Denkt dat hij het elftal moet dragenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef TC03 het volgende:
Waarom komt Kazim de bal steeds halen op eigen helft?
Alleen maar voor de winterstop.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Stringer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van die slappe lul Rutten, het veldspel was wel beter verzorgd.
I will cocku.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
Cocu word door de Engelsen COCKU genoemd
Dat is waar, maar dat kan nog best komen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Stringer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van die slappe lul Rutten, het veldspel was wel beter verzorgd.
Als het maar bij rondspelen blijft, vind ik alles bestquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV speelt de bal fatsoenlijker rond.
Dankje Hansquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:08 schreef Sejt het volgende:
PSV zet hoog druk en Feyenoord heeft het tempo niet om er onderuit te voetballen.
Aan de andere kant doet PSV ook weinig anders dan lange ballen op De Jong geven. Op deze manier houdt Feyenoord het nog wel even volquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:08 schreef Sejt het volgende:
PSV zet hoog druk en Feyenoord heeft het tempo niet om er onderuit te voetballen.
Zijn geen driehoekjes enzoquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Onverzorgd, dat is het veldspel op dit moment.
Niet de lange pass over 30m geven, korte kaats, zelf doorlopen.quote:
Doet het deze wedstrijd wel redelijk jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Alweer goede redding Vermeer.
Als CV veel beter natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Van Beek komt ernstig te kort op dit niveau.
Van Beek is geen rechtsback.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Van Beek komt ernstig te kort op dit niveau.
Ach, Ajax heeft het ooit eens 90 minuten volgehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit kan niet lang goed gaan. Gvd man.
Oh dan verliest hij direct al zn kwaliteiten? Okequote:
Nee, dan komen zijn kwaliteiten veel minder tot zijn recht. Als CV is hij veruit de beste van de Eredivisie, als rechtsback gewoon middelmatig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft het ooit eens 90 minuten volgehouden.
[..]
Oh dan verliest hij direct al zn kwaliteiten? Oke
Incl die van Bruma?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:14 schreef Droopie het volgende:
10 schoten, man man..
Dat mag echt niet
En weer is hij te laat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, dan komen zijn kwaliteiten veel minder tot zijn recht. Als CV is hij veruit de beste van de Eredivisie, als rechtsback gewoon middelmatig.
Als je wil trollen doe je dat maar in een ander topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer is hij te laat.
Nee, komt gewoon kwaliteit te kort vriend.
Is hij ook, een stuk beter.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind van Beek beter CB dan Botthegin
Daar post niemand.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je wil trollen doe je dat maar in een ander topic.
Bilal is niet goed genoeg, Kazim kan niks en Kuijt is eerder waterdrager dan targetman. Erg gemankeerde aanval.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Aanvallend is het weer diep treurig.. alles eigenlijk
Je kijkt voor het eerst?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer is hij te laat.
Idd als rechtsback misschien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer is hij te laat.
Ik ben al zover dat ik blij ben als ze niet continu uitglijden.quote:
Klopt, maar iedereen loopt ongeveer hetzelfde.. Zie wel vaker dat er niemand uitzakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:19 schreef Stringer het volgende:
Dat was geen slechte voorzet van Bilal. Had wel iemand mogen staan.
Beetje naief jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord die scoort uit een corner???
Jezus en ik dacht dat een driehoekje een stap te ver was. Een Tweetje blijkbaar ookquote:
Hard werkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elia voor kazim. Wat die Kazim bij Feyenoord doet is mij een raadsel
Hij heeft samen met Pierre van Geel gechanteerd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elia voor kazim. Wat die Kazim bij Feyenoord doet is mij een raadsel
Dus als Gio tijdig ingrijpt wordt het geen 1-3?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:25 schreef Sejt het volgende:
Verdediging is broos, middenveld wordt weggetikt en aanval kan niks met de bal. Wordt nog wel 1-3 tenzij Gio tijdig ingrijpt.
Hij doet voor jan lul mee. Voor de zoveelste keer.quote:
Ik teken voor 1-3quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:25 schreef Sejt het volgende:
Verdediging is broos, middenveld wordt weggetikt en aanval kan niks met de bal. Wordt nog wel 1-3 tenzij Gio tijdig ingrijpt.
Gaat U door voor de wasmachine? fey 1-3 psv natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus als Gio tijdig ingrijpt wordt het geen 1-3?
En toch gewoon blijven opstellenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hij doet voor jan lul mee. Voor de zoveelste keer.
En die zijn al niet eens heel bestquote:
Behalve in de stand tot nu toe hè Hans. Staat toch mooi nog 1-1. Na de rust gaat Feyenoord weer komen, geen paniekquote:
Denk dat ze hem opstellen omdat hij anders vervelend gaat worden en dat is niet goed voor de rest van het teamquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En toch gewoon blijven opstellen
Wat zien trainers wat wij niet zien
Ja dan mogen ze mij ook wel opstellenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat ze hem opstellen omdat hij anders vervelend gaat worden en dat is niet goed voor de rest van het team
Tja, lastig met 4 houthakkers op de voorste 4 plekken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:29 schreef Stringer het volgende:
Treurige is dat we he-le-maal- niets klaarspelen in de omschakeling. Er ligt ZOVEEL ruimte.
Zijn er ook niet echt veel op de brommer. Duurt ook allemaal te lang en passing is zwak.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:29 schreef Stringer het volgende:
Treurige is dat we he-le-maal- niets klaarspelen in de omschakeling. Er ligt ZOVEEL ruimte.
2 weken geleden stelde iedereen hier nog dat hij binnen een maand beter zou zijn dan Clasie.quote:
Als dat zo was, was dat zeker lachwekkend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 weken geleden stelde iedereen hier nog dat hij binnen een maand beter zou zijn dan Clasie.
Ja, dat was erg lachwekkend.
Dat waag ik te betwijfelen, deze rare claim van jequote:Op zondag 30 augustus 2015 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 weken geleden stelde iedereen hier nog dat hij binnen een maand beter zou zijn dan Clasie.
Ja, dat was erg lachwekkend.
Als ik tijd en zin heb zal ik het eens opzoeken zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, deze rare claim van je
En Kramer uiteraard.quote:
Zijn trollpogingen worden met de week slechterquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, deze rare claim van je
Kuyt heeft echt een toegevoegde waarde, met z'n ervaringquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Slobeend het volgende:
Walgelijk matig, niet normaal dit. Met je ervaring
Wereldbeleidquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef H.FR het volgende:
Van de beste CV's van Nederland, naar.... dit
Klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Botteghin <--> Karsdorp
Essentiele wissel. De opbouw is helemaal kut nu.
Doe het maar gewoon, anders blijf je maar in de ruimte lullen. Het zal vast wel door iemand gezegd zijn, maar ik geloof nooit dat het een breed gedragen conclusie is. Clasie was (een van ) de beste middenvelder van de Eredivisie, natuurlijk is zo'n ei van Vitesse niet even goedquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik tijd en zin heb zal ik het eens opzoeken zo.
Ja, die is noodzakelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Botteghin <--> Karsdorp
Essentiele wissel. De opbouw is helemaal kut nu.
Ditquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Hetzelfde als vorige week. Slecht, slecht, en slecht. Godkolere wat dramatisch zeg...
Vermeer?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:36 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk maakt Elia nog even 3 kooltjes, anders hebben we straks geen speler van de week.
Veruit beste speler op het veld verderquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:37 schreef Scrummie het volgende:
Bilal eraf trouwens, ik begin om te draaien wat hem betreft. In niets wat ie doet, straalt ook maar enig talent af. Zo jammer.
Achteraf is vd Heijden + Botteghin gewoon een verkeerde aankoop. Ze hadden LB+RB moeten halen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:37 schreef TC03 het volgende:
Nelom - Kongolo - Van Beek - Karsdorp
Gewoon de beste verdediging die we hebben. Niks aan doen.
gohquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achteraf is vd Heijden + Botteghin gewoon een verkeerde aankoop. Ze hadden LB+RB moeten halen.
Wou net zeggen. Die tweede voorzet had Kramer erin gelopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veruit beste speler op het veld verder
Daar zeg je me wat, als we gelijkspelen of winnen staat dat wel grotendeels op zijn conto als hij zo door gaat.quote:
Counteren met Lex en Kazim is onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef Vasion het volgende:
Gio gokt op de counter heb ik het idee. Ik mag hopen dat het veranderen gaat in de tweede helft.
Ik vrees het van ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:37 schreef TC03 het volgende:
Nelom - Kongolo - Van Beek - Karsdorp
Gewoon de beste verdediging die we hebben. Niks aan doen.
Ohja, dat is een beetje raar inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Counteren met Lex en Kazim is onmogelijk.
Precies, ze hebben geen snelheid en geen techniek om dat te compenseren. Zijn gewoon puur vechters op helft tegenstander.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Counteren met Lex en Kazim is onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Watquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veruit beste speler op het veld verder
Speelt een prima partij. Weet niet waar jij naar aan het kijken bent.quote:
Heeft ie een bal goed geraakt dan? Twee voorzetjes, verder helemaal niets, komt geen man voorbij (terwijl daar juist kansen liggen met die brenet). Ik weet niet waar jij naar aan het kijken bent.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelt een prima partij. Weet niet waar jij naar aan het kijken bent.
Wie heeft het beter gedaan dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:42 schreef Scrummie het volgende:
Heeft ie een bal goed geraakt dan? Twee voorzetjes, verder helemaal niets
Dan klopt het toch gewoon wat ik zeg? Veruit beste man op het veld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand. Dat zeg ik dan ook niet.
Je hebt je lolbroek weer aan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat niet wisselen.
Verstandig, het ging namelijk wel lekker!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat niet wisselen.
Verstandig, het ging namelijk wel lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
En wat dan als pak hem beet Van Beek een schorsing oploopt? Dammers?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achteraf is vd Heijden + Botteghin gewoon een verkeerde aankoop. Ze hadden LB+RB moeten halen.
Gaf de assists op de 0-1.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie een bal goed geraakt dan? Twee voorzetjes, verder helemaal niets, komt geen man voorbij (terwijl daar juist kansen liggen met die brenet). Ik weet niet waar jij naar aan het kijken bent.
Allemaal even dramatisch. Ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan klopt het toch gewoon wat ik zeg? Veruit beste man op het veld.
Oke.quote:
1 CV erbij was voldoende geweest, voor die 2e plek dan Dammers, of een goedkopere optie als Sander Fischer/die kerel die van Zwolle naar Vitesse is gegaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En wat dan als pak hem beet Van Beek een schorsing oploopt? Dammers?
En een ball aan Kuyt gegeven.quote:
Joh, no shit...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Spel boeit mij ook niet, maar dan moeten we wel kampioen worden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:44 schreef Stringer het volgende:
Gio vindt het wel lekker gaan zo. Logisch, puntje is prima in zijn ogen. Spel boeit 'm niet.
T'is ondertussen idd al een tijdje geleden...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Spel boeit mij ook niet, maar dan moeten we wel kampioen worden.
Ik weet dat jij Kuyt eraf zou halen maar ik niet, blijft over Bilal, voor Elia. Das alles.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Speler die 2 goede voorzetten heeft gegeven eruit halen. Terwijl er 10 helemaal niets hebben gedaan.
Valt wel mee, maar Van Beek - Karsdorp is beter dan Botteghin - Van Beek. Botteghin moet gewoon lekker op de bank.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kuyt is geen vleugelspeler. Heeft al 3 wedstrijden niets laten zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Kuyt eraf zou halen maar ik niet, blijft over Bilal, voor Elia. Das alles.
Jep, en als we geen kampioen worden dan wil ik gewoon aardig voetbal zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
T'is ondertussen idd al een tijdje geleden...
Die discussie ga ik niet met je aanquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt is geen vleugelspeler. Heeft al 3 wedstrijden niets laten zien.
Wat doet ie eigenlijk op het veld. In de weg lopen
Ik dacht ook echt dat 'ie als spits zou komen. Naïef van mequote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gio wisselt niet. Net zoals ik met Fifa. Fuck wisselen, teveel moeite. Gewoon tot rode conditie door laten lopen.quote:
Eensquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Kost teveel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar Van Beek - Karsdorp is beter dan Botteghin - Van Beek. Botteghin moet gewoon lekker op de bank.
Er moet gewoon gewisseld worden, klaar... Dit gaat nergens overquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:49 schreef TC03 het volgende:
Ik geef ze een kwartier om minimaal twee keer op doel te schieten. Anders moet er gewisseld worden.
Successupporterquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gelukkig is m'n stream dood, kan dit niet meer aanzien.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weer 45 minuten langzaam dood gaan van binnen.
In verband met blessures dacht ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:50 schreef Merkie het volgende:
Gewoon Elia. Wat is dat voor onzin om al die nieuwe spelers zo langzaam te brengen. Gaat nergens over.
moeilijke hoekquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:50 schreef Wicky15 het volgende:
Godverdomme wat een slechte vrije trap
Ja, maar andere trainingsmethodes, voorzichtig opbouwen etc.quote:
Kom op zeg, fit is fit. Daarnaast is de beste manier om in vorm te komen gewoon het spelen van wedstrijden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar andere trainingsmethodes, voorzichtig opbouwen etc.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef Wicky15 het volgende:
Poeh wat werkt die Immers lekker hard.
Alleen penalty's. Verder inderdaad minder dan niks.quote:
Dat verhaaltje is overquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen penalty's. Verder inderdaad minder dan niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |