Dit ga ik aan Ambrosius melden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke.
Die geniet van een welverdiend pensioen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit ga ik aan Ambrosius melden.
quote:
quote:
Is het weer Mani pesten ja? Als ik een glas water bij de hand had ..quote:
Jij bent een makkelijk slachtoffer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het weer Mani pesten ja? Als ik een glas water bij de hand had ..
Gelukkig vinden de mods mij fantastisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent een makkelijk slachtoffer.
Wat dan, wat dan. Had je dan op de fiets naar Leiden gekomen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het weer Mani pesten ja? Als ik een glas water bij de hand had ..
Dat Johannes niet helemaal objectief is weten was bekend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de mods mij fantastisch.
Nou dat is wel erg ver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dan, wat dan. Had je dan op de fiets naar Leiden gekomen?
Dit verzin je ter plekke.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat Johannes niet helemaal objectief is weten was bekend.
Crewbashquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zin klopt grammaticaal niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
- wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zin klopt grammaticaal niet helemaal.
Ik wil niks insinueren, dus doe ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zin klopt grammaticaal niet helemaal.
Nou, ik zal jou eens vertellen, gisteren verwijderde hij mijn Chaves post. Belachelijk natuurlijk. Ik heb dit direct gemeld aan Danny.quote:
En waar poste je dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, ik zal jou eens vertellen, gisteren verwijderde hij mijn Chaves post. Belachelijk natuurlijk. Ik heb dit direct gemeld aan Danny.
Danny heeft toen een note gezet en hij vroeg zich hardop af wat Chaves te maken had met de Europa League.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, ik zal jou eens vertellen, gisteren verwijderde hij mijn Chaves post. Belachelijk natuurlijk. Ik heb dit direct gemeld aan Danny.
Chaves is de linkermiddenvelder van Vojvodina.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny heeft toen een note gezet en hij vroeg zich hardop af wat Chaves te maken had met de Europa League.
In mijn DM ontvang ik graag een afbeelding van deze speler en dan ga ik die vergelijken met de man die jij in de OP had gezet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Chaves is de linkermiddenvelder van Vojvodina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |