Registreerde jij je toe je 10/11 was?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Op je 30ste hier nog zitten zou toch wel gênant zijn.
15quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Registreerde jij je toe je 10/11 was?
thxquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Op je 30ste hier nog zitten zou toch wel gênant zijn.
Schoten gevuurd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop niet dat ik als ik straks 30 jaar of ouder ben nog actief op dit forum ben. Dan zou ik mezelf toch even goed achter de oren krabben wat ik in godsnaam aan het doen ben met mijn leven.
Schoten gevuurd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je je dit jaar geregistreerd dan?
Samen met Twente.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef Vermecelli het volgende:
Cambuur gaat nacompetitie spelen dit seizoen.
Met de legendarische quote van Michel Jansen:quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer dat Twente een trainer ontsloeg, verloren ze de eerstvolgende wedstrijd ook kansloos van Ajax.
Leuke interview 10/10. geheel objectief natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)land-en-turkije.html
Roland en ik hebben dit even bekeken. Wat een inspirerende man is het toch. Mooie woorden over Memphis.
Soort fantoompijn. Ze beseffen al jaren niet meer dat ze niet live uitzenden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)ainer-schreuder.html
Hoezo is de NOS daar naast het veld?
Hoezo? 6 punten tegen PSV.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roda
Ik vind het nog steeds kut dat ze terug zijn
Als die wint heeft hij het gedaan en als die verliest dan...quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PowerLoungen en ik lachen om Van den Brom.
Inderdaad, aids in het kwadraatquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:21 schreef Brammess het volgende:
Wat heeft Fox toch een pleuris website zeg manmanman
Ik denk dat hij over een 'jonge' ploeg begint. En dan vertelt hij dat hij wat tegen de jongens heeft gezegd over wat er zoal beter kan en moet. Dan trekt hij nog met een bezweet hoofd wat rare gezichten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die wint heeft hij het gedaan en als die verliest dan...
forsen subs DansGamequote:Op zondag 30 augustus 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
He Tyron. Jij lijkt me wel een lid van de Forsenboys
John Troost moet hem weer gaan redden .quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij over een 'jonge' ploeg begint. En dan vertelt hij dat hij wat tegen de jongens heeft gezegd over wat er zoal beter kan en moet. Dan trekt hij nog met een bezweet hoofd wat rare gezichten.
Fok heeft maar 1 goede emoticon.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo weinig op FOK! ?
Hijs 30?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
druk druk drukquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peter van Vossen heeft al zeven punten gepakt met Fortunaquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Troost moet hem weer gaan redden .
Of nee, Peter van Vossen , zijn 'vriend'
Nu al een betere trainer dan Sjonquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Vossen heeft al zeven punten gepakt met Fortuna.
Wel een keer ingehaald door Fylaxquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb jij niet al tijdenlang de meeste posts per dag ofzo
Ja vakantie hèquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb jij niet al tijdenlang de meeste posts per dag ofzo
Sjon Stegeman godquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu al een betere trainer dan Sjon
Zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een interessante vakantie dan!
Erg lastig met 29 graden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zakt Botteghin stevig door het ijs.
Doe maar niet, Feyenoord liever dan PSVquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zakt Botteghin stevig door het ijs.
Wat is dit voor een poep?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
ajaxcied: kirkduyt ja feyenoord zal wel weer een paar penalties krijgen
KirkDuyt: elia en kramer gaan wel komen
feyenoordforever12: *pff waarom geen kramer man dat bedoelde ik
Poep88: JHK!!!!
LuukFR12: @ajaxcied originele humor
KevindeJ: Psv wint met 2-1. Narsingh en de Jong, Dirk Kuyt uit penal
mk033: rt
AnusPuistje: n
feyenoordforever12: neh
mustafavandijk: kuyt scoort 34 penals dit jaar
Conusjuh: vast wel Kirk maar waarom niet laten starten ? wat brengt Kazim wat Elia niet brengt ?
happyweekend: kom op Dirk scoor weer ff van 11 meter
Apeldoornajax: @LuukFR12 nou ja je kan niet ontkennen dat jullie er regelmatig 1 meekrijgen
ajax03082014: psv-feyenoord 2-2
ajaxcied: ja voetballen kan kuyt niet echt meer
Calvannis: haha maak niet uit, als ze maar winnen
mikalu82: rust 2-1 eindstand 2-3 goal in de laatste 5 minuten
jstnnr: Lol Kuyt kan ook best velddoelpunten maken
AnusPuistje: waarom speelt kazim en niet kramer?
Sun Aug 30, 4:31:35pm
vepje92: Kuipers moet normaal doen
mustafavandijk: Moreno op de bank dus
dirkie1908: Als we 1-0 winnen na een penalty van dirk kuyt die onterecht was hoor je mij niet klagen
TikkieBreed: propper kan dr niks van
KirkDuyt: (karakter tonen)
vepje92: Kuipers is een psver
gr chat van mijn stream
altijd pijnlijk om jezelf ajaxcied te noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
Conusjuh: vast wel Kirk maar waarom niet laten starten ? wat brengt Kazim wat Elia niet brengt ?
Apeldoornajax: @LuukFR12 nou ja je kan niet ontkennen dat jullie er regelmatig 1 meekrijgen
dirkie1908: Als we 1-0 winnen na een penalty van dirk kuyt die onterecht was hoor je mij niet klagen
gr chat van mijn stream
linkquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
gr chat van mijn stream
hij denkt zeker dat hij ajaxciedquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
altijd pijnlijk om jezelf ajaxcied te noemen.
Verbeek is jaloersquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek vond hem maar een lulletje rozenwater
anuspuistje klinkt ook niet comfortabelquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
altijd pijnlijk om jezelf ajaxcied te noemen.
En hij heeft het warm.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Kut Joep begint steeds over Duitsland
Wtf stream jijquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
anuspuistje klinkt ook niet comfortabel
Ja en Bayern speelde gisteren met nul centrumverdedigers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Raar dat Feyenoord nu met vier centrumverdedigers speelt. Er is iets misgegaan bij het transferbeleid.
Wielrennen boven voetbal stellen tssquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Wel jammer dat deze wedstrijd net samenvalt met de Vuelta, nu moet ik de eerste helft missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |