Nu ben ik wel homo dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..
Graag serieuze reacties... misschien kunnen we uit alle reacties de ideale gemiddelde pik samenstellen!
Ik weet niet wat de ideaale penis is. Ik zie 23 jaar al dezelfde. Heb ook niet echt behoefte om een andere te zien. Geef mij toch maar poesjes
[edit] Typen is een kunst [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-11-2002 12:53]
Het is net zo'n vraag als: wat zijn de perfekt borsten, of wat is de mooiste poes
Ach, ik heb een heerlijke aan de haak geslagen en ben er ook mee , dus mij hoor je niet klagen.
quote:Een penis aan de haak geslagen en ermee getrouwd??
Op zaterdag 16 november 2002 12:51 schreef xf0rz het volgende:Ach, ik heb een heerlijke aan de haak geslagen en ben er ook mee
, dus mij hoor je niet klagen.
quote:Dat doet me denken aan de Volkswagen reclame
Op zaterdag 16 november 2002 12:56 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Een penis aan de haak geslagen en ermee getrouwd??
quote:hehehe, jaja...pijnlijk
Op zaterdag 16 november 2002 12:56 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Een penis aan de haak geslagen en ermee getrouwd??
Lees het nogmaals en dan weet je het wel
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:58 schreef Rhiannon het volgende:
De ideale penis zit vast aan de persoon waar je van houdt. Vooropgesteld dat die persoon een penis heeft dan.
Ze hebben ooit eens van 100 mannen een compositie foto laten maken van wat zij nou het mooiste vonden (het was wel uit hetzelfde land) en van die 100 vrouwen (gezichten) hadden ze het gemiddelde laten berekenen via een formule.
Dus er zou een vrouw uitmoeten komen die voor iedereen heel mooi was.
Wat bleek nou, ik heb zelf de uitkomst toen gezien, dat de vrouw (en dat vond ik ook) mooi was maar voor je gevoel wat miste. En dat zijn dan dus de dingen die afwijken van het gemiddelde, een moedervlek bijvoorbeeld
Ik kan me vergissen in de dingen die der staat (land, aantal) maar de strekking is hetzelfde, zal het proberen op te zoeken
quote:Dat moet je ff uitlegen
Op zaterdag 16 november 2002 12:36 schreef blikgroente het volgende:
dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..![]()
quote:Vrouwen gebruiken hun penis niet!
Op zaterdag 16 november 2002 12:36 schreef blikgroente het volgende:
[...] dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..[...]
quote:Hij gebruikt um als hamer (dan ben je pas een vent!).
Op zondag 17 november 2002 01:10 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Dat moet je ff uitlegen
Maar ik verwacht dat de ideale penis in ieder geval nog aan het live-support systeem vast zit, en voor eenieder verschilt. Ik kan me voorstellen dat een dame met de grot van Mechelen niets heeft aan een holio van 14 cm, en een dame die met een vingerhoedje al een vol gevoel krijgt weinig heeft aan een staafmixer van 24 centimeter. All depends, dus.
quote:Ach als die van 14 cm een turbo knop erop heeft, kan die toch fungeren als hele goede staafmixer
Op zondag 17 november 2002 01:41 schreef TimberWolf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een dame met de grot van Mechelen niets heeft aan een holio van 14 cm, en een dame die met een vingerhoedje al een vol gevoel krijgt weinig heeft aan een staafmixer van 24 centimeter. All depends, dus.
Wat gevraagd wordt is.....hoe wil jij dat een penis eruit ziet...stel je kan er 1 in de winkel kopen, wat voor 1 wil je dan....
en nee, ik heb geen idee, ik wil liever de vrouwelijke variant
quote:Jouw definitie komt aardig in de biirt... ik prefereer het echt om het iets anders te stellen.
Op maandag 18 november 2002 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
De ideale penis is schoon en hard bij het binnengaan en beetje vies en leeg bij het verlaten.
De ideale penis is schoon en hard bij het binnengaan, nat, leeg en bijna herladen bij het verlaten.
Eerlijk zijn telt ook mee, gewoon zeggen en vragen wat je lekker vind.. ook aan je partner.. Zo wordt het voor allebei veel plezieriger..
quote:
De ideale penis zit vast aan de persoon waar je van houdt. Vooropgesteld dat die persoon een penis heeft dan.
quote:toevoeging: en is schoon.
quote:Daar zorg ik anders zelf wel voor door voor te stellen lekker samen te gaan douchen
Op woensdag 20 november 2002 14:46 schreef Ripley het volgende:[..]
toevoeging: en is schoon.
quote:Pindasaus roeren?
Op zaterdag 16 november 2002 12:36 schreef blikgroente het volgende:Nu ben ik wel homo dus gebruik ik een penis voor andere doeleinden dan de meeste vrouwen..
![]()
De mijne is gewoon perfect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |