Sittard dus dat zou kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hij praat met een Limburgse tongval.
Ja ook bij de Dom, maar was daar rond 23 uur. Toen werd er al vuurwerk op mensen geschoten. Om 0:00 uur meer bij het water, ook daar zwaar gestunt met vuurwerk, maar stond er niet bij stil dat er ook mensen aangerand werden.quote:
Hij is drinkt niet meer, maar ook niet minder.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet die Pepijn er uit trouwens. Afgetrokken bekkie.
Hij was al bij Boulevard.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Voor 3 minuten spreektijd helemaal van Limburg naar Hilversum rijden. Man man man.
Niet alleen drank denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is drinkt niet meer, maar ook niet minder.
Beter dat jij en je vriendin dat niet hebben meegekregen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ook bij de Dom, maar was daar rond 23 uur. Toen werd er al vuurwerk op mensen geschoten. Om 0:00 uur meer bij het water, ook daar zwaar gestunt met vuurwerk, maar stond er niet bij stil dat er ook mensen aangerand werden.
Omdat de ene een Tsjechische/Amerikaanse achtergrond heeft en de andere pipo een Iraanse.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Niet alleen de schrijfwijze van Saoedi-Arabië verandert (helaas) steeds vaker in Saudi-Arabië, de uitspraak volgt hetzelfde voorbeeld. Waarom dat gebeurt weet ik echt niet.
Daarom zeg ik gewoon SA, wat ook Satans Apenland kan betekenen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Niet alleen de schrijfwijze van Saoedi-Arabië verandert (helaas) steeds vaker in Saudi-Arabië, de uitspraak volgt hetzelfde voorbeeld. Waarom dat gebeurt weet ik echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |