ik voel mij zo lui en nutteloos als ik sporters zulke dingen zie doentwitter:dafneschippers twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 21:51:20Happy with my training sessions! And yes, a new height doing boxjumps! #justdoit https://t.co/H18KmpddLU reageer retweet
ik zie gelijk ongelukken voor me met schaafwonden aan scheenbeenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:54 schreef Evertjan het volgende:
ik voel mij zo lui en nutteloos als ik sporters zulke dingen zie doentwitter:dafneschippers twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 21:51:20Happy with my training sessions! And yes, a new height doing boxjumps! #justdoit https://t.co/H18KmpddLU reageer retweet
twitter:dafneschippers twitterde op donderdag 04-02-2016 om 08:38:26Vanavond een documentaire waarbij Holland Sport langs kwam op mijn trainingskamp! Vanavond 21:10! Allemaal Kijken! https://t.co/XpRkKltCKy reageer retweet
Ja heerlijk, alsof je 30 jaar terug de tijd in wordt geworpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Wat een prachtvrouw om naar te kijken
toen ze 17 was,ja, nu kan ik die coulthard kaak niet uitstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Wat een prachtvrouw om naar te kijken
quote:Atlete Dafne Schippers en DJ Nicky Romero zouden een relatie hebben met elkaar. Dat schrijft Privé op basis van verschillende bronnen uit de omgeving van Dafne.
Het eerste contact zou via social media zijn geweest, maar al kort daarna zou de 23-jarige wereldkampioene met hem naar verschillende shows in het buitenland zijn geweest.
Tegen haar omgeving zou Dafne lyrisch zijn over de relatie en hebben gezegd dat Nicky 'haar vriendje is' tegen haar sportcollega's bij topsportcentrum Papendal waar zij traint. Ze wil er echter nog niet mee naar buiten treden.
Er is contact gelegd met het management van beiden, maar die hebben vooralsnog niet gereageerd op de vermeende relatie.
quote:
Schippers is de op 2 na snelste atlete ooit op de 200 meter en die 2 snelleren zijn niet meer actief (of levend). Eigenlijk is alleen Felix een concurrent en heeft dus een langzamer PR staan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Riofan83 het volgende:
Ik denk dat ze op de 100 meter een grotere kans maakt om te winnen dan op de 200 meter (daar zijn meer echt hele goede concurrenten).
twitter:dafneschippers twitterde op woensdag 17-02-2016 om 21:50:11Having fun & enjoying time with @NickyRomero. We have a full schedule+focus this year: me sprinting, he music. Still driving our own cars
reageer retweet
Die breekt dat ventje toch helemaal in tweeėn in bed.quote:
Thompson lijkt mij een grotere concurrent dan Felix.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Schippers is de op 2 na snelste atlete ooit op de 200 meter en die 2 snelleren zijn niet meer actief (of levend). Eigenlijk is alleen Felix een concurrent en heeft dus een langzamer PR staan.
Op de 100 meter zijn denk ik meer concurrenten. Vooral Fraser-Pryce.
Maar in principe zou ze ze beide kunnen winnen. Dat zou wat zijn, zeg.
Dat betwijfel ik nogalquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thompson lijkt mij een grotere concurrent dan Felix.
Hoezo? Thompson liep nagenoeg dezelfde tijd (zonder reactie-tijd zelf sneller) en lijkt net als Schippers nog wel ruimte voor verbetering te hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |