abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155709960
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ech, wat past er niet in dat laatste rijtje thuis? Hoeveel betaald die gozer je om voor al dat clickbait voor hem te zorgen?
Ja absoluut dat riazop connecties heeft met 'new wave' ... monica geuze enzovoorts. Het valt nu teveel op. Vertel eens riazop, waar denken die kansloze kneuzen over 5 jaar te staan? Vakkenvullen bij AH... Kansloos gedoe dit iig.
pi_155710485
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:31 schreef empa1010 het volgende:
Fantastisch..! Afstraffen dat gare snotjong.

En hij mag ergens in de Achterhoek ook al niet meer komen optreden. Waar ie tegen het publiek riep dat iedereens moeder een hoer is.

Kneus, tief maar lekker op met je zielige gedrag.
Goh...LIL Kleine mag niet meer in een bepaald dorp de Achterhoek komen....

Betreft het ook hier een ONGEKOZEN burgemeester toevallig?
pi_155710561
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:33 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ja absoluut dat riazop connecties heeft met 'new wave' ... Het valt nu teveel op. ...
13 hits op dat album, meer dan 50 miljoen kliks. Dat heb ik even geregeld hoor! Samen met joetoep. En dat alle Nederlandse (en Belgische) kranten over Lil Kleine schrijven ...Een paar telefoontjes jongen!
Jeweettoch.
pi_155710644
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef riazop het volgende:

[..]

13 hits op dat album, meer dan 50 miljoen kliks. Dat heb ik even geregeld hoor! Samen met joetoep. En dat alle Nederlandse (en Belgische) kranten over Lil Kleine schrijven ...Een paar telefoontjes jongen!
Jeweettoch.
Als ie 100 miljoen haalt, wordt ie dan gepromoveerd tot Medium Kleine?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155710965
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 18:54 schreef riazop het volgende:
137 optredens in augustus....

Met deze oerdomme politieactie blijft meneer nog wel even in de picture
Wanneer ga jij opbiechten wat precies jouw relatie is met al die bagger-neder'pop' en hiphop waar je het forum voortdurend mee bestookt?

Waarom weet jij tot op het cijfer nauwkeurig hoe vaak dat sneue ventje in augustus heeft opgetreden? Ben je z'n manager of zo?
pi_155711021
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef riazop het volgende:

[..]

Jeweettoch.
Je hebt er hoe dan ook alles aan gedaan - op het obsessieve af - om je steentje bij te dragen.
pi_155711083
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
...
Waarom weet jij tot op het cijfer nauwkeurig hoe vaak dat sneue ventje in augustus heeft opgetreden? Ben je z'n manager of zo?
Het is je ontgaan dat het de meest bekeken en besproken artiest van 2015 in Nederland is? Je kunt verder op een kleine 100 sites en feesboekpagina's alle optredens van heel veel artiesten in NL checken. Geen geheim voor zover ik weet.

Maar daarom hoef jij hem niet goed te vinden hoor. Je bevind je in het gezelschap van de burgemeester van Hilversum en andere benepe kleinburgers.
pi_155711095
Waar maak je je nou zo druk om, Elfletterig?
pi_155711139
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij Nathan Moszkowicz bent.

Laat maar even weten dat dat waar is :P
pi_155711158
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hebt er hoe dan ook alles aan gedaan - op het obsessieve af - om je steentje bij te dragen.
Ik denk dat we dit forum , met alle respect, niet moeten overschatten.

Als de burgemeester van Hilversum zich als een ordinaire fascist gedraagt, registreren de media dat en komt er commentaar op.
Als een artiest een hele serie hits de wereld in blaast, wordt daar druk over gebabbeld ja.

Mooi dat dat ook op FOK gebeurt.
pi_155711191
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Het is je ontgaan dat het de meest bekeken en besproken artiest van 2015 in Nederland is? Je kunt verder op een kleine 100 sites en feesboekpagina's alle optredens van heel veel artiesten in NL checken. Geen geheim voor zover ik weet.

Maar daarom hoef jij hem niet goed te vinden hoor. Je bevind je in het gezelschap van de burgemeester van Hilversum en andere benepe kleinburgers.
Ben je per se een "benepe kleinburger" als je dat kinderachtige geneuzel van die kleine gewoon totaal niet boeiend vindt?
pi_155711220
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef riazop het volgende:

[..]

De hype rondom Lil Kleine en z'n baggermuziek is me niet ontgaan. Ik gun iedereen z'n muziek, maar het is nogal sneu wanneer zulke figuren aan grootheidswaanzin gaan lijden en naast hun schoenen gaan lopen. Zie Lil Kleine met z'n bizarre gedrag (tienermeisjes opruien tegen de politie), zie ook zo'n Kanye West, die zichzelf een grote "rockster" vindt en gisteren riep dat hij in 2020 president van de Verenigde Staten wil worden.

Grootheidswaanzin, daar lijden ze aan. En ze zijn bepaald niet de eersten in dat genre.

Dat informatie ergens is te vinden, zal best. Ik zou ook op een site kunnen opzoeken hoe vaak Lil Kleine in augustus optreedt. Maar alleen een manager, of iemand die er een direct financieel belang bij heeft, schudt onmiddellijk uit z'n mouw dat er 137 optredens zijn.

Rinkelt de kassa een beetje, riazop? Helpt je gespam op FOK! er een beetje bij?
pi_155711249
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:24 schreef riazop het volgende:

[..]

Als de burgemeester van Hilversum zich als een ordinaire fascist gedraagt, registreren de media dat en komt er commentaar op.
Als een artiest een hele serie hits de wereld in blaast, wordt daar druk over gebabbeld ja.

"Een hele serie hits" _O-

Man, het zijn vooral kinderen die weten wie hij is. Hij is een soort K3, maar dan voor tienermeiden.
pi_155711345
Veel fora beginnen nu te spreken, en terecht, over een "beroepsverbod".

LIL Kleine kan alleen maar dromen van zoveel publiciteit. Het wachten is nu op de volgende pvda burgemeester. Dom , dom, dom.

pi_155711346
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:22 schreef hpeopjes het volgende:
Waar maak je je nou zo druk om, Elfletterig?
Ik maak me druk om een user die al tijden MUZ verziekt met z'n obsessieve geneuzel over Lil Kleine en alles wat er enigszins mee te maken heeft, waarbij het duidelijk is dat hij er een bepaald belang bij heeft.
pi_155711382
Als hij zich normaal had gedragen, had hij geen 'beroepsverbod' gehad.
pi_155711397
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:24 schreef riazop het volgende:

[..]

"Een hele serie hits de wereld in blaast" :')

Echt van die buzz-taal. Zeg gewoon eens eerlijk wat jouw betrokkenheid bij Lil Kleine is. En als je zo stoer vindt "dat we dit forum niet moeten overschatten", waarom zit je dan toch tot vervelens toe die vent en z'n matige muziek hier te spammen?

Speel gewoon eens open kaart.
pi_155711448
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik maak me druk om een user die al tijden MUZ verziekt met z'n obsessieve geneuzel over Lil Kleine en alles wat er enigszins mee te maken heeft, waarbij het duidelijk is dat hij er een bepaald belang bij heeft.
Haha, denk om je hart. Wat kan jou het verrotten. ;)
pi_155711740
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:31 schreef riazop het volgende:
Veel fora beginnen nu te spreken, en terecht, over een "beroepsverbod".

LIL Kleine kan alleen maar dromen van zoveel publiciteit. Het wachten is nu op de volgende pvda burgemeester. Dom , dom, dom.

[ afbeelding ]
Ja hee en Nathan, heb jij hem ingefluisterd dat hij dit MOEST doen van jou dan? Om publiciteit te genereren? Hoe zou de media dat vinden, dat jij met jouw staat van dienst (........) en die van je vader, dit soort kneuzerige knulletjes aanzetten tot opruiing?
pi_155711884
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

1 a 2 draadjes over LIL KLEINE tussen duizenden (nauwelijks bekeken, maar dat terzijde) draadjes over vage gitaarmuziek. Noem jij obsessief? Echt?
pi_155711903
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:33 schreef mootie het volgende:
Als hij zich normaal had gedragen, had hij geen 'beroepsverbod' gehad.
Normaal is BRAAF en DOCIEL zijn?

Gelukkig dat we nog artiesten hebben die daar schijt aan hebben
pi_155711956
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ja hee en Nathan, heb jij hem ingefluisterd dat hij dit MOEST doen van jou dan? Om publiciteit te genereren? Hoe zou de media dat vinden, dat jij met jouw staat van dienst (........) en die van je vader, dit soort kneuzerige knulletjes aanzetten tot opruiing?
Ik las dat die Nathan ook de nodige bloggers inzet om buzz te genereren her en der.
pi_155711961
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

"Een hele serie hits de wereld in blaast" :') ...
Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine. Daar zeil je handig omheen. Wil je mening weleens horen.
pi_155711986
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik las dat die Nathan ook de nodige bloggers inzet om buzz te genereren her en der.
Hij kan zich beter op de Facebook-pagina van die kleine richten, daar praten mensen allemaal rechtstreeks poep tegen deze sterartiest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155712020
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Normaal is BRAAF en DOCIEL zijn?

Gelukkig dat we nog artiesten hebben die daar schijt aan hebben
Je gewoon een beetje beschaafd gedragen. Maar ik begrijp uit je woorden dat je dat bekrompen vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')