Jepquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Had je het gewoon bij de Mediamarkt ingeleverd en daar weer opgehaald?
Gewoon nemen en dan in je agenda zetten dat je na 9 maanden moet opzeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tortugal het volgende:
12 x Power Unlimited blad en MGSV voor 52 euro. Hoe kan dat uberhaupt
Direct na ontvangst van de game gewoon opzeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gewoon nemen en dan in je agenda zetten dat je na 9 maanden moet opzeggen.
Kan, en dan verneuken ze het. Zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Direct na ontvangst van de game gewoon opzeggen.
Je krijgt toch gewoon schriftelijk bewijs van opzeggen? ``quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kan, en dan verneuken ze het. Zal je altijd zien.
tuurlijk, maar ik heb heb gewoon geen hoge pet op van Reshift.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je krijgt toch gewoon schriftelijk bewijs van opzeggen? ``
Beetje naïef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef CoExist het volgende:
Heb in februari dat PU abonnement afgesloten met The Order 1886.
Ik kreeg een gare promo disc in een doosje waar wel 3 discs in konden.
Dit stond nergens aangegeven op de website toen ik het abonnement afsloot via de website van ReShift.
Uiteraard verhaal gehaald maar je loopt gelijkt te stonewallen bij de zeer onbeschofte klantenservice van ReShift.
Een dikke mail getikt waarop ik het abonnement direct heb opgezegd per februari 2016.
Heb nog een excuus telefoontje van Jan Meyroos gekregen.
De promo game heb ik verkocht op Marktplaats en later de limited edition gekocht van The Order 1886.
Ik ken ze verder ook niet, laatste keer dat ik lid was van de PU was toen ze nog bij Sanoma zaten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik heb heb gewoon geen hoge pet op van Reshift.
Ja, die heb ik ook mee mogen maken. 1,5 week een mailtje gestuurd, geen reactie. 3 dagen geleden nog een keer, geen reactie. Dan maar gebeld, de beste meneer kon de mail niet inzien. Fijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef CoExist het volgende:
Heb in februari dat PU abonnement afgesloten met The Order 1886.
Ik kreeg een gare promo disc in een doosje waar wel 3 discs in konden.
Dit stond nergens aangegeven op de website toen ik het abonnement afsloot via de website van ReShift.
Uiteraard verhaal gehaald maar je loopt gelijkt te stonewallen bij de zeer onbeschofte klantenservice van ReShift.
Digitaal ook op steam enz volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Damn hoe meer ik van Mad Max zie, hoe meer ik het wil spelen.... En dat terwijl ik net MGS5 heb gekocht.... Arghhhh... Reviews maar afwachten i guess (wss vandaag, release in vs vandaag lol).
Waarom naief, als je nog nooit zo'n abo hebt afgesloten en er nergens staat dat je een promoversie krijgt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje naïef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Niets naïef.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje naïef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.
[..]
Ik ken ze verder ook niet, laatste keer dat ik lid was van de PU was toen ze nog bij Sanoma zaten.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Heb impulsief maar gekocht, blame u mediamarkt met je actie!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Digitaal ook op steam enz volgens mij
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS4 cloud storage gaat naar 10 gig bij de volgende firmware update.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Echt?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PS4 cloud storage gaat naar 10 gig bij de volgende firmware update.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
jaquote:
werd ook een keer tijd ook zeg.
Als ze nou ook nog een data management systeem geven zo dat alle ps3 games verwijderd kunnen worden waaar je niks meer mee doet.....Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik zie op Marktplaats al diverse MGS 5's te koop staan die verkregen zijn bij een PU abo, waarbij alle extra's err gewoon bij zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
Waarom naief, als je nog nooit zo'n abo hebt afgesloten en er nergens staat dat je een promoversie krijgt?
Hoe had ie daar anders achter moeten komen, gaan googlen op iets wat je vantevoren niet kan inschatten?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: