Ze vallen me in het geheel wel mee moet ik zeggen! Maar zo donker, druk en heel snel stoffig denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind die steenstrips juist wel vet
Ik vind de tegels in de keuken wel #1 qua lelijkheid.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ze vallen me in het geheel wel mee moet ik zeggen! Maar zo donker, druk en heel snel stoffig denk ik
Her stenen behang heeft het ruimschoots overtroffen in lelijkheid dus dat valt alles mee
En het gaat om een dag, een dag! Dezelfde avond zien ze elkaar weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Pfff even van elkaar weg en bijna iedereen is geestelijk kapot
Het moesten natuurlijke kleuren zijn. Zalm is een vis. Vissen zijn natuurlijk. Done!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:03 schreef amaranta het volgende:
Tja, kasia en ben zijn behoorlijk hun eigen glazen aan het ingooien.
Zalm gebruiken terwijl ze weten dat ze het lelijk gaan vinden.
Niet helemaal waar. De dames hielpen in deze aflevering de concurrentie, terwijl dat helemaal niet in hun belang was. En in vorige afleveringen is er over en weer ook genoeg geholpen, tot verbazing van Erik, die op een gegeven moment vroeg of men wel beseft dat het een wedstrijd is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben is bovendien de enige die onbaatzuchtig de anderen helpt.
Ik zit inderdaad ook steeds te wachten tot de hazentanden tevoorschijn komenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen zit te kijken.
Vooral Marte is heel naar. Totaal ongenuanceerd alles eruit kotsen zonder ook maar een moment aan de ander te denken. Als ze weer zo'n opmerking maakt zie je Dirk ook meteen een nuancerende opmerking erachteraan maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens suf dat ze volgende keer op een heel andere locatie aan de slag moeten. Dan is het hele concept van klussen in elkaars huizen dus verdwenen.
Ik vind het Amsterdamse stel trouwens helemaal niet zo onsympathiek. Ze hebben wel moeite om zich te kunnen verplaatsen in andermans smaak, maar dat geldt ook voor de andere stellen. Ik geloof dat alleen Alwin en Renate iets goeds hebben gemaakt in een stijl die echt helemaal niet de hunne was (die woonkamer).
Ik denk dat je hun gevoel voor humor niet snapt. Ik kan vaak wel om ze lachen. Het is volgens mij helemaal niet kwaad bedoeld, maar als je het sarcasme niet kunt waarderen, zal het vast rottig overkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vooral Marte is heel naar. Totaal ongenuanceerd alles eruit kotsen zonder ook maar een moment aan de ander te denken. Als ze weer zo'n opmerking maakt zie je Dirk ook meteen een nuancerende opmerking erachteraan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |