Zelfs dan zou Ajax meer kijkers trekken en dus uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat wordt dus geen live wedstrijd van Groningen op RTL7, alleen misschien als Ajax de laatste speeldag is uitgeschakeld/al geplaatst is en de wedstrijd van Groningen nog ergens om gaat.
Ironisch eigenlijk. Want de kans dat Groningen deze groep doorkomt is oprecht groter dan de overwintering van Ajax.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs dan zou Ajax meer kijkers trekken en dus uitgezonden worden
Ajax wel gelukkig.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Zowel Celtic als Molde kunnen er niks van.
Leer lezen, Henk.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan is het nog geen CL-groep Hans
Vervang Molde door Barcelona en je hebt misschien net een CL-groep. Klein verschilletje.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leer lezen, Henk.
Ik zei 'zowat een CL groep'.
Celtic overleefde de CL poule nog een paar jaar terug, wonnen nog van Ajax. Fener stond nog in de halve finale EL en is twee jaar terug landskampioen geworden van Turkije.
Nou, Molde zou je dan moeten hebben.
Dan hebben wij een meningsverschil.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vervang Molde door Barcelona en je hebt misschien net een CL-groep. Klein verschilletje.
Groningen schijnt met een half B-elftal te maken te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax en AZ even winnen, Groningen even stunten. Topshow!
Als Rekiki maar speeltquote:Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen schijnt met een half B-elftal te maken te krijgen.
Volgens welke bronnen?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen schijnt met een half B-elftal te maken te krijgen.
Pius Ikediaquote:Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er terecht gekomen van de Ajax-spelers die in 2001 tegen Celtic speelden?
Trabelsi, wauw
Daniel Cruz, die ben ik gewoon echt vergetenquote:Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er terecht gekomen van de Ajax-spelers die in 2001 tegen Celtic speelden?
Trabelsi, wauw
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-09-2015 om 17:28:55Opstelling #Ajax ... Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Fischer, Sinkgraven; El Ghazi, Klaassen en Younes zie telesport.nl reageer retweet
Slecht teamquote:Op donderdag 17 september 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-09-2015 om 17:28:55Opstelling #Ajax ... Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Fischer, Sinkgraven; El Ghazi, Klaassen en Younes zie telesport.nl reageer retweet
dikquote:Op donderdag 17 september 2015 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Hier hoort pizza bij, mag wel weer eens.
Ik ben inderdaad nog niet geheel tevreden met mijn vetpercentage, deze pizza gaat dat niet verbeteren.quote:
Ajax is aanvallend natuurlijk steengoed.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
Celtic staat in Schotland niet eens bovenaan meer. 3-0 voor Ajax.
3x El Ghaziquote:Op donderdag 17 september 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is aanvallend natuurlijk steengoed.
Zonder superspits Milik zie ik het somber in.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is aanvallend natuurlijk steengoed.
Zonder El Ghazi stelt Ajax aanvallend helemaal niets voor, dus ik zou hem maar koesteren.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi.
Gudelj.
Zal je zien dat ze allebei scoren vandaag.
De mentaliteit en uitstraling van El Ghazi is zo enorm walgelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder El Ghazi stelt Ajax aanvallend helemaal niets voor, dus ik zou hem maar koesteren.
Net zoals je zus.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mentaliteit en uitstraling van El Ghazi is zo enorm walgelijk.
Ik ga hier niet op in.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net zoals je zus.
Nee grapje, is je zus lekker geworden stijn?
Hij is erger dan Kishnaquote:Op donderdag 17 september 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mentaliteit en uitstraling van El Ghazi is zo enorm walgelijk.
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2015 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind de nieuwe manier waarop ik geattendeerd wordt op het feit dat ik gequote ben bijzonder onhandig.
Ik weet niet wat er nieuw aan is. Wie wil me quoten?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind de nieuwe manier waarop ik geattendeerd wordt op het feit dat ik gequote ben bijzonder onhandig.
quote:Op donderdag 17 september 2015 18:19 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nieuw aan is. Wie wil me quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |