Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem vind ik de OP kut zonder teletekst.
Wat vindt GGMM?
De tijd dat iedereen er lukraak plaatjes ingooide, was best vermakelijk.quote:
Naast elkaarquote:DANK, LICENTIE EN AUTEURSRECHT: VORMGEVING EN INHOUD © FOK INTERNET SITES 1999-2015 - GRAFISCH ONTWERP DOOR DANNY - DE DELEN VAN DE BRONCODE DIE DOOR GLOWMOUSE
VOOR FOK! ZIJN GESCHREVEN WORDEN IN LICENTIE EN MET BEPERKENDE VOORWAARDEN DOOR FOK! GEBRUIKT - DE OVERIGE BRONCODE VAN FOK! IS GEHEEL BELANGELOOS, VRIJWILLIG EN ONVOORWAARDELIJK ONTWIKKELD VOOR FOK! DOOR BREULS, ZOEM, THE_TERMINATOR, ROONAAN, JUICYHIL, LIGHT, FAUX., FYAH, KNUT, RICKMANS, STEFANHAAN, HUHU, STEPHAN SCHMIDT, AIDAN LISTER, TOM BUSKENS, DVZ, HMAIL, HIGHLANDER, SUPERWORMJIM EN DANNY (VERGETEN JE TE VERMELDEN? LAAT HET WETEN!), WAARVOOR DANK!
KOFFIE EN GEZELLIGHEID DOOR YVONNE, KOEKJES MET LIEFDE GEBAKKEN DOOR KNORRETJE, TOMELOZE INZET DOOR ITEEJER, ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE DOOR JAYDEN EN ALICIA, DEVELOPMENT OVERZIEN ALS EEN BAAS DOOR BREULS, BOEZEM VAN SHMOOPY - FOK! MAAKT ONDER MEER GEBRUIK VAN REPLIQUE (RDE), JQUERY, JQUERYUI, JWPLAYER, YUI, ZEND FRAMEWORK, BOOTSTRAP, FONTAWESOME, LESS, NODE.JS, FANCYBOX, JGROWL, PHP, MYSQL, DBSIGHT, UBUNTU - HOSTING DOOR TRUE - FOK! BEDANKT ALLE VRIJWILLIGERS DIE FOK! MOGELIJK MAKEN EN ZICH GEHEEL BELANGELOOS INZETTEN VOOR DE TOFSTE SITE EN MEEST SOCIALE COMMUNITY VAN NEDERLAND DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR AJACIED422, ONLOGISCH, GGMM. - DE MODS VAN 'VOETBAL': DRIZZT, JOHANNES_VERMEER, DONRAJA, KINGROLAND - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
Ja, anders had je hem niet gekocht natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, daarom kocht ik hem. Haha!
Noem alle vijf de leden van N.W.A. zonder een hulpmiddel toe te plegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en ik gaan naar die film
Zonder mij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en ik gaan naar die film
Yes ik kan hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem alle vijf de leden van N.W.A. zonder een hulpmiddel toe te plegen.
Ice Cube Dr.Drequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem alle vijf de leden van N.W.A. zonder een hulpmiddel toe te plegen.
Ice Cube en Dr. Dre zijn 2 verschillende personen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ice Cube Dr.Dre
Ez nog wat
dinges
Miguel
Applaus, maar van jou weet ik dat wel. Ik kan er alleen moeilijk tegen dat mensen die niks met N.W.A. hebben opeens super geïnteresseerd zijn sinds dat albumpje van Dre.quote:
Ja dat snap ik ook wel Hans.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ice Cube en Dr. Dre zijn 2 verschillende personen.
Mc Ren en Yellaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ice Cube Dr.Dre
Ez nog wat
dinges
Miguel
Ik weet wel dat zijn zoon Ice Cube speeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Applaus, maar van jou weet ik dat wel. Ik kan er alleen moeilijk tegen dat mensen die niks met N.W.A. hebben opeens super geïnteresseerd zijn sinds dat albumpje van Dre.
Dat soort mensen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Applaus, maar van jou weet ik dat wel. Ik kan er alleen moeilijk tegen dat mensen die niks met N.W.A. hebben opeens super geïnteresseerd zijn sinds dat albumpje van Dre.
Wist je trouwens dat de zoon van Ice Cube zijn vader speelt in de film?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel Hans.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn geen knip voor de neus waard.
[..]
Wist je trouwens dat de zoon van Ice Cube zijn vader speelt in de film?
#leuke feitjes
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat zijn zoon Ice Cube speelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]Hockey is geen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]Ik heb net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was genot
Nu grunn kijken
Geheel terechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij vanavond maar ga bezatten in het café
Ik stond daar toch al heel hoog in dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, je bent wat in mijn achting gestegen.(Maar niet veel)
Maduro moet erin komen, dan wordt het nog 1-2quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schuld van de laffe instelling van urwin
Ben je bij het pagedal?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik vele kilometers bij jou vandaan ben
Absoluutquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je bij het pagedal?
rusnakquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maduro moet erin komen, dan wordt het nog 1-2
broeznquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig voorziet Henk de Haan Urwin van tactische tips via Twitter.
THIJSquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
sjoerd mossou
thijs slegers
tom van t hek
ik ga maandag kijken
heb echt een gevoel dat dit een drama seizoen gaat wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beste team van de Eredivisie, helaas komt het er nog niet helemaal uit
Zou niet mogen met deze selectiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb echt een gevoel dat dit een drama seizoen gaat worden
Erwin speelt altijd erg aanvallend. Daardoor ontstaat er ruimte achterin bij Groningen en kon Utrecht profiteren.quote:
Goede trainer volgens Johannes. Daar snap ik nou niets van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies maar VD Looi snapt er niks vanal tijden
vd Looi heeft ons de beker bezorgdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies maar VD Looi snapt er niks vanal tijden
En nog steeds krijgt die man genoeg stemmen om in de kamer te blijven zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een flashback van
Als Johannes dat zegt dan geloof ik datquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede trainer volgens Johannes. Daar snap ik nou niets van.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Erwin speelt altijd erg aanvallend. Daardoor ontstaat er ruimte achterin bij Groningen en kon Utrecht profiteren.
Ja klopt maar, ben nooit kapot van hem geweest altijd verkeerde beslissingen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vd Looi heeft ons de beker bezorgd
Van de Looi is niet een goede trainer, alhoewel hij ons wel de beker heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Johannes dat zegt dan geloof ik dat
Rusnak Maduro en Hoesenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk wordt er in de rust gewisseld door Groningen
Met alle geluk van de wereld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vd Looi heeft ons de beker bezorgd
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle geluk van de wereld.
Dat kwam denk ik door de motiverende woorden van Arjen Robben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door een geniaal wisselbeleidquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoorde je van een taxichauffeur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb de bekerfinale toentertijd moeten missen, maar ik hoorde dat het erg onterecht was.
Tegen Vitesse hoorden ze eruit te vliegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee.
Gunstige loting.
Nee viel wel mee tenminste dat vind ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb de bekerfinale toentertijd moeten missen, maar ik hoorde dat het erg onterecht was.
Ik ben niet werkzaam bij SBS.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hoorde je van een taxichauffeur.
Dat is zulk gelul dat Vitesse toen veel beter was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse hoorden ze eruit te vliegen.
Dat was een grappige wedstrijd jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse hoorden ze eruit te vliegen.
Jij bent niet objectief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zulk gelul dat Vitesse toen veel beter was.
En ik zat voor de verandering in het stadion dus ik kan het weten.
Wel veel kansen Johannes voor vitesquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zulk gelul dat Vitesse toen veel beter was.
En ik zat voor de verandering in het stadion dus ik kan het weten.
Vitesse was toen een beetje aan het counteren, ze missen een paar kansen en in de tweede helft heeft FC Groningen toen orde op zaken gesteld.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:19 schreef Nozick het volgende:
Zal Haller nog vertrekken voor 8 miljoen?
Nee joh ben je malquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:19 schreef Nozick het volgende:
Zal Haller nog vertrekken voor 8 miljoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
van belsimpel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan de Jeroen en Jeroen reclame.
philips stadion?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen eindelijk weer naar t stadion
jaquote:
Levchensko.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke oostblokker hebben ze opgetrommeld bij foxie?
Sked vindt dit een verstandige keus.quote:
Wats dezequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Blonde jongens die er lekker voor gaan
geen k**** negers
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 19:28:03Vleugelaanvaller Jordan Botaka naar Leeds United. Excelsior wil Stanley Elbers van Helmond Sport als vervanger. http://t.co/RlcuNxFgVK reageer retweet
Prachtige club maat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 19:28:03Vleugelaanvaller Jordan Botaka naar Leeds United. Excelsior wil Stanley Elbers van Helmond Sport als vervanger. http://t.co/RlcuNxFgVK reageer retweet
Levchenko is een best sympathieke manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sked vindt dit een verstandige keus.
Hoesen is dit seizoen goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wissels van Urwin vind ik vrij vaag.
Zijn er andere Vitesse-analisten bij FOX?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Levchenko is een best sympathieke man
"WAT ER OOK GEBEURT WIJ ZIJN ERBIJ!!" en dan die kutkop van hem steeds in beeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jan Jood reclames zijn cringeworthy
Nee, niet echt volgens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er andere Vitesse-analisten bij FOX?
Tibbling speelde slecht volgens Levchenkoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch dat ze erin komen, maar dat Burnet en Tibbling eruit worden gehaald.
Nja vooral Tibbling iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch dat ze erin komen, maar dat Burnet en Tibbling eruit worden gehaald.
Dat gebruik ik op Engelse fora wel vaker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom gebruikt iedereen plots het woord cringeworthy
Ik vind dat woord echt... irritant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Hiariej vind ik een walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Burnet en Hiariej ziet ik het liefst bij Groningen verdwijnen
gewoon gebruiken op reddit of 4chanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Jan-Joost beschouwt de kijker als geestelijk gehandicapt. Ik moet bij hem denken aan Marcel Maijer. Die geforceerde vrolijkheid is zo eng. Ik stoor me er ook aan dat ze dneken dat hun mening rullevant is. Wie heeft hen dat ingefluisterd? Dit gaat he-le-maal nergens over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"WAT ER OOK GEBEURT WIJ ZIJN ERBIJ!!" en dan die kutkop van hem steeds in beeld.
Wie bedenkt zoiets? Er zit helemaal niemand op Jan Jood te wachten.
Dat moet een tijdje terug geweest zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Hiariej vind ik een walgelijk mannetje.
Naaide ooit Nicky Hofs een tweede gele kaart aan door een belachelijke schwalbe te maken
Nicky Hofsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Hiariej vind ik een walgelijk mannetje.
Naaide ooit Nicky Hofs een tweede gele kaart aan door een belachelijke schwalbe te maken
Volgens Levchenko was het tijd om te breken met Koblenko.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tibbling speelde slecht volgens Levchenko
Ja, dat is al tig jaar geledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet een tijdje terug geweest zijn
Mensen met historisch besef heb je niet zoveel
Doe er af en toe nog een "flamboyant" tussendoor dan. Maakt het net wat meer "af".quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Pascalus het volgende:
"Cringeworthy" is een kutwoord. Hou er onmiddelijk mee op. Anders ga ik in iedere post het woordje "ludiek" verwerken.
Nicky had best veel talent, maar je moest hem wel elke zaterdagnacht van de Korenmarkt afdragenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nicky HofsDat die ooit bij Feyenoord heeft gespeeld
Wil jij een leuk feitje over Nick Hofs horen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had het makkelijk kunnen schoppen tot veel beter dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nicky had best veel talent, maar je moest hem wel elke zaterdagnacht van de Korenmarkt afdragen
Hofsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, graag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil jij een leuk feitje over Nick Hofs horen?
Neeee, niet Elbers. Dat zou weer een kleurloos seizoen in de lage middenmoot voor Helmond betekenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern speelde heel goed, Hakan schoot een bal op de lat van 40 meter ofzo
Nick Hofs won ooit een kopduel van Orlando Engelaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, graag.
Het zou leuk zijn als je hier een beetje een lange speler bij betrekt.
Sinds wanneer heb jij binding met Helmond Sport?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neeee, niet Elbers. Dat zou weer een kleurloos seizoen in de lage middenmoot voor Helmond betekenen
Dat is niet op TV, grapjas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we zappen naar RKC - Jong PSV.
wimderon heeft vast wel mooie beelden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wie o wie heeft beelden van de vallende Sagan?
Botaka is helaas geen Vidukaquote:
Die retard op de motor zou ik graag op zijn bek rammenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wie o wie heeft beelden van de vallende Sagan?
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we zappen naar RKC - Jong PSV.
Ik was te laat, hopelijk wordt Utrecht - Groningen dus gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe is het een slecht weekend voor de Totofetisjisten.
We hebben ook nog steeds een rekening te vereffenen met een OTO.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Die retard op de motor zou ik graag op zijn bek rammen
Was het een motor of een motard?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Die retard op de motor zou ik graag op zijn bek rammen
De Jupiler League stikte van de onverwachte uitslagen. Gisteren wint NEC onverwacht in Tilburg. Utrecht op voorsprong.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was te laat, hopelijk wordt Utrecht - Groningen dus gelijk.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben ook nog steeds een rekening te vereffenen met een OTO.
Wim Kieft is fan van Arno.quote:
Sinds ik daar geboren ben, je moet toch een klein beetje je locals supporten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij binding met Helmond Sport?
fak dat jongequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:42 schreef Wicky15 het volgende:
Dacht ik een lekker avondje voetbal te kijken, vraagt een vriend of ik kom chillen
Weet niet wat ik moet doen
Dit was echt om te janken zo slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de beste Wimderon productie ooit. Die souplesse. Die beelden
Ik beschouw jou nog altijd als meester van de satirequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter dan dat van Johannes, niet?
Deze steek ik in m'n zak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik beschouw jou nog altijd als meester van de satire
gewoon voetballe kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen Sked? Zeg het me, ik weet het niet meer.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de beste Wimderon productie ooit. Die souplesse. Die beelden
Er was 1 iemand die in het topic riep dat dat ging gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit was echt om te janken zo slecht.
De Eredivisie is het belangrijkste dat er is in het leven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen Sked? Zeg het me, ik weet het niet meer.
Volgens mij is dit geen Wimderon productie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kwaliteit is bij deze toch beter en met louis en sjek erbij imo.
Het wordt lastigquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand die utrecht - groningen kijkt? En die mij kan vertellen of groningen nog een kans maakt?
WAAR IS TAPIAquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman, Ter Avest, Uvini, Katsikas, Van der Lely, Gutiérrez, Mokotjo, Ziyech, Ede, Corona, Olaitan
Schreuder heeft er weer een mooi knip en plakwerkje van gemaakt.
De bal is rond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand die utrecht - groningen kijkt? En die mij kan vertellen of groningen nog een kans maakt?
what the fuckquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman, Ter Avest, Uvini, Katsikas, Van der Lely, Gutiérrez, Mokotjo, Ziyech, Ede, Corona, Olaitan
Schreuder heeft er weer een mooi knip en plakwerkje van gemaakt.
Wimeron kan niet concurreren met sjek en louis. Geen partij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Wimderon productie.
ATLETIEK IS GEEN SPORT.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook naar polsstokhoogspringen.
decathlon vind ik wel mooi om te kijkenquote:
Matige commentatorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:51 schreef Wicky15 het volgende:
HIER KOMT HET ANTWOORD VAN DE PLOEG VAN RON JANS
HET ANTWOORD KOMT NIET
Nou winnen gaat Groningen sowieso niet vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:52 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb geld op groningen, zwolle, tottenham en heracles. 2/4 staan nu 1-0 achter
Toto op FC Groningen werkt nooitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:52 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb geld op groningen, zwolle, tottenham en heracles. 2/4 staan nu 1-0 achter
Dat hadden we nog niet in de gaten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:52 schreef dolf1010 het volgende:
Jij was geen fan van het woord 'cringeworthy' dus je dient nederig te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze reactie vind ik behoorlijk cringeworthy.
Ik heb jou nodig om rijk te wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel ernstig tussen 1-0 en 0-0.
Ik weet niet, ik zit een beetje met een half oog te kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe speelt Maduro? Stroom viel uit..
Dat is satire!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij was geen fan van het woord 'cringeworthy' dus je dient nederig te zijn
Ik kan helaas geen doorslaggevende gedachte doorkrijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou nodig om rijk te worden
Dan ga ik er nog een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen doorslaggevende gedachte doorkrijgen.
Unibet is beter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga ik er nog een nachtje over slapen
Op de vorm van PSVquote:
gequotequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feijenoord morgen wint neem ik een Kazim UI.
Voor welke tijdspanne?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feijenoord morgen wint neem ik een Kazim UI.
Unibetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Unibet heeft betere odds dan Toto
En veel meer situaties om geld op te zetten
Feyenoord hoeft niet. Lekker met 10 man op eigen helft en dan met Bilal rechts en Elia links counteren.quote:
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er mensen rijk geworden van Unibet
Vooral Unibet zelf denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
jazekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
Elia speelt niet in de basis. Scherp blijven aub.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord hoeft niet. Lekker met 10 man op eigen helft en dan met Bilal rechts en Elia links counteren.
PSV raakt geen knikker tegen een muur van Feyenoorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |