Hehe een zwart balkje. Waarom? Mogen wij zijn ballen niet zien ofzo? Of wellicht zit onder dat balkje zijn echt piemel. Ik geloof er echt niets vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Filmpje van zijn penis:
19-Inch Penis
First Video ...
[..]
Ik ook niet, de top zag er ook maar raar uit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:44 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Hehe een zwart balkje. Waarom? Mogen wij zijn ballen niet zien ofzo? Of wellicht zit onder dat balkje zijn echt piemel. Ik geloof er echt niets van
Komt inderdaad niet geloofwaardig over.lijkt wel alsof dit een piemel is van genaaide stof die hij zelf gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:44 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Hehe een zwart balkje. Waarom? Mogen wij zijn ballen niet zien ofzo? Of wellicht zit onder dat balkje zijn echt piemel. Ik geloof er echt niets van
Inderdaad. Wtf moet dat voorstellen? Een maillot?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Komt inderdaad niet geloofwaardig over.lijkt wel alsof dit een piemel is van genaaide stof die hij zelf gemaakt heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |