Eens, was hier ook heerlijke zalm!quote:Op donderdag 10 september 2015 08:45 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond de karbonade. Ik heb er nu al zin in als ik dit zo lees.De zalmcurry vond ik erg lekker, vooral de zalm was echt fantastisch. De curry vond ik daardoor iets te overheersend bij de zalm. En de fajita's vond ik ook erg lekker.
![]()
Het grootste voordeel blijft dat je zelf kunt kiezen wat je eet. Niets gegeten waar ik geen zin in had of een beetje tegenop zag.
Of beiden zo nu en danquote:Op donderdag 10 september 2015 14:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga het ook eens proberen. We zijn vrij inspiratieloos de laatste tijd qua eten. Teveel geld uitgeven aan boodschappen doen we nu ook al.
Hello Fresh of Marley? Keuzes...
Marley Spoon. For sure.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga het ook eens proberen. We zijn vrij inspiratieloos de laatste tijd qua eten. Teveel geld uitgeven aan boodschappen doen we nu ook al.
Hello Fresh of Marley? Keuzes...
Hij werkte hier wel dus dank je wel! Ik ga het volgende week een keertje proberen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:08 schreef Melleyn het volgende:
https://marleyspoon.nl/se(...)gn=smile&v=MS25FBMNL heb ik gebruikt. Voor 25 euro korting trouwens
Dit vind ik dus echt heel slecht he. Dat is toch niet het idee van HelloFresh? Een kant en klare pastei die je alleen hoeft af te bakken.twitter:HelloFreshNL twitterde op donderdag 10-09-2015 om 16:48:05Voor dit gerecht hoef je de pastei alleen nog af te bakken. Gemakkelijker kan niet! » https://t.co/7OiMIxhASO http://t.co/2ufYtl1cJ4 reageer retweet
Huh?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of beiden zo nu en danMS heeft als voordeel dat je zelf kan kiezen, maar heeft geen 5 maaltijden per week optie.
Maar doordat je per portie kunt kiezen, kun je wel bijv 4 personen 2 dagen doen en dan gewoon 4 gerechten kiezen. Eet je met 2 toch 4 dagen. Of 6, als je 3 dagen kiest.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of beiden zo nu en danMS heeft als voordeel dat je zelf kan kiezen, maar heeft geen 5 maaltijden per week optie.
Nope, weekje op pauze maar ik mis hetquote:Op donderdag 10 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:
Niemand hier meer die HF heeft deze week?
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:
Niemand hier meer die HF heeft deze week?
Vanavond de krieltjessalade met sperziebonen op, erg lekker
Dat doet het niet meer he?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, weekje op pauze maar ik mis hetal geen inspiratie meer haha...
Gisteren een nieuw wereldgerecht van Knorr, Kip Orzo, een kans gegeven
Klopt, te weinig teriyaki saus. Ik heb er zelfstandig ketjap manis toegevoegd bij het wokken, maakte het erg lekker.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:18 schreef gelestipjes het volgende:
Net de Aziatische noedels met kip en bonte groenten gegeten, maar zat niet erg veel smaak aan dus viel een beetje tegen
In het ene topic is 40 euro voor de wekelijkse boodschappen veel, in het andere kost een knorr gerecht 12 euro. Iets klopt hier niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:09 schreef Trusten het volgende:
[..]
12eu aan ingrediënten en dan een veel te zout en zeer mwaa resultaat
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:58 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
In het ene topic is 40 euro voor de wekelijkse boodschappen veel, in het andere kost een knorr gerecht 12 euro. Iets klopt hier niet.
Weet niet precies wat je punt is (ik heb het nergens gehad over 40 euro voor wekelijkse boodschappen) maar Knorr heeft dus nieuwe wereldgerechten die qua ingrediënten nogal aan de prijzige kant zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 23:58 schreef technofreak86 het volgende:
In het ene topic is 40 euro voor de wekelijkse boodschappen veel, in het andere kost een knorr gerecht 12 euro. Iets klopt hier niet.
http://www.distrifood.nl/(...)ngredienten-10192438quote:AH-box duurder dan losse ingrediënten
Formules
DOETINCHEM – Albert Heijn legt een forse opslag op de inhoud van de eerste Allerhande Box. De losse ingrediënten zijn zo’n ¤14 goedkoper dan de complete box.
AH-box duurder dan losse ingrediënten
Dat blijkt uit een prijsmeting die Distrifood uitvoerde op AH.nl. De afzonderlijke ingrediënten die worden geleverd in een vierpersoons Allerhande Box kosten gezamenlijk ruim ¤35 als deze online worden besteld bij AH. De box voor vier personen kost ¤49.
Factoren
Albert Heijn laat via woordvoerder Els van Dijk weten dat het prijsverschil te verklaren is door diverse factoren. ‘De Allerhande Box is meer dan alleen de ingrediënten. Wij verzamelen de boodschappen voor consumenten en met de bijgeleverde recepten geven wij ze inspiratie. Daarnaast zit van elk product exact de juiste hoeveelheid in de box en zitten er producten in die niet in de winkel verkrijgbaar zijn. Bovendien bezorgen we de box gratis.’
Verpakkingsgrootte
Van de ingrediënten uit de eerste Allerhande Box is er echter slechts één dat niet rechtstreeks te bestellen is: cupjes met soja-gember-sesamdressing. Alle andere producten, in de meeste gevallen zelfs in exact dezelfde verpakkingsgrootte, zijn rechtstreeks te bestellen via AH.nl. Alle recepten zijn eveneens via AH’s website terug te vinden.
Twee uien voor 89 cent? Tjeempiequote:Op vrijdag 11 september 2015 08:51 schreef Trusten het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je punt is (ik heb het nergens gehad over 40 euro voor wekelijkse boodschappen) maar Knorr heeft dus nieuwe wereldgerechten die qua ingrediënten nogal aan de prijzige kant zijnen wat het dus verre van waard is...
[ afbeelding ]
= ¤12,49
Had uiteraard geen scharrelkipfilet hoeven zijn, dan was het 500g voor 3,50 geweest maar hadik weer een deel kunnen weggooien![]()
Wat zit er dan in hemelsnaam in dat pakje Knorr? Mijn hemel zeg, wat een geld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:51 schreef Trusten het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je punt is (ik heb het nergens gehad over 40 euro voor wekelijkse boodschappen) maar Knorr heeft dus nieuwe wereldgerechten die qua ingrediënten nogal aan de prijzige kant zijnen wat het dus verre van waard is...
[ afbeelding ]
= ¤12,49
Had uiteraard geen scharrelkipfilet hoeven zijn, dan was het 500g voor 3,50 geweest maar hadik weer een deel kunnen weggooien![]()
Zinloos geweldquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:58 schreef minilot het volgende:
En je hebt vast ook lang niet al die (dure!) abrikozen nodig
quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat zit er dan in hemelsnaam in dat pakje Knorr? Mijn hemel zeg, wat een geld.
Kip en gewelde abrikozen zijn nu eenmaal vrij duur, dus dan kom je al snel aan de 12 euro.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat zit er dan in hemelsnaam in dat pakje Knorr? Mijn hemel zeg, wat een geld.
Het blijft subjectief wat je het gemak waard vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn Marley Spoonbox werd net geleverd, keurig binnen het tijdsvenster. Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit en is het de ¤15 wel waard, maar de ¤40 echt bij lange na niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |