Het scheelt maar 10 secondenquote:
Wat een slagveldquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
4 Opgaves: Boeckmans, Bouhanni, Martin en TvG.
Misschien waren ze niet koel, foutje Merijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Lindeman niet genoeg bidons gehad vandaag.
Ben benieuwd wie ze alle 4 heeft op Scoritoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
4 Opgaves: Boeckmans, Bouhanni, Martin en TvG.
Dat wil ik voor geen goud missen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
NOS is live op NPO1 met Herbert en Maarten!
Merijn zit vooraan natuurlijk. Nu krijgt Bertjan de bidons van iemand anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet koel, foutje Merijn.
BJ is toch een Drent? Dan zal het wel nog erger worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
NOS is live op NPO1 met Herbert en Maarten!
Ik geen van allen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze alle 4 heeft op Scorito
En Van Bouhanni. Hij was zo goed bezig en nu al weer uitgevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een slagveld.
Zonde van Martin.
Ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel met de renner Tejay. Uiteraard is het voor die jongen wel zonde dat een grote koers weer op een teleurstelling uitloopt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Van Bouhanni. Hij was zo goed bezig en nu al weer uitgevallen
TvG
Maar hij is de Nederlander die een klassement moest rijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel met de renner Tejay. Uiteraard is het voor die jongen wel zonde dat een grote koers weer op een teleurstelling uitloopt.
Frank Schleck lag ook op de grond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef TheArt het volgende:
Buiten die 4, zijn er nog meer die hard gevallen zijn? Heb geen beeld, maar alleen wat foto's gezien.
Schleck in ieder geval, verder kregen we niet echt een duidelijk overzicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef TheArt het volgende:
Buiten die 4, zijn er nog meer die hard gevallen zijn? Heb geen beeld, maar alleen wat foto's gezien.
Gadverquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:27 schreef TheArt het volgende:
Boeckmans nog niet bij bewustzijn meldt de Spaanse tv.
Dan Martin wil er langs rennen en gaat met fiets en al over de kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |