Ja juist in de middag. Wanneer het hopelijk lekker warm is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is NOOIT te vroeg voor een barbecue. Verbrand vleesch is altijd goed!
Wel houtskool toch he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
Uiteindelijk wordt het toch wel 3-4 uur voordat de bbq aangaat.
Als het goed is ga ik morgen ook aan de bbq, en mocht dat niet zo zijn dan fix ik zelf wel wat met kolen en een rooster. Ik heb er helemaal zin in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
Uiteindelijk wordt het toch wel 3-4 uur voordat de bbq aangaat.
Ja toch!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik morgen ook aan de bbq, en mocht dat niet zo zijn dan fix ik zelf wel wat met kolen en een rooster. Ik heb er helemaal zin in.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:09 schreef YokiKater het volgende:
Mooi verhaal trouwens.. er was ooit eens een groep van FOK! die 3 dagen lang op een boot gingen computeren/gamen/zuipen, alles.. en we gingen dus ook barbecuen.. maar toen bleek de bbq weg te zijn! Potverdikkeme!!! Dus.. een olievat doormidden gejast, winkelkarretje gefixed zodat we een rooster hadden en hoppa! Homemade BBQ.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:09 schreef YokiKater het volgende:
Mooi verhaal trouwens.. er was ooit eens een groep van FOK! die 3 dagen lang op een boot gingen computeren/gamen/zuipen, alles.. en we gingen dus ook barbecuen.. maar toen bleek de bbq weg te zijn! Potverdikkeme!!! Dus.. een olievat doormidden gejast, winkelkarretje gefixed zodat we een rooster hadden en hoppa! Homemade BBQ.
Best BBQ ever. Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet. Op het dek van een grote boot, met een zooi mafketels..quote:
Ja mooie momenten zijn dat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Best BBQ ever. Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet. Op het dek van een grote boot, met een zooi mafketels..
Daar zijn verder geen beelden van, althans niet online.. maar wel dit..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja mooie momenten zijn dat.
Ja dat is zeker tof.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zijn verder geen beelden van, althans niet online.. maar wel dit..
Dan heb je een beetje een idee. Dat was echt gaaf.
Misschien ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kan LTVDK een x gaan bbqen met Fatima.
Spareribs en speklapjes festijn danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spareribs en speklapjes festijn dan
Ik wist niet dat je dit leuk vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik ga vandaag op springkussens springen
Ja dat lijkt me nou echt iets voor jou!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik ga vandaag op springkussens springen
Haha ja, misschien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |