
Aan het woord nu :)
pi_155734970
Daar isie hoor. En het gaat direct over het onderwerp van dit topic.

http://www.npo.nl/live/npo-politiek
pi_155735000
Kort maar krachtig :')
Doei
pi_155735010
Goed niks nieuws dus. Zoals verwacht. Want hij mag er niks over zeggen :)
pi_155735035
Wel benieuwd hoe ze het willen aanpakken.
Lijkt met niet dat het kabinet de vertrouwelijkheid er af haalt. Wat houdt zo'n VAO in waar dhr Wilders het over had?
Doei
pi_155735040
Nou, dus wanneer horen we nu wat ze gaan doen?
I´m back.
pi_155735297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, dus wanneer horen we nu wat ze gaan doen?
Geen idee. Het is wel een lastige denk ik.

Anyway, ik ben vooral benieuwd naar het waarom Wilders zo geschokt was. Wat daar behandeld wordt gaat doorgaans over staatsbelang en meer van zulks.

:)
pi_155736066
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind dat Wilders op weinig punten heeft gedraaid. Ik heb nergens opgeschreven dat Wilders nooit tegen heeft gestemd jegens de euro, de EU als het Griekse lidmaatschap.

Echter, Wilders was wel de eerste politicus die het volk waarschuwde toen het met de EU de verkeerde kant op ging. Waarschuwde dat miljarden euro's aan Griekse steunprogramma's het probleem niet zou oplossen. Dat grotere lidstaten als Duitsland en Frankrijk meer macht gingen opeisen waardoor de Nederlandse soevereiniteit afbrokkelt. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat die waarschuwingen op los zand is gebaseerd.

Rutte heeft zijn verkiezingsbelofte gebroken waarmee hij zijn tweede verkiezingen won. Wilders stapte uit het Catshuisoverleg omdat hij zich niet kon verenigen met de houding van Rutte jegens Europa en Griekenland. Inderdaad bedrogen de Grieken ons en het koste de Nederlandse belastingbetaler miljarden. Opnieuw is Rutte bereid miljarden euro's naar Griekenland te sturen. We weten allemaal dat een overgrote meerderheid van Nederland hier faliekant op tegen is.

Rutte is het schoothondje geworden voor Merkel en Hollande. Zij bepalen de koers van de EU en ze houden zelfs de Britse premier buiten hun deuren. Dat is niet het EU waar ik ooit voor getekend heb. Met mij vele anderen.

Er vind een onophoudelijke haatcampagne plaats jegens de persoon Wilders. Andere politieke partijen hebben onofficieel een cordon sanitair jegens de PVV gelegd door al hun moties te verwerpen. Elk woord wat Wilders uitspreekt wordt tegen hem gebruikt. Dus ik begrijp dat Wilders niet staat te juichen om zijn geldschieters bekend te maken. Het vind allemaal binnen de wet plaats, vergelijkbaar dat de PVV volgens diezelfde wetgeving een eenmanspartij mag zijn. Dus bekritiseer de wet en niet de persoon Wilders. Wel zo eerlijk.
Lang voordat Wilders uit de EU stapte waarschuwde een partij als de SP al voor de misstanden in de EU en de problemen met illegalen.
http://pubnpp.eldoc.ub.ru(...)a/TK/sp1994/sp94.pdf
quote:
Het huidige streven naar één Europese politieke, monetaire, economische
en militaire Unie dient slechts de belangen van het bedrijfsleven en met name de
grote Europese multinationals.
De belangen van de mensen binnen en buiten Nederland zijn niet gediend bij de
devaluatie van ons land tot machteloze provincie van een ondemocratische Europese
superstaat.
Daarom moet Nederland 'nee' zeggen tegen de Europese Unie.
pi_155736453
Kamer broedt op aanpak Wilders-motie om 'schokkend' geheim overleg

http://www.volkskrant.nl/(...)im-overleg~a4133486/
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:40:36 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155737047
Het gaat dus over hoe terroristen in de huidige grote vluchtelingenstroom ongestoord Europa kunnen binnenstromen. Nou, spannend hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155737084
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:40 schreef Falco het volgende:
Het gaat dus over hoe terroristen in de huidige grote vluchtelingenstroom ongestoord Europa kunnen binnenstromen. Nou, spannend hoor.
Dit wisten we toch deels al?
pi_155737168
quote:
Dat staat nergens. We weten niet waar het over gaat, enkel dat het over iets gaat wat in de Commissie Stiekem besproken is.
pi_155737211
quote:
Boeien toch?
I´m back.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:51:48 #249
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_155737283
quote:
Waar komt dit vandaan?
pi_155737360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:51 schreef YazooW het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan?
Uit de duim van Falco. Er is nergens bekent waar het om gaat. Lekker staat straf op. En volgens mij ook niet te zuinig aangezien het vaak staatsgeheimen zijn en dergelijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')