Ja met flowen zag ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Jongens Fylax is in de problemen, steun hem.
Oh je hebt ook PMquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Jongens Fylax is in de problemen, steun hem.
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja met flowen zag ik.
Of heeft ie nog meer problemen?
Mensen vechten er al om, geen grappen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag gisteren verdomme alweer kruidnoten liggen in de winkel
Die dingen lijken wel elk jaar vroeger te komen, nog even en je kunt ze gewoon het hele jaar door krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen vechten er al om, geen grappen.
Ik ook niet, maar Fylax mag mij ook niet zo gelukkigquote:
De leven is hard, no compromise.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij zal dan wel weer misselijk, mad en sad zijn.
Nu welquote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De leven is hard, no compromise.
Alleen zijn dierbaarste vrienden krijgen een PM.quote:
"Life is a bitch, dus ik woon in een bordeel"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Life is a bitch.
And so is Felix.
Ik denk serieus dat die jongen met een pro moet gaan praten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal aan de hand is, zal wel terecht zijn en voor de rest zal het mij een zorg zijn.
Moet 'ie gewoon mee ophouden, anders krijg je dit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolfquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die jongen met een pro moet gaan praten.
Hij heeft altijd wat. Eeuwig.
Niet slecht bedoeld hoor, Felix.
Ja dat effect zou het kunnen hebben ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet 'ie gewoon mee ophouden, anders krijg je dit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf
Ja inderdaad, hoe is het barbecueweer morgen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
Laten we het nu over houtskool hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |