Vind het wel jammer dat zequote:Op donderdag 3 september 2015 09:34 schreef planethugo het volgende:
en alweer klaar ermee, het tempo had iets lager gemogen aangezien er dan meer seizoenen over Escobar gemaakt hadden kunnen worden (bijv 1 heel seizoen over zijn opkomst ipv een paar afleveringen) maar misschien maakt dat de serie ook wel zo goed. Het is werkelijk geen moment rustig of saai.
Van elke seconde genoten, hopen dat S2 er snel is. Maar dat zal nog wel minstens een jaar duren.
Is Escobar, el Patrón del Mal ook echt goed of is dat meer een soap, aangezien daar meer dan 100 afleveringen van zijn verwacht ik niet dat het er kwa actie etc top uitziet. Maar ik ga daar in de tussentijd wel eens aan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In één van de radioprogrammas gebruikte ze een microfoon van nog geen 10 jaar oud.....quote:Op donderdag 3 september 2015 10:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn puntje van kritiek is dat er 2 maal nieuwere BMW modellen voorkomen dan er toentertijd leverbaar waren.
Zo zijn er wel meer goofs. Dat kopieerapparaat bij de douane waar de DEA agent vast kwam te zitten was in die tijd nog niet leverbaar. Verder hier en daar nog wel wat dingen.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn puntje van kritiek is dat er 2 maal nieuwere BMW modellen voorkomen dan er toentertijd leverbaar waren.
quote:Exclusive: Netflix's #Narcos Renewed for Second Season
Netflix's original scripted programming hot streak continues.
The streaming service has renewed Pablo Escobar drama Narcos for a second season, The Hollywood Reporter has learned.
Misschien niet het beste einde maar ik vond het niet slecht, al vond ik ep 6 t/m 8 echt genius.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Klaar, zwaar teleurgesteld over einde, terwijl ik al wist dat t seizoen zo zou eindigen. Zonde
Denk dat jij Deutchland 83 wel kan waarderen, ff zoeken via nieuwsgroepenquote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef golfer het volgende:
Aflevering 3 gezien intussen. Wel wat herinneringen aan die tijd, maar vooral jammer dat die erbij verzonnen DEA-agenten de soms waargebeurde sfeer verpesten.
Zij zijn zeker niet verzonnen hoor. Hun rol is idd wel iets aangedikt, gezien Murphy nog maar drie dagen in Colombia was toen Pablo het gevang in ging.quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef golfer het volgende:
Aflevering 3 gezien intussen. Wel wat herinneringen aan die tijd, maar vooral jammer dat die erbij verzonnen DEA-agenten de soms waargebeurde sfeer verpesten.
SPOILER: Murphy naast Escobar, beetje smerige foto, bloed enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet zo met "coming to age" series/films. Ben daar te bejaard voor.quote:Op zondag 6 september 2015 02:57 schreef SunChaser het volgende:
Denk dat jij Deutchland 83 wel kan waarderen, ff zoeken via nieuwsgroepen
Coming of age?quote:Op zondag 6 september 2015 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met "coming to age" series/films. Ben daar te bejaard voor.
Ja, zo wordt het beschreven.quote:
Hmmquote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het beschreven.
IMDb: DEUTSCHLAND 83 is a gripping coming-of-age story set against the real culture wars and political events of Germany in the 1980s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |