JAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, Jong PSV op voorsprong bij RKC.
@RikElfrink
Steven Bergwijn scoort heel leep, fraaie goal: 0-1 voor Jong #PSV bij RKC. #rkcpsv
Net zoals Depay.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Steven Bergwijn.
Het zoveelste talent dat door PSV wordt vernietigd.
Jesse Bertrams staat op doel, die is nog slechter dan z'n broer. GOOI VAN OSCH ERIN.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, Jong PSV op voorsprong bij RKC.
@RikElfrink
Steven Bergwijn scoort heel leep, fraaie goal: 0-1 voor Jong #PSV bij RKC. #rkcpsv
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een leuke wedstrijd moet ik zeggen.
OGG rene hoezo geen modje meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Smokey.Leuk dat jij er eens bent.
Ik deed heel even een double take omdat ik dacht dat jij het was haha.quote:
Ik wens mij niet langer in te zetten voor deze website.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
OGG rene hoezo geen modje meer
Mij zul je niet zien met 'Pac in m'n UI.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik deed heel even een double take omdat ik dacht dat jij het was haha.
sws G geen money voor al die moeite terwijl yvonne en danny op money slapequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens mij niet langer in te zetten voor deze website.
Ohh ligt dat gevoelig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mij zul je niet zien met 'Pac in m'n UI.
Je bent echt niet grappig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |