dit werd al eens voorgesteld, maar nizno schijnt daar niet zo aan te trekkenquote:
op zich wel een mooie kraan. dat dan weer welquote:
ik begrijp het volkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit werd al eens voorgesteld, maar nizno schijnt daar niet zo aan te trekken
letterlijk
en een doorstroombegrenze he?!?! niet vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel een mooie kraan. dat dan weer wel
oh, dat is dan weer jammer. mijn stroming kent geen grenzenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef Nizno het volgende:
jarretels
[..]
en een doorstroombegrenze he?!?! niet vergeten
en aanslagbegrenzer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is dan weer jammer. mijn stroming kent geen grenzen
dat dan weer welquote:
hoeveel per minuut staat hij op ingesteld dan?quote:
aanslagen probeer ik eigen volledig te voorkomen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel per minuut staat hij op ingesteld dan?
dat typt wel lastigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aanslagen probeer ik eigen volledig te voorkomen..
hier is florence al aan het zingenquote:
dan ben ik voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is florence al aan het zingen
het is soms wel een beetje kerk muziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik voor het zingen de kerk uit
Dat is omdat we de meuk niet verkocht krijgen we iedereen kans willen laten maken zijn of haar favoriete item te kopen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Nizno het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhh kom op zeg die hunt duurt te lang zo met al die dubbelen zo....
weer de dirt devil
ik ben een dirt devilquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is omdat we de meuk niet verkocht krijgen we iedereen kans willen laten maken zijn of haar favoriete item te kopen!
grgr ibood
behoorlijk irritant anders... gewoon zoals vroeger. producten verkopen achter elkaar en alleen naar de volgende als alles op is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is omdat we de meuk niet verkocht krijgen we iedereen kans willen laten maken zijn of haar favoriete item te kopen!
grgr ibood
en deze heb ik alquote:
Dan had je dus 3 uur naar de dirt devil moeten starenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
behoorlijk irritant anders... gewoon zoals vroeger. producten verkopen achter elkaar en alleen naar de volgende als alles op is.
ja logo's maken de prijs...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en deze heb ik al
maar dan met een ander logo op de buitenkant
ja dat is het risico. Je weet niet hoe laat de volgende komt, kan gerust 3 uur duren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je dus 3 uur naar de dirt devil moeten staren
vandaar dat de mijn 119 euro wasquote:
deze was 189 adviesprijsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaar dat de mijn 119 euro was
wil je mijn bril lenen?quote:
staat er toch bij 1dk geschiedenis of kijk ik scheel?quote:
oew, de pannen waarvan ik vanmorgen zei dat ik ze misschien wel zou kopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er toch bij 1dk geschiedenis of kijk ik scheel?
ik had het over de COOD-equote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Nizno het volgende:
Dirt Devil MC53 Multicycloon Stofzuiger
Prijs: ¤99,95
Advies: ¤189
Om: 20:17:53
Snel danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, de pannen waarvan ik vanmorgen zei dat ik ze misschien wel zou kopen
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik dacht de vieze duivel!quote:
Dan is het meer als een soort aasgier op het volgende slachtoffer wachten dan huntenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:27 schreef Nizno het volgende:
ja dat is het risico. Je weet niet hoe laat de volgende komt, kan gerust 3 uur duren.
pannuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kopuh kopuh koopavond!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, de pannen waarvan ik vanmorgen zei dat ik ze misschien wel zou kopen
op de een of andere manier is de aandrang om iets te kopen volledig weg ...quote:
waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik dacht de vieze duivel!
dat krijg je na drie dagen f5-enquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier is de aandrang om iets te kopen volledig weg ...
snapte al niet wat jij er mee moestquote:
jij snapt niet wat mensen met een stofzuiger doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapte al niet wat jij er mee moest
nou mensen wel, maar jou niet zo goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij snapt niet wat mensen met een stofzuiger doen?
ook beren moeten hun huis schoon houden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou mensen wel, maar jou niet zo goed
Wat je wel niet van beren leren kan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook beren moeten hun huis schoon houden..
ow ja, stel je voor dat goudlokje op visite komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook beren moeten hun huis schoon houden..
ik noem Ess normaal tijger. maar goudlokje klinkt ook wel aardigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, stel je voor dat goudlokje op visite komt.
je moet dan ook geen bordjes pap onbeheerd achterlaten op tafel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, stel je voor dat goudlokje op visite komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |