En zo is het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach, vanaf volgende week kunnen we weer zuur over Pauw doen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach, vanaf volgende week kunnen we weer zuur over Pauw doen.
We missen Jinek nergens hoor ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Als Pauw bezig is, missen we KvdB of Jinek.
Als KvdB bezig is, missen we Jinek of Pauw.
En als Jinek bezig is, missen we Pauw en KvdB.
![]()
Eigenlijk is het allemaal niets zonder Renske.
Het is het alledrie net nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Als Pauw bezig is, missen we KvdB of Jinek.
Als KvdB bezig is, missen we Jinek of Pauw.
En als Jinek bezig is, missen we Pauw en KvdB.
![]()
Eigenlijk is het allemaal niets zonder Renske.
Dat komt volgende week als Pauw het ook weer voor elkaar krijgt om alleen maar teringgasten bij elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We missen Jinek nergens hoor ?
Zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jinek is verrreweg de lekkerste
Zo'n ongeïnspireerd kut zanggroepje en bagger gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat komt volgende week als Pauw het ook weer voor elkaar krijgt om alleen maar teringgasten bij elkaar te krijgen.
(Ik gok Quincy Gario![]()
![]()
)
Nou ik kan me niks ergers dan die Tsjechische kut voorstellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat komt volgende week als Pauw het ook weer voor elkaar krijgt om alleen maar teringgasten bij elkaar te krijgen.
(Ik gok Quincy Gario![]()
![]()
)
Niet waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jinek is verrreweg de lekkerste
quote:
Blij dat iemand het leuk vindt.quote:
twitter:JinekLive twitterde op maandag 04-01-2016 om 15:15:25Vanavond de eerste uitzending van #Jinek! Met onder anderen @arieboomsma, Pepijn Lanen (@Faberyayo), @piadijkstra en @DionneStax! reageer retweet
STAXGODIN JAAquote:Op maandag 4 januari 2016 15:17 schreef borisz het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op maandag 04-01-2016 om 15:15:25Vanavond de eerste uitzending van #Jinek! Met onder anderen @arieboomsma, Pepijn Lanen (@Faberyayo), @piadijkstra en @DionneStax! reageer retweet
sowquote:
Gaat dus weer nergens overquote:Op maandag 4 januari 2016 15:17 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |