gaat bij mij weer het ''Blanke Veertigplussers Alarm''....quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef -Hakuna- het volgende:
Na het lezen van dit voor mij onbegrijpelijk topic gewoon 5 oudjes in mijn 5 CD wisselaar geschoven.
Klaus Schulze ''Timewind 1975
Manuel Gottsching '' E3-E4'' 1981
Soft Machine ''Bundless'' 1975
King Crimson ''Lark's tongues in aspic'' 1973
Peru ''Continents'' 1983
Je bent bang voor blanke 40 plussers? Raar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
gaat bij mij weer het ''Blanke Veertigplussers Alarm''....
Of beter het ''Blanke Vijftigplussers Alarm''....quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
gaat bij mij weer het ''Blanke Veertigplussers Alarm''....
nou ja angst, het is eigenlijk meer meewarigheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:15 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Je bent bang voor blanke 40 plussers? Raar.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:30 schreef galileo2020 het volgende:
TienermeisjesHet enige voordeel is dat ze strak zijn tussen de benen maar verder niks om zo'n jonge kuiken in de buurt te hebben.
Je bent vast een tiener. Stond jij daar ook de gillen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:25 schreef riazop het volgende:
[..]
nou ja angst, het is eigenlijk meer meewarigheid
Joden kunnen niet blank zijn nee?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:30 schreef riazop het volgende:
[..]
LIL Kleine is JOODS, Ronnie Flex is SURI.
Dat bedoelt een Hollander meestal niet met de term BLANK neequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Joden kunnen niet blank zijn nee?
Heel normaal in dit kutland. Respect naar elkaar bestaat allang niet meer onder de Nederlanders.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je erop zat te wachten, wat weer redelijk riekt naar uitlokking.
[..]
Dat valt volgens mij toch echt wel mee.
De meeste joden in Nederland hebben toch dezelfde huidskleur als 'blanke' Nederlanders?quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat bedoelt een Hollander meestal niet met de term BLANK nee
Totdat ze opgepakt wordenquote:Op maandag 31 augustus 2015 07:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De meeste joden in Nederland hebben toch dezelfde huidskleur als 'blanke' Nederlanders?
En het meest bizarre is dan dat deze rappertjes het constant over respect hier en daar hebben, terwijl men ten aanzien van het gezag in nl totaal het niet laat blijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Heel normaal in dit kutland. Respect naar elkaar bestaat allang niet meer onder de Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |