Voor 4 recepten, 2 personen: 48,80 Equote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vier maaltijden voor twee personen? En dan betaal je?
Klopt dan dit overzichtje niet? http://www.foodboxen.nl/marley-spoon.html
Ik kan het op de site van MS niet zien. Daar doen bepaalde knoppen het niet bij mij.
Denk dat je toen de classic box hebt besteld en nu custom besteld hebt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:40 schreef agter het volgende:
Toen ik MS voor het eerst bestelde, met korting, kon ik maximaal 3 recepten kiezen.
Nu ik opnieuw inlog, en voor de tweede keer wil bestellen, kan ik voor meer dagen kiezen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Denk dat je toen de classic box hebt besteld en nu custom besteld hebt?
Als je dat gevonden hebt hoor ik het ook graagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe zeg je het op? Kan het niet vinden op de site.
quote:En hoe zeg je op?
quote:Als je bij ons bestelt, ga je een abonnement aan. Je kunt je abonnement altijd pauzeren in je online account. Opzeggen kan door een mailtje te sturen naar de klantenservice, tot 6 dagen voor de bezorging van je volgende box.
5 september komt mijn eerste MS maaltijd binnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:58 schreef Trusten het volgende:
[..]
Die kortingscode van HF uit de OP werkt nog steeds
Voor de liefhebbers, 25EUR korting op Marley Spoon
https://www.facebook.com/marleyspoon.nl/posts/727065614088420
Hoe kun je recepten kiezen? Ik heb mijn smaakvoorkeur aangegeven en kreeg drie recepten. En kan niet uitvogelen waar ik die kan wijzigen. Heeft misschien te maken met de kortingscode? En voor zes maaltijden voor 15 euro hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:40 schreef agter het volgende:
Toen ik MS voor het eerst bestelde, met korting, kon ik maximaal 3 recepten kiezen.
Nu ik opnieuw inlog, en voor de tweede keer wil bestellen, kan ik voor meer dagen kiezen.
Rechtsboven dat vak. Daar staat wijzigen, het lijkt alsof dat voor de datum is, maar dan kun je ook de gerechten kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kun je recepten kiezen? Ik heb mijn smaakvoorkeur aangegeven en kreeg drie recepten. En kan niet uitvogelen waar ik die kan wijzigen. Heeft misschien te maken met de kortingscode? En voor zes maaltijden voor 15 euro hoor je mij niet klagen.
Met de fb korting had ik nu expres de custom box geselecteerd, maar kreeg toch maar drie recepten voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Denk dat je toen de classic box hebt besteld en nu custom besteld hebt?
op de site staat: Een dag van te voren ontvang je een mail met een indicatie van de tijd waarop je je bestelling kunt verwachten, binnen het door jou gekozen tijdsvenster.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 september komt mijn eerste MS maaltijd binnen![]()
En HF staat voor acht weken op pauze. Ik heb nu voor elke zondag in mijn agenda staan dat ik mijn boxen even moet doorlopen en aan- of uit moet zetten. Toch nog shoppen
weet iemand of je bij MS vooraf een sms krijgt met een meer specifieke bezorgtijd? Want dat vind ik bij HF wel prettig.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rechtsboven dat vak. Daar staat wijzigen, het lijkt alsof dat voor de datum is, maar dan kun je ook de gerechten kiezen.
Als het goed is, kan je nog wijzigen. En/of je moet de instellingen van wat je lekker vindt aanpassen (die had ik eerst wat beperkt).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de fb korting had ik nu expres de custom box geselecteerd, maar kreeg toch maar drie recepten voorgeschoteld.
Ik wacht het wel af, zoals een eckte FOK!ker betaamt kom ik die dag toch niet van mijn zolderkamer af. Alleen is het zonde om de wekker op 9 uur te zetten als de box pas om één uur komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
op de site staat: Een dag van te voren ontvang je een mail met een indicatie van de tijd waarop je je bestelling kunt verwachten, binnen het door jou gekozen tijdsvenster.
Weet niet hoe nauwkeurig die indicatie dan zal zijn
De tweede afbeelding heb ik even gefixt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:44 schreef agter het volgende:
Eerste recept van MS; calzone met broccoli-ricotta vulling.
Die dingen zijn veel te groot geworden.
[ afbeelding ]
Een hele per persoon plus een salade van venkel.
[ afbeelding ]
Smaak was erg goed. Deeg was top. Maar voor ons was dit geen normale hoeveelheid. Veel te veel.
Niet meer foto's van het gerecht gemaakt. Helaas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:52 schreef Unites het volgende:
[..]
De tweede afbeelding heb ik even gefixt.
Heb je nog meer foto's toevallig? Ben namelijk erg benieuwd
Lekkere koude hap voor morgen dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:44 schreef agter het volgende:
Eerste recept van MS; calzone met broccoli-ricotta vulling.
Die dingen zijn veel te groot geworden.
[ afbeelding ]
Een hele per persoon plus een salade van venkel.
[ afbeelding ]
Smaak was erg goed. Deeg was top. Maar voor ons was dit geen normale hoeveelheid. Veel te veel.
Ja. Werkt hetzelfde als HF. Een mail met het uur waarbinnen ze komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkere koude hap voor morgen dus.
Hoe werkt het met bezorgtijden? Krijg je vooraf een mail met een iets strakker bezorgvenster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |