Hoera!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Werkt hetzelfde als HF. Een mail met het uur waarbinnen ze komen.
Stuur maar een dmquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:23 schreef pl4kkie het volgende:
Heeft iemand hier de mogelijkheid om een gratis box weg te geven? E-mail via dm
Done, Thanksquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:05 schreef agter het volgende:
MS tweede dag, rozemarijn kippetje met groenten uit de oven voor 2 personen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dat het de oven in ging.
Vind het echt grote hoeveelheden, zeg.
Lees lekker mee en deel vooral je ervaringenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef Peter het volgende:
HF-box besteld dankzij/via Cat
Eens kijken of het wat is, volgende test is dan Marley Spoon denk ik
Ziet er goed uit. Veel inderdaad!quote:
Ik heb nergens kunnen vinden dat je nog een box moet afnemen. Maar ik vind de (mobiele) site niet erg overzichtelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:44 schreef lienelien het volgende:
Als je bij MS een box met korting bestelt, heb je dan een minimale afname van twee boxen? Of kan je het na die box met korting weer opzeggen?
Nee precies.. Bij HF was het eerst ook niet te vinden maar zat je toch echt aan een tweede box vast haha, dus ik wilde het even checken..quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb nergens kunnen vinden dat je nog een box moet afnemen. Maar ik vind de (mobiele) site niet erg overzichtelijk.
Je kunt op de pagina waarop je de gerechten kunt kiezen die je graag wilt ontvangen, ook (extra) recepten toevoegen (en verwijderen). Ik verwacht dat het verschil (met wat je al hebt betaald voor die 2 maaltijden) dan nog wordt afgeschreven later.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Kan je het profiel bij MM nog aanpassen? Heb namelijk net de betaling gedaan voor een 2 persoonsbox met 2 maaltijden maar wil toch liever 3 maaltijden. Om te proberen is het voor de prijs met korting nooit mis!
Inmiddels een email gestuurd, nog geen antwoord dus ik wacht even af. Anders waag ik er een telefoontje aanquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Je kunt op de pagina waarop je de gerechten kunt kiezen die je graag wilt ontvangen, ook (extra) recepten toevoegen (en verwijderen). Ik verwacht dat het verschil (met wat je al hebt betaald voor die 2 maaltijden) dan nog wordt afgeschreven later.
Weet het alleen niet zeker, het is puur een gok. Neem even contact op met de klantenservice zou ik zeggen. Ze zijn telefonisch bereikbaar, maar ook per mail en social media.
Heb ze daar een bericht over gestuurd, maar ze zijn er niet duidelijk over. Je moet in ieder geval minimaal 6 dagen voordat je de box krijgt je abonnement opzeggen, dus als je in de eerste dagen op zegt, lijkt mij dat je niet aan een tweede vast zit. Maar ook dus heel snel wel ( je moet in feite al opzeggen voordat je de eerste maaltijd(en) op hebt)quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:44 schreef lienelien het volgende:
Als je bij MS een box met korting bestelt, heb je dan een minimale afname van twee boxen? Of kan je het na die box met korting weer opzeggen?
Maar ik heb de volgende dozen direct op pauze gezet. Dan kan ik toch op elk moment weer opzeggen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:01 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb ze daar een bericht over gestuurd, maar ze zijn er niet duidelijk over. Je moet in ieder geval minimaal 6 dagen voordat je de box krijgt je abonnement opzeggen, dus als je in de eerste dagen op zegt, lijkt mij dat je niet aan een tweede vast zit. Maar ook dus heel snel wel ( je moet in feite al opzeggen voordat je de eerste maaltijd(en) op hebt)
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik heb de volgende dozen direct op pauze gezet. Dan kan ik toch op elk moment weer opzeggen?
Zoals ik het lees zou je er dan idd weer vanaf kunnen......quote:Als je bij ons bestelt, ga je een abonnement aan. Je kunt je abonnement altijd pauzeren in je online account. Opzeggen kan door een mailtje te sturen naar de klantenservice, tot 6 dagen voor de bezorging van je volgende box.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |