Magimix aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef robdriessen het volgende:
Drukke maand voor de boeg: drie avonden per week gemiddeld 15 collega's te eten geven. Kan met m'n ogen dicht naar de Makro en de slager rijden. En ondertussen op zoek naar een goede 'chopper'/hakmolen. R.I.P. staafmixer met hulpstukken.
Wijze les van de week: een smoothiemaker verandert je pecans in poeder i.p.v. stukjes
Gaafquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb jullie getipt aan de organisator van het Pijnackerplein Bluegrass Festival. Jullie zouden daar echt helemaal thuis passen!
http://bluegrassfestival.nl/
En mag je hier de stad niet meer in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:10 schreef derLudolf het volgende:
Grote auto kopen van 15 jaar oud. Betaal je bijtelling over de dagwaarde die niet al te hoog is waarschijnlijk.
Kun je privé voor een schijntje rijden
Huur je voor dat klusje in Utrecht een busquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mag je hier de stad niet meer in.
Toch ongelooflijk dat Rotterdam die milieuzone echt gaat invoeren. Maar ach, dan kom ik mijn Jeroentjes wel op de fiets halenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mag je hier de stad niet meer in.
En Rotterdam. En laat Rob nu hier praktisch om de hoek wonen in suburbiaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huur je voor dat klusje in Utrecht een bus
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toch ongelooflijk dat Rotterdam die milieuzone echt gaat invoeren. Maar ach, dan kom ik mijn Jeroentjes wel op de fiets halen
Oh, hebben ze die idioterie daar ook al bedacht? Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En Rotterdam. En laat Rob nu hier praktisch om de hoek wonen in suburbia
Denk dat je beter in PTA kunt vragenquote:
Choripanman mag meedoen aan het WK Choripan in Argentinië. Als enige buitenlanderquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Choripanman![]()
In het ondernemerstopic zitten vast mensen die je kunnen helpen met de keuze voor een auto.
Ik zou zeker (mits redelijk geprijsd) cajun/tex mex/etc kruidenmixen kopen bij zo'n stand in Schiedam. Of taart. Of twee verschillende eenpersoonsgerechten die alleen nog opgewarmd hoeven te worden. Twee want dan kunnen we ieder de helft doen
Wow!quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:58 schreef robdriessen het volgende:
Choripanman mag meedoen aan het WK Choripan in Argentinië. Als enige buitenlander
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-WK-in-Cordoba.dhtmlquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow!
Ik zal even een vriend van me tippen. Hij is journalist in Argentinie en schrijft en filmt voor diverse Nederlandse media.
Oh kutquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-WK-in-Cordoba.dhtml
Even een collega promoten. Zo zijn we dan ook wel weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |