abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6834334
Imo is dat een penis van 16 a 17 cm, die niet al te dik is, maar ZEKER niet te dun.. verder liever geen oerwouden schaamhaar erboven maar ZEKER niet helemaal weggeschoren. Het mooiste is een half besneden pik, dus eentje waarbij de voorhuid er half overheen zit wanneer hij slap is..

Nu ben ik wel homo dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..

Graag serieuze reacties... misschien kunnen we uit alle reacties de ideale gemiddelde pik samenstellen!

pi_6834345
Tjee, ik zou het niet weten hoor...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6834407
-edit: offtopic gedeelte verwijderd-

Ik weet niet wat de ideaale penis is. Ik zie 23 jaar al dezelfde. Heb ook niet echt behoefte om een andere te zien. Geef mij toch maar poesjes

[edit] Typen is een kunst [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-11-2002 12:53]

pi_6834480
Mjah als 'hetero' man is dat lastig te zeggen, maar ik heb nog niemand horen klagen. Maar misschien is dat omdat ik niet alleen mijn penis gebruik

Het is net zo'n vraag als: wat zijn de perfekt borsten, of wat is de mooiste poes

Ach, ik heb een heerlijke aan de haak geslagen en ben er ook mee , dus mij hoor je niet klagen.

pi_6834536
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:51 schreef xf0rz het volgende:

Ach, ik heb een heerlijke aan de haak geslagen en ben er ook mee , dus mij hoor je niet klagen.

Een penis aan de haak geslagen en ermee getrouwd??
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 16 november 2002 @ 12:57:16 #6
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6834543
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan de Volkswagen reclame
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 16 november 2002 @ 12:58:44 #7
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_6834553
De ideale penis zit vast aan de persoon waar je van houdt. Vooropgesteld dat die persoon een penis heeft dan.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_6834616
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

hehehe, jaja...pijnlijk

Lees het nogmaals en dan weet je het wel

pi_6834696
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:58 schreef Rhiannon het volgende:
De ideale penis zit vast aan de persoon waar je van houdt. Vooropgesteld dat die persoon een penis heeft dan.
LOL
  zaterdag 16 november 2002 @ 13:19:45 #10
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_6834705
Hmm ja, het gaat geloof ik niet echt alleen om de penis, maar ook wat ermee gedaan wordt toch? Oke, hij moet niet 2 cm lang zijn (in stijve toestand... ) Maar verder maakt het toch niet veel uit?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_6843106
Ik denk dat dat net juist de dingen zijn die afwijken van het gemiddelde.
Zal de bewering ook even staven

Ze hebben ooit eens van 100 mannen een compositie foto laten maken van wat zij nou het mooiste vonden (het was wel uit hetzelfde land) en van die 100 vrouwen (gezichten) hadden ze het gemiddelde laten berekenen via een formule.
Dus er zou een vrouw uitmoeten komen die voor iedereen heel mooi was.
Wat bleek nou, ik heb zelf de uitkomst toen gezien, dat de vrouw (en dat vond ik ook) mooi was maar voor je gevoel wat miste. En dat zijn dan dus de dingen die afwijken van het gemiddelde, een moedervlek bijvoorbeeld

Ik kan me vergissen in de dingen die der staat (land, aantal) maar de strekking is hetzelfde, zal het proberen op te zoeken

-=McLAREN ROELS=-
pi_6843166
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:36 schreef blikgroente het volgende:
dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..
Dat moet je ff uitlegen
FTW!
pi_6843441
quote:
[...] dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen.. [...]
Vrouwen gebruiken hun penis niet!
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_6843469
quote:
Op zondag 17 november 2002 01:10 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Dat moet je ff uitlegen

Hij gebruikt um als hamer (dan ben je pas een vent!).

Maar ik verwacht dat de ideale penis in ieder geval nog aan het live-support systeem vast zit, en voor eenieder verschilt. Ik kan me voorstellen dat een dame met de grot van Mechelen niets heeft aan een holio van 14 cm, en een dame die met een vingerhoedje al een vol gevoel krijgt weinig heeft aan een staafmixer van 24 centimeter. All depends, dus.

pi_6848738
quote:
Op zondag 17 november 2002 01:41 schreef TimberWolf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een dame met de grot van Mechelen niets heeft aan een holio van 14 cm, en een dame die met een vingerhoedje al een vol gevoel krijgt weinig heeft aan een staafmixer van 24 centimeter. All depends, dus.
Ach als die van 14 cm een turbo knop erop heeft, kan die toch fungeren als hele goede staafmixer
pi_6864106
Dit topic gaat er toch niet om over het "wat doe je er mee", " de persoon is belangrijker" etc.

Wat gevraagd wordt is.....hoe wil jij dat een penis eruit ziet...stel je kan er 1 in de winkel kopen, wat voor 1 wil je dan....

en nee, ik heb geen idee, ik wil liever de vrouwelijke variant

pi_6864289
De ideale penis is schoon en hard bij het binnengaan en beetje vies en leeg bij het verlaten.
pi_6864375
quote:
Op maandag 18 november 2002 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
De ideale penis is schoon en hard bij het binnengaan en beetje vies en leeg bij het verlaten.
Jouw definitie komt aardig in de biirt... ik prefereer het echt om het iets anders te stellen.

De ideale penis is schoon en hard bij het binnengaan, nat, leeg en bijna herladen bij het verlaten.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 19 november 2002 @ 00:13:06 #19
38887 Toeterdetoet
Wanneer wordt ik gebanned ?
pi_6877739
De ideale penis :

Ik ben een kloon van MaoTseTung. Vandaar die ondertitel.
pi_6905078
Volgens mij doet het geslachtsdeel maar voor een gedeelte mee.
Het gaat tenslotte om wat je er mee doet en kunt. Natuurlijk kun je minder meet eentje van 7 cm, maar met 21 cm gaat het ook niet best. (is trouwens een mening). Hoe je het doet (standje) en hoe snel je beweegt, daar draait het denk ik om. En of je wat extra's doet, zoals het stimuleren van de clitoris bijvoorbeeld.

Eerlijk zijn telt ook mee, gewoon zeggen en vragen wat je lekker vind.. ook aan je partner.. Zo wordt het voor allebei veel plezieriger..

pi_6905202
Die van mijn vriend------->
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_6905206
quote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_6905850
quote:
toevoeging: en is schoon.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6905865
quote:
Op woensdag 20 november 2002 14:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

toevoeging: en is schoon.

Daar zorg ik anders zelf wel voor door voor te stellen lekker samen te gaan douchen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_6912531
quote:

Nu ben ik wel homo dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..

Pindasaus roeren?

De mijne is gewoon perfect!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')