In jouw regio geen bezorging op dinsdag? Die van mij komt dinsdag tussen 18:00 en 21:30quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan volgende week geen MS bestellen![]()
Dan loop ik wel tegen de bezorgtijden aan, woensdag en vrijdag zijn dagen dat ik veel weg ben en dan zijn de tijdvakken echt te groot. Dan ook nog de zaterdag weg en dan zijn de opties op.
Nope. Als ik net als bij HF uit tijdvakken van drie uur kon kiezen dan paste het wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
In jouw regio geen bezorging op dinsdag? Die van mij komt dinsdag tussen 18:00 en 21:30
Ik heb per vandaag mijn HF abo opgezegd. In totaal 45 boxen van HF gehad. Maar dit, MS, vind ik toch lekkerder en completer. Veel meer smaakjes bijgeleverd: hoisin saus, sesamolie, vissaus.quote:
Oh, leuk! Je hebt een AH-box genomen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ziet er geinig uit![]()
Morgen komt Appie hier langs
Dat is op zich geen probleemquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:05 schreef agter het volgende:
Wel sta je over het algemeen wat langer in de keuken.
tuurlijk, dat wil ik welquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, leuk! Je hebt een AH-box genomen?
Wil je foto's maken, als je in de gelegenheid bent?
Ik heb geen idee. Het staat niet op de kortingscode.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef emmyemmy het volgende:
Laat even weten of er een 2e maaltijdbox verplicht is ondanks dat dat niet wordt vermeld bij MS. Als dat niet verplicht is wil ik het wel proberen
Ja, had ik inmiddels ook gepost, zelfde code ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef agter het volgende:
Voor iedereen: ik heb twee kortingsbonnen gekregen van Marley Spoon. Met dezelfde code. Ik neem dus aan dat die code vrij te gebruiken is.
Code is MS378AUG
Wacht: ik maak een foto van de bon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:21 schreef agter het volgende:
Nieuwe MS box ontvangen. Voor twee personen. Alles is per maaltijd verpakt en gaat zo in de zak de koelkast in.
De recepten zijn door mij gekozen uit 7 mogelijkheden.
Ik heb de zakken open gemaakt voor de foto's.
[ afbeelding ]
Zalmcurry met wortel en bleekselderij:
Zalm is 320 gram voor 2 personen. Groente wat magertjes.
[ afbeelding ]
Chinese wokgroente met tofu en sticky rice:
[ afbeelding ]
Mexicaanse fajitas:
[ afbeelding ]
Lemon curd fool met Heinrich Spindler:
[ afbeelding ]
Mocht er iemand interesse hebben: ik heb een kortingscode voor 25 euro. Ik verdien er niets aan. Overigens staat er nergens dat je minimaal 2 boxen af moet nemen.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef Cat22 het volgende:
En guess what? Ik heb maar liest TWEE kortingsbonnen in de doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |