Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon
Wie heeft dat isis filmpje bekeken?
Ik zat al te zoeken op youtube, maar kon hem niet vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon
Ik ben niet extra gewend aan harde taal, gewoon hetzelfde als iemand die uit een stad komt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent wel wat gewend hier natuurlijk. Maar ik bezig niet zo vaak zulk taalgebruik, alleen op zulke momenten.
Ja, gezien.. SSDD.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon
Ben benieuwd welke kant Yasmin met dit gesprek op wil.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon
Gewoon niet doen, anders slaap je weer slecht vannachtquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom staat het hier zo op fok. Kost me echt moeite om niet te klikken.
Oh ik ben het ook wel gewend, vind het alleen niet vaak nodig om te gebruiken eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben niet extra gewend aan harde taal, gewoon hetzelfde als iemand die uit een stad komt.
Het was me ook wel opgevallen, maar hier hoeft dat niet weg.
Nou of dat filmpje echt zo schokkend is als TS zegt? Is die erger dan die verbranding van die Jordaan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke kant Yasmin met dit gesprek op wil.
Nee precies.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben het ook wel gewend, vind het alleen niet vaak nodig om te gebruiken eigenlijk.
Even klikken, dan weet je het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou of dat filmpje echt zo schokkend is als TS zegt? Is die erger dan die verbranding van die Jordaan?
Ik ben al jaren zo afgestompt als de pest. Heb alleen bij dit soort dingen dat je denkt van "pop pop" maar dat mag pas als ze op je schieten heh .. Je doet er geen kut aan, de wereld is fucked up maar dat is al eeuwen zo.. het staat alleen nu allemaal op internet, makkelijk zichtbaar voor anderen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Merk dat ik daar wel afgestompt door raak.
Nee.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou of dat filmpje echt zo schokkend is als TS zegt? Is die erger dan die verbranding van die Jordaan?
Ja dan moet ik dus kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even klikken, dan weet je het.
Of je doet het gewoon nietquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
LTVKD staat op de frontpage, maar ditmaal niet als redacteur.
Als je een beetje zwarte humor hebt en de skills en een Apple of zo, dan kan je dat filmpje zo bewerken dat die kop van Herman den Blijker zo verschijnt en dat hij zegt; Bonen erbij?quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen.
Het heeft mijn leven fantastisch gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |